• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat een snelle reactie :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yeah, ik ben druk... Whaha...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn ogen zijn gesloten, en ik weet dat hij er van geniet. En nu ben ik nog rustig bezig. 'Watch me,' fluister ik tegen zijn huid waarna ik weer kusjes druk op zijn borstkas en dan het tempo opvoer, maar nog niet op mijn hardst. Ik voer het tempo steeds iets meer op en ga ook steeds dieper. Ik kreun genietend. En ga verder met kusjes maar dan in zijn nek en daar zet ik dan een zuigzoen.


    Joshua Gayle

    Ik kreun als ze sneller gaat en weer kusjes op mijn borstkas drukt en kijk haar dan even aan, maar sluit dan mijn ogen weer en kreun. Dan gaat ze steeds sneller en drukt dan een zuigzoen in mijn nek en ik kan het niet laten even te grijnzen. Terwijl ze nog steeds op en neer gaat laat ik mijn handen nu oo zacht over haar lichaam glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Hoe lang moeten we hier nog blijven?" vroeg ik toen. Ik wou terug naar de slaapzaal. Weg van deze zaal die in mijn ogen terrein van de mannen was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer :Y)
    Maar heb meteen hw -,-]

    Marcell/Man
    "Pianist?" Zeg ik emotieloos, terwijl ik heel hard nadenk of we ergens een piano hebben. Buiten het auditorium [ding].. Want daar mag hij natuurlijk nog niet komen. Streng streng streng verboden. "Speelde je vaak?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Een piano... dan kunnen hij en Nala nog eens een duet doen of zo xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Zijn handen glijden over mijn lichaam, en ik zie dat hij grijnst. Onwillekeurig glimlach ik en ik ga op mijn allersnelst. Sneller kan ik niet. Ik kreun en bijt op mijn lip en druk dan mijn lippen weer op die van Josh. Ik ben bijna op mijn hoogte punt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik haal mijn schouders op, 'Ik heb geen idee,' zeg ik zacht. 'Maar je mag wel terug naar de slaapzaal als je wilt? Ik moet nog hier blijven met mijn hoofdwond.' ik kijk naar haar. 'Ik snap best dat het saai is om hier te zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nee. De slaapzaal zou nog saaier zijn zonder jou." glimlachte ik en keek hem recht aan. Ergens wou ik hem wel kussen, maar...
    De vorige keren had ik zo mijn reden. Ik probeerde hem ermee terug te krijgen, of wou hem overtuigen, zijn geheugen terug geven,... Wat dan ook, maar nu. Nu had ik totaal geen excuus en was ik er te verlegen voor.
    "Ik blijf bij je." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Maar daar heb je wel Naomi en Ian, Leslie en weet ik veel wie daar nog meer zijn,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar aan en strijk met mijn duim langs haar wang. 'Maar ik vind het goed, oké jk bedoel fijn, dat je blijft.' anders ben ik helemaal alleen met mijn gedachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Zij vervangen jou niet." fluisterde ik zacht en glimlachte. Ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder en concentreerde me op zijn hand, die ik nog steeds vast had. Ik begon lichtjes met zijn vingers te spelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn handen glijden over mijn lichaam, en ik zie dat hij grijnst. Onwillekeurig glimlach ik en ik ga op mijn allersnelst. Sneller kan ik niet. Ik kreun en bijt op mijn lip en druk dan mijn lippen weer op die van Josh. Ik ben bijna op mijn hoogte punt.



    Joshua Gayle

    Ze gaat nog sneller en ik kreun weer, ik mer dat ik hetniet lang meer ga volhouden en bijna aan mijn hoogte punt kom. Dan draai ik ons weer om zodat ik nu boven Leslie hang en neem een hoog tempo aan en kreun luid, dan ga ik nog iets snellr dat ik bijna niet meer sneller kan en druk mijn lippen weer in har nek en gef haar ook een zuigzoen en geef daarna nog kleine kusjes in haar nek en mijn gekreun wordt gesmord door mijn lippen in haar nek en ga op een hoog tempo door en merk hoe het steeds moeilijker wordt en mijn ademhaling steeds sneller gaat en mijn hart sneller begint te kloppen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij is echt geweldig. Dit is echt geweldig. Het is een moordend tempo, waar ik van houd. Geweldig. Ik kreun en al helemaal wanneer hij kusjes drukt in mijn nek. Ik ben helemaal opgewonden en kan amper nog wat behalve kreunen, zijn naam af en toe, en mijn ogen gesloten houden. Dan kom ik met een harde kreun klaar maar blijf meebewegen zodat Josh ook klaar kan komen. Ik mag wel hopen dat dat niet lang meer duurt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik merk dat Lelie klaar is gekomen en stoot nog even hard door en merk dat dan ook mijn hoogte punt komt en geef nog een arde stoot en merk dat ik dan ook met een kreun klaar kom en ga dan uit haar en naast haar liggen en trek haar tegen me aan. Mijn ademhaling is nog steeds zwaar en ik hijg licht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ga nu weg, kom terug op m'n mobiel, dus reageer langzaam...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp