• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    Mijn ouders weten het en ze doen er heel makkelijk over. Mijn moeder vond het in het begin niet-zo, maar mijn vader vond het goed als ik maar niets raars deed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn ouders weten helemaal niets, en ben ook niet van plan om het ooit te vertellen. Alleen mijn broertje en sommige vriendinnen weten er van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn ouders weten er van! Mijn mams zat er zelfs een tijd op. Om zo te proberen weer contact met me te krijgen. Failed.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Mijn mama weet dat ik dit heb, Tumblr, Twitter, Facebook etc. Ik vind het nou niet bepaald iets wat echt geheim moet blijven :')

    Journalist schreef:
    Quizlet + Mijn ouders = Slechte combinatie.

    Ze weten het wel maar heel vaag eigenlijk.


    Tears are words the heart can't say.

    Mijn vriend weet het sinds kort trouwens ook. (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    Mijne wel. Ik doe niet zo geheimzinnig over waar ik op zit meestal. :')


    Til hug og blod.

    Mijn moeder weet wel van Quizlet. Dan vraagt ze er af en toe iets over. Maar meer ook niet.

    @Yoda en Gatiss, haha, geniaal! Maar hoe heet dat account dan?

    Het boeit mijn moeder niet waar ik op zit. Zolang ik maar voorzichtig ben met mijn privégegevens en lichaamsdelen, haha.
    Ze weet dat ik online schrijf, maar ze heeft nooit gevraagd of ze wat mocht lezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, mijn ouders weten ervan. Ik had mijn zusje mijn account laten zien zodat ze mijn verhalen zelf kon lezen in plaats van dat ik ze allemaal voor moest lezen. Zij heeft er toen meteen over geschreven in een werkstuk voor school - dat ze moest laten lezen aan mijn oude mentrix >< - en mijn ouders wisten er dus binnen de kortste keren ook van. Mijn vader heeft Q ook wel eens bekeken, en ik vertel er af en toe iets over, maar over het algemeen probeer ik het zoveel mogelijk geheim te houden. Ik vraag me wel eens af hoe precies mijn ouders weten wat ik hier allemaal doe, maar eigenlijk denk ik daar het liefst niet al te lang over na. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze weten het (cat)
    Maar dat komt meer door dat mijn zusje het ze verteld het
    als het aan mij had gelegen hadden ze het niet geweten


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Nope. Zo af en toe laat ik de naam Quizlet wel eens vallen,maar volgens mij weten ze niet wat het is. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind het eigenlijk ook heel erg stom van mezelf. Ik heb echt zo'n natuurlijke drang in mezelf dat ik dat soort dingen geheim hou. Gewoon dat ik dingen die ik zelf doe, voor mezelf houd. Ik word er zelf soms ook echt helemaal gek van, gezien ik er ook wel om kan stressen. Ik weet niet wat dat is.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:18 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ik vertel mijn ouders geregeld over Quizlet :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.