• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    Mijn moeder weet het wel, maar mijn verhalen hou ik voor zover mogelijk uit de buurt van m'n familie :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders weten het, maar het interesseert ze echt helemaal niets.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jep, they know. Maar ze weten mijn username of iets dergelijks niet, dus... En ze hebben wel eens wat gedichten van me gelezen, maar verder niks.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, mijn ouders weten dat. Maar omdat ik nu in m'n examen jaar zit mag ik er, een soort van, niet meer op? Tenminste, ik mag niet meer aan wedstrijden mee doen (wat ik stiekem wel doe).


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb mijn oma erover verteld en ze vond het meganice! (maar dat verwoordde ze op haar manier)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:20 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Mijn ouders weten ervan, mijn vader heeft zelfs met mij de Cretits gekocht voor mij Golden Membership. Ze weten dat ik mij had ingeschreven voor de Moderator verkizeingen, mijn vader heeft zelfs de brief nagekeken, en nu ook van Bemidellaar. Soms laat ik dingen lezen die ik leuk vind, vooral mijn vader vind mijn ´´creaties´´ leuk. [: Ik heb er goed contact over. Zij hebben een dusdanig vertrouwen in mij op het internet, dus ik probeer ze er bij te betrekken regelmatig. Sowieso vind ik het leuk om stellingen over topics hier te bespreken met mijn vader - mijn moeder snapt niet helemaal dat dat allemaal via internet gaat, lol´d, en ze vindt het minder interessant. Vooral de stellingen bespreek ik. Sowieso heb ik een top band met mijn ouders, dit is dus ook leuk om over te hebben. ;D Ze weten username niet echt, al zou ik het vertellen. Wel soms ideeën voor usernames. Maar ze vinden dat privé tenzij ik dat zelf wil vertellen of ze erom vragen. Daarvoor zien ze geen reden. :3

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn ouders weten niet van quizlet, wel van een paar andere dingen. Niet alles. Maar mijn zus wel! ;D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Yoda schreef:
    Mijn mama heeft zelfs een account op quizlet ^^ Niet dat ze er vaak op zit ofzo, maar alsnog ='D


    Mijn vader wil misschien een acc. zodat hij verhalen kan lezen of andere dingen van mij, echt super grappig. Best chill van je moeder. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn mama weet dat ik hier een vriendin van ken. En van de meetings. Ze weet ook dat ik hier mijn tijd slijt, maar meer niet. Net zoals ze weet dat ik schrijf - tenminste, dat denk ik toch, zo'n dingen worden hier niet besproken-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:28 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rye schreef:
    Nee, ze weten er niets van.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn ouders, stiefmoeder en halve vriendengroep weten van Quizlet en ik heb er geen problemen mee. Tenzij ze echt actief gaan zoeken naar mijn profiel en achter mijn slashfictions komen (mijn ouders dan, de mening van mijn vrienden over slash boeit me niet echt). ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lilia schreef:
    @Yoda en Gatiss, haha, geniaal! Maar hoe heet dat account dan?


    alyxrik, noobname x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nope. Vooral mijn vader is extreem controlerend. Hij zou definitly alles gaan lezen wat ik post, wanneer hij van het bestaan van Quizlet, en mijn account daarop, af zou weten. Geen goede combinatie dus.


    Don't find love. Let love find you.

    Svenka schreef:
    (...)

    Mijn vader wil misschien een acc. zodat hij verhalen kan lezen of andere dingen van mij, echt super grappig. Best chill van je moeder. [:


    Haha, daarom heeft mijn moeder dus ook een account ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De eerste week wisten ze er al van, geloof ik.
    Ik vertel mijn ouders zo goed als alles over mijn sociale leven, en anders had ik ook nooit zoveel awesome mensen van deze site kunnen meeten en zo (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.