• Het zit dus zo, ik ben al een lange tijd met mijn vriendin samen alleen de laatste tijd ging het niet goed tussen ons. We kunnen allebei nogsteeds heel kort af en snel boos tegen elkaar doen. Aangezien ik wil laten zien aan haar hoe hard ik voor ons wil vechten, en dat ze hoort bij mij, wil ik haar meenemen uit eten. Maar ik twijfel nogal snel of het wel een goed idee is of niet, wat denken jullie? En hebben jullie weleens iemand mee uit eten genomen?

    Ik vind het een leuk idee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oke, laat ik wat meer toevoegen... Dat alleen quoten snap ik niet helemaal...

    Maar, inderdaad een goed idee. =) Als je haar echt wil laten zien dat je van haar houd, dan is het altijd een goed idee iets 'speciaals' te doen. Dus gaan jullie al iedere dag uit eten, dan zal het niet veel duidelijk maken, maar daar ga ik niet vanuit.

    Misschien is het ook een goede mogelijkheid om voorzichtig uit te spreken wat er speelt? Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar ik zou zeggen, denk er over na. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind het een heel goed idee. Het is niet overdreven, maar je maakt er wel gewoon duidelijk mee dat je aan haar denkt en om haar geeft. Doen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het een goed idee.
    misschien had ik dat ook moeten doen zodat mijn relatie met mn vriendin niet op de klippen was gelopen...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mercurial schreef:
    Ik vind het een heel goed idee. Het is niet overdreven, maar je maakt er wel gewoon duidelijk mee dat je aan haar denkt en om haar geeft. Doen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zeker een goed idee!

    Assassin schreef:
    Ik vind het een leuk idee.


    26 - 02 - '16

    Awh dag zou echt lief zijn^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heerlijk eten en een goed gesprek doen wonderen!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    uit eten hoeft niet perse, je kunt ook bv gaan picknicken. okee met dit weer is dat niet leuk, maar als je iets liefs, creatiefs doet denk ik ook wel dat ze het waardeert.


    live your life like it's your last day

    Lilia schreef:
    Zeker een goed idee!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.