• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alainn schreef:
    (...)

    Luke Ian O'shea

    "Ja vast," bromde ik als reactie over het uniform.
    "Hmm, Finn dus huh? En wat is het verste punt van de vriendschap geweest. Miss Michels?" zeg ik nieuwsgierig. tja, Ik ben jaloers en beschermend...

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:17 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Zelfkennis" Is het enige woord wat ik fluister. "Het is helemaal nergens voor nodig om je schuldig te voelen. Het ligt aan alles bij elkaar. Verkeerde moment, verkeerde plaats, zoals je al zei. Het is niet jouw schuld" Toch doet het me pijn om haar te zien huilen. De woorden die ze fluistert. Het doet me pijn, al laat ik dat niet zien. Omdat ik weet dat ik haar schuldgevoel niet wegkrijg. Ze laat het me nu zien. "Ook al denk jij van wel.." Fluister ik zacht. Ik wrijf zacht over de bovenkant van haar hand in een poging haar te troosten. Met mijn andere hand wrijf ik een traan weg en zet vervolgens een vinger onder haar kin om haar te dwingen me aan te kijken. "Doe dat nou niet. En je weet dat ik zo lang mogelijk bij je blijf" Fluister ik. "Goed of niet goed"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter Levi Loover

    Na mijn zinloze dutje zwerf ik wat door de gangen. Zonder doel. Eenzaam, Zoals altijd dus...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Poor he ;S Marcell? Nein... Maybe.. Nein.. XD Ik ga zo XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mag hoor. ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Dexter is lonely arme hij! Als het kon kwam er iemand. Maar les is... Bezig. En Sam ligt op de ziekenzaal]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nope, ik ga zo en das zonde. Dan moet je zolang wachten voor ik weer reageer, aangezien ik morgenmiddag ook nog stage en huiswerk heb, en ik waarschijnlijk weinig tot niet reageer.. als ik dat volhoud XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Maakt niet uit ik vertrek morgen naar zee. Dus het helemaal nie zonde ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Maak je klaar..]

    Marcell/Man
    En alweer dwaal ik over de gangen. Sinds ik Les heb afgeleverd en Baas heb gemeld dat Josh een opvliegend type is waar we mee uit moeten kijken, waar we bij op moeten letten, heb ik heel even rust genomen en ben toen weer op pad gestuurd. Sjezus. Mijn been begint een beetje te steken, maar het valt te negeren. En dan beuk ik tegen iemand aan..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben zo wel echt weg ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen en zie Naomi naast me staan. Ik glimlach en sla mijn armen om haar middel. Ik trek haar tegen me aan en geniet van de warmte van de douche. Dat voelt wel lekker na het dansen. Ik streel zachtjes over Naomi haar onderrug en druk een kus op haar voorhoofd. Dan laat ik mijn hoofd rusten op haar kruin en sluit genietend mijn ogen.


    Naomi Micheal

    Als hij zijn hoofd op mijn kruin legt, leg ik mijn hoofd tegen zijn borst waardoor onze naakte lijven tegen elkaar staan geplakt en sluit dan ook genietend mijn ogen en leg wmijn handen ook op zijn borst die zijn borst langzaam strelen met mijn nagels en glimlach dan even met nog steeds gesloten ogen en geniet van het warme water en van Ian.

    [Joshy komt er nu aan Jaims!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dexter Levi Loover

    Met een typische dreun kom ik op de grond terecht.
    "Het spij..." wou ik al beginnen, maar zag dat het een van de mannen was die hier werkten. Ik wil beginnen rennen, maar hij haalt me onderuit. Shit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Geeft niet]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luke Ian O'shea

    "Ja vast," bromde ik als reactie over het uniform.
    "Hmm, Finn dus huh? En wat is het verste punt van de vriendschap geweest. Miss Michels?" zeg ik nieuwsgierig. tja, Ik ben jaloers en beschermend...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mars
    "Je hoeft niet weg te rennen hoor" Zeg ik schouderophalend. "T spijt me trouwens van die botsing net. Ik lette niet echt op" Verveeld. Veilig. Vrede. 3 V's. "Maar waar ging je naartoe?"


    Stop acting normal. It gets bored.