• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    Mijn moeder weet het wel vanwege meetings maar voor de rest geef ik niet veel informatie vrij over Quizlet..:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn ouders weten van Quizlet. In het begin hadden ze twijfels over de site ,maar nu vinden ze het goed^^. Deels ook omdat het mij taalkundig in Nederlands heeft geholpen :3.


    Shoganai i ne~

    Ja, ze weten het, maar ze hebben nog nooit iets gelezen of bekeken of zo iets.


    Food.

    Rye schreef:
    Nee, ze weten er niets van.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vertel mijn moeder praktisch alles dus ja ze weet van Quizlet. ^^ Ik mag ook gewoon naar meetings en alles. Maar ik zat hiervoor op een andere site en daar ging ik ook mensen meeten dus was het vreemd geweest als het nu niet mocht. :Y)


    -

    Ze weten het niet, maar als ze ernaar vragen zal ik er niet over liegen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn ouders weten dat het bestaat, maar dat was het dan ook. En zo hou ik het ook graag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Mijn ouders weten dat het bestaat, maar dat was het dan ook. En zo hou ik het ook graag.


    Dat begrijp ik.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nou ze weten wel dat ik quizlet heb maar verder niet wat ik erop doe. het interesseert ze ook niet..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mijn moeder weet dat Quizlet bestaat, dat ik er nieuwe vrienden heb leren kennen en dat ik er heel vaak achter zit. Ik vertel haar heel vaak over Q. (:
    Mijn vader weet ook dat ik erop zit, maar ik vind het niet prettig er met hem over te praten. Ik wil namelijk niet dat hij alles gaat controleren. :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik.

    Hahaha hoezo? Ook zoveel verhalen/SA's die je liever geheim houdt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ouders weten dat ik schrijf maar ik weet niet of ze weten dat ik op Quizlet zit. (;


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Calderson schreef:
    Mijn ouders weten helemaal niets, en ben ook niet van plan om het ooit te vertellen. Alleen mijn broertje en sommige vriendinnen weten er van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rye schreef:
    Nee, ze weten er niets van.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb het ooit eens gezegd toen ik beneden met mijn laptop zat, maar ze is dat vast al lang vergeten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?