• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    Nee, mijn papa hoeft dat niet allemaal te weten vind hij zelf , want hij snapt er toch niet veel van ;d hij vertrouwt me en dat is het belangrijkste.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha hoezo? Ook zoveel verhalen/SA's die je liever geheim houdt.

    Lolja, same here. Mijn meeste huidige schrijfshit is in het Engels en laat dat net een taal zijn waar mijn moeder zich in thuis voelt. Dus ik schrijf al m'n verhalen boven waar ze niet komt en het niet kan lezen, more importantly :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders weten dat er zo een site is waarvan ik wel eens mensen meet en dat is het. Ze weten de naam niet eens van Quizlet. Ik houd dat liever ook zo. Het is mijn plekje en ik wil dat niet eventueel met hen delen zodat zij mijn verhalen ofzo zouden kunnen lezen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ze weten wat het voor een site is en ze willen maar al te graag iets van me lezen, niet dat ik dat ooit zal toelaten(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vast wel, ze is vaak genoeg langs gelopen en heeft de pagina dan gezien :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ze wisten er niets van maar toen ik als een bezetene begon verhalen te schrijven heb ik het gezegd dat ik daar gek op ben en waar.
    toen mocht ik op de ipad en kwamen ze achter mijn naam. Soms gaan ze me controleren dus ik heb mijn profiel afgeschermd voor mensen die geen lid zijn.
    MIjn broer had ooit een acount aangemaakt en ooit 1 minuut op geweest ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nope
    vorig jaar waren ze er achter gekomen en ze waren not amused omdat mijn cijfers dat jaar niet zo goed waren
    moest mijn account verwijderen maar stiekem heb ik een half jaar later weer een nieuwe aangemaakt.


    Miep

    Science schreef:
    nope
    vorig jaar waren ze er achter gekomen en ze waren not amused omdat mijn cijfers dat jaar niet zo goed waren
    moest mijn account verwijderen maar stiekem heb ik een half jaar later weer een nieuwe aangemaakt.
    Lol whut. Je kunt je account niet verwijderen alleen inactiveren. Als je er weer op gaat is hij weer actief. Maar wat idioot van je ouders zeg ––'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ouders hebben me vast wel iets over quizlet horen roepen, maar verder weten ze niet echt veel. Ze weten ook niet over meetings en alles. Maarja, als ik dat wil gaan uitleggen dan word ik sws de hele dag in de gaten gehouden. Nah, dat ga ik liever tegen. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn vader weet wel dat ik op Quizlet zit en dat ik bèta-reader ben, maar voor de rest weet hij er niet veel van. Hij weet ook wel dat ik schrijf, maar ik vertel hem nooit echt iets over die verhalen.
    Met mijn moeder praat ik werkelijk over alles wat ik op Quizlet doe, en ik praat ook met haar over de verhalen die ik geschreven heb of aan het schrijven ben.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ze weten het en moedigen mijn schrijven zelfs aan, maar ik laat ze wel nooit lezen wat ik schrijf (cat)


    The soul needs autumn.

    Uhh ja. Ik zou niet weten waarom ze dat niet zou mogen weten dat ik hier op zit... - Het is niet zo dat ze me gaat controleren of zo, dus het maakt me niet zo veel uit.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 8:54 ]


    Believe in yourself.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha hoezo? Ook zoveel verhalen/SA's die je liever geheim houdt.


    Nee, ik denk eerder dat ze niet begrijpen waarom ik mijn tijd verspil aan rpg's en die verhalen willen ze niet lezen [ik heb mijn zus een paar keer gevraagd, maar die heeft er steeds geen zin in]. Het interesseert ze denk ik ook niet zo.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn moeder weet en en mijn vader weet het misschien een beetje. Ik vertel zo af en toe nog wel eens over Quizlet, en dan zeg ik altijd tegen mijn moeder; Je weet toch die site waar ik op zit? Nou...
    En ze weten allebei dat ik schrijf, maar ik laat ze in principe nooit wat lezen.

    Lexus schreef:
    (...)

    Nee, ik denk eerder dat ze niet begrijpen waarom ik mijn tijd verspil aan rpg's en die verhalen willen ze niet lezen [ik heb mijn zus een paar keer gevraagd, maar die heeft er steeds geen zin in]. Het interesseert ze denk ik ook niet zo.
    Oh hahaha, okay. Ach mijn SA's hou ik liever voor mij. Sommige zijn echt bloederig en ranzig. Zoiets hoef mijn ma niet te lezen, krijg ik vast weer een preek over mij heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.