• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Beterschap allemaal! (:


    The truth may be orange!

    Dinner time (:

    Ahhhh, ik had echt een rot dag maar nu is bijna al mijn kleding binnen en ik ben verliefd! Echt waar, internetshopping <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    Ik moet Nederlands maken, wat krijg ik:


    Klik op de foto voor groter, HAHA.


    Haha, geweldig. Zoiets had ik vorig jaar met Cristiano in een Engels programma.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ben ik weer:D


    ~

    Eindelijk aangekomen, helemaal leuk in Haren!!! lol jk


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Eindelijk aangekomen, helemaal leuk in Haren!!! lol jk


    Hhahhaha, ik wilde ook al even kijken met mijn vriendin, maar toch maar nietxD


    ~

    Aria schreef:
    Eindelijk aangekomen, helemaal leuk in Haren!!! lol jk


    Omg, ben jij daar? Ik mocht niet van mijn moeder. Ze was bang dat me iets werd aangedaan :') Haha. Enjoy!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Omg, ben jij daar? Ik mocht niet van mijn moeder. Ze was bang dat me iets werd aangedaan :') Haha. Enjoy!

    HAHAHAHA. Neeeee joh, was maar een grapje. Ik wilde wel zó graag, maar het is me iets te ver en te duur.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    HAHAHAHA. Neeeee joh, was maar een grapje. Ik wilde wel zó graag, maar het is me iets te ver en te duur.


    Oh, stiekem hoopte ik dat je er was. Hahaha. Ik wil erheen!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, ik heb trouwens dat rode vest genomen en ik heb absoluut geen spijt. Hij zit en staat echt geweldig. En dat galaxy shirtje, I'm in love. Hihi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Morgen moet ik treinen naar Utrecht. Ik ga verdwalen, mijn OV vergeten, of gewoon niet uitstappen. Het wordt echt een ramp :')

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:41 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stelletje losers uit mijn klas zijn nu in Haren. Sws dat die de wind van voren krijgen van de rest van de klas maandag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Stelletje losers uit mijn klas zijn nu in Haren. Sws dat die de wind van voren krijgen van de rest van de klas maandag.

    't Is gezellig hier hoor!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morning ladies. Vandaag ga ik Uganda meeten :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."