• Ik vroeg me af; weten jullie ouders van Quizlet? Zelf hield ik eerst namenlijk alles wat ik op de computer deed verborgen, maar sinds een half jaar of iets laat ik veel lezen. Ze weten dat deze site bestaat en dat ik er veel op zit. Ik laat dan bijvoorbeeld mijn wedstrijd opdrachten lezen, of citeer ik een stelling. Mijn ouders zijn beide niet echt extreem controlerend omdat ze me vertrouwen en weten dat als er iets is ik het zeg. Maar ik ga dan ook weer niet zo ver dat ik de juiste naam geef, of dat ik ze de pagina laat zien. (Verhalen laat ik ze lezen in Word documenten.)

    Dus hoe zit het met jullie? Weten jouw ouder van het bestaan van de Quizlet-heid, of houd je dat geheim?

    CyberLord schreef:
    (...)Oh hahaha, okay. Ach mijn SA's hou ik liever voor mij. Sommige zijn echt bloederig en ranzig. Zoiets hoef mijn ma niet te lezen, krijg ik vast weer een preek over mij heen.


    Haha, dat snap ik. Die ga ik dan een keer lezen x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, dat snap ik. Die ga ik dan een keer lezen x3
    Veel plezier. Ze staan in de story "stand alones" en dan raad ik je de SA's aan met murder in de naam. Ghehehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bagoly schreef:
    Ik ben vast de enige, maar mijn moeder weet er alles van. Mijn vader is een beetje op de hoogte in verband met de meetings, maar mijn moeder weet alles en ze is enorm blij voor me dat ik zo'n plek heb ontdekt. (:


    ^This


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn ouders weten dat ik echt veel op Quizlet zit, en soms citeer ik inderdaad ook stellingen, of comments ofzo, maar ik laat ze het nooit lezen enzo :3


    Tijd voor koffie.

    Ze weten het, maar niet mijn naam oid. En ik vind het niet fijn om ze mijn verhalen te laten lezen, maar mijn moeder kan dan nog al eens pushen, omdat ze het zo graag wil lezen (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nope, m'n moeder weet er niks van, voornamelijk omdat ik niet gehecht ben aan Quizlet, dus er eigenlijk niks te vertellen valt. Ze wist het wel van een soortgelijke site van vroeger, maar toen was ik nog jong dus moest 't wel. Dat heeft ook voor veel drama toen gezorgd.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Aurorae schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook heel erg stom van mezelf. Ik heb echt zo'n natuurlijke drang in mezelf dat ik dat soort dingen geheim hou. Gewoon dat ik dingen die ik zelf doe, voor mezelf houd. Ik word er zelf soms ook echt helemaal gek van, gezien ik er ook wel om kan stressen. Ik weet niet wat dat is.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn ouders weten er beide vanaf


    (Be)lieve in (you)rself

    CyberLord schreef:
    (...)Lol whut. Je kunt je account niet verwijderen alleen inactiveren. Als je er weer op gaat is hij weer actief. Maar wat idioot van je ouders zeg ––'


    i know.
    maar voor het geval dat ze dat account in de gaten houden heb ik een compleet nieuwe aangemaakt. en ik vind het wel goed zo :'D
    het voelt een beetje als een nieuwe start.


    Miep

    Science schreef:
    (...)

    i know.
    maar voor het geval dat ze dat account in de gaten houden heb ik een compleet nieuwe aangemaakt. en ik vind het wel goed zo :'D
    het voelt een beetje als een nieuwe start.

    Hahaha, okay. Ik snap het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ouders weten wel dat ik me bezig houd met schrijven en dat ik op Quizlet zit, maar ik laat ze niets lezen. Ik voel me gewoon niet prettig bij het idee dat mensen, die ik in het echte leven ken, weten wat voor vreemde dingen er in mijn hoofd omgaan, haha. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pyromancer schreef:
    Ik heb het ooit eens gezegd toen ik beneden met mijn laptop zat, maar ze is dat vast al lang vergeten.


    26 - 02 - '16

    Ze weten wat het is, ze weten dat ik schrijf, maar ik laat ze niets lezen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Journalist schreef:
    Quizlet + Mijn ouders = Slechte combinatie.

    Ze weten het wel maar heel vaag eigenlijk.

    Ehm...mijn moeder wist het heel vaag en mijn vader boeide het eigenlijk vrij weinig.

    Nu ik bij mijn tante woon weet zij het wel, maar dat komt ook gewoon omdat ik alles met haar kan bespreken.
    Ze weten ook dat ik hier vriendinnen heb gemaakt en na nummers, fb etc wisselen heeft zij ook voorgesteld om af te spreken. Dus ik heb echt geluk xd
    Mijn tante weet ook dat ik schrijf en dat is ook de grootste reden waarom ze het goedkeurt.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:52 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.