• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Mombasa schreef:
    Morning ladies. Vandaag ga ik Uganda meeten :Y)

    ohh leukleukleuk! :) geniet ervan!


    ars moriendi


    Chaos is a ladder.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ohh leukleukleuk! :) geniet ervan!


    Gaat zeker lukken. Als ik niet verdwaal in Utrecht :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hola mes amigooos, zo direct werken en krijg op school een Spaanse cursus van negen weken. (: (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Hola mes amigooos, zo direct werken en krijg op school een Spaanse cursus van negen weken. (: (:

    Spaans is zo' n mooie taal! *__*


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Hola mes amigooos, zo direct werken en krijg op school een Spaanse cursus van negen weken. (: (:


    Spaans is echt een leuke taal en helemaal niet zo moeilijk om te leren. Ik krijg het sinds vorig jaar op school en kan het nu al een beetje spreken, alleen jammer dat ik niemand in mijn buurt heb om mee te oefenen (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Spaans is echt een leuke taal en helemaal niet zo moeilijk om te leren. Ik krijg het sinds vorig jaar op school en kan het nu al een beetje spreken, alleen jammer dat ik niemand in mijn buurt heb om mee te oefenen (:

    Spaans is idd makkelijk om te leren, maar ik ben sowieso goed in talen
    Alleen ik gebruik het nooit, en ik heb het maar 1 jaar gehad

    Als je de was in de wasmachine doet en robijn gebruikt, moet je dat dopje dan gewoon tussen de kleren laten zitten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat zijn leuke verstand-op-nul films?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wat zijn leuke verstand-op-nul films?


    Ik ben gisteren Ted gaan kijken in de bioscoop (met Philippe, btw) en die vond ik heerlijk! Maar je zoekt misschien eerder wat om thuis te kijken?

    Ik vind films als Grease of What Happens in Vegas altijd lekker verstand-op-nul (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ben gisteren Ted gaan kijken in de bioscoop (met Philippe, btw) en die vond ik heerlijk! Maar je zoekt misschien eerder wat om thuis te kijken?

    Ik vind films als Grease of What Happens in Vegas altijd lekker verstand-op-nul (:

    Haha Ted heb ik gisteravond ook gezien, ook met een date haha! (: Hoe was het?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha Ted heb ik gisteravond ook gezien, ook met een date haha! (: Hoe was het?


    Er waren nog twee meisjes mee, dus het was geen echte date; maar ik vond het wel ontzettend leuk (: ik mocht twee uur lang naast hem in het donker zitten en af en toe zijn schouder aanraken :9~


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Er waren nog twee meisjes mee, dus het was geen echte date; maar ik vond het wel ontzettend leuk (: ik mocht twee uur lang naast hem in het donker zitten en af en toe zijn schouder aanraken :9~

    Leuk (:
    Hoe is het trouwens met zijn ogen ??

    Lyon schreef:
    (...)
    Leuk (:
    Hoe is het trouwens met zijn ogen ??



    Stukken beter, gelukkig (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)


    Stukken beter, gelukkig (:

    Gelukkig maar (: