• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door Naomia : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge NOOIT ZELF AANMAKEN!

    Naam:
    Quizlet Naam:
    Leeftijd (Personage) :
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Met foto) :
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Mary-Lia Rose Carter (Mary , Rose)
    Quizlet Naam: Curlies
    Leeftijd (Personage) : 16
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk:
    Mary is vaak een hyper actieve meisje. Maar ze heeft geen ADHD , wat de meeste mensen raar vinden. Soms springt ze letterlijk als een stuiterbal door de kamer door. Mary heeft daar wel speciale pilletjes voor , ze moet die elke week nemen. Maar soms , werken ze niet 100%.
    Uiterlijk (Met foto) :


    Mary heeft rood haar en blauwe ogen. Ze vindt dat haar ogen het leukste aan haar uiterlijk is. Ze is ongeveer 1.70 lang en weegt 60 kilo. Dus best wel dun. Ze draagt graag skinny jeans en leuke shirts.
    Extra: Ze draagt altijd haar armbandje De namen van haar ouders en haarzelf staan erop. Mary-Lia , James en Scarlett. Ze ging eigenlijk naar een speciale platenmaatschappij om haar single op te nemen en wereldwijd uit te brengen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:57 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dodge schreef:
    hij weet dus niet meer wie het schip heeft laten zinken?


    Nope hij heeft meerdere persoonlijkheden zet dat maar neer :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    okay


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kan niet wachten tot we beginnen :3 *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Avan Tudor Jogia
    Quizlet Naam: xVanilla
    Leeftijd (Personage) : 20
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Avan is bekend uit Victorious als Beck Oliver. Hij ging op cruise om even weg te kunnen uit de drukte. Nu hij op het eiland zit, zonder mobieltjes weet hij niet hoe dit verder moet. Hij is erg terughoudend van de groep, maar kan wel zijn plek vinden. Hij dist graag mensen. Avan heeft een goede conditie, wat handig is op het eiland.
    Uiterlijk (Met foto):


    Extra: Weet wie het schip heeft laten zinken, maar heeft een ernstige verwonding op zijn been vanwege het ongeluk.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 6:40 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik de laatste jongen invullen?^^

    quin98 schreef:
    Mag ik de laatste jongen invullen?^^


    ja natuurlijk ;)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    quin98 schreef:
    Mag ik de laatste jongen invullen?^^


    Doe gewoon! Je bent mijn RPGBuddie! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom gaan mensen me tapen... Plies wil je iets anders verzinnen dan twee karakters? xVanilla?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *headdesk*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    *headdesk*


    Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kwam erachter dat ik het druk heb, huiswerk, en klusjes *head on deask*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    Kwam erachter dat ik het druk heb, huiswerk, en klusjes *head on deask*

    Nee, nee, nee daar ging het niet over! Ik ken jou Lynnie. xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Ryan Stevens
    Quizlet Naam: Quin98
    Leeftijd (Personage): 18
    Geslacht: Jongen
    Innerlijk: Ryan is een jongen die vaak vrolijk is en is vaak erg druk, soms ook een beetje kinderachtig. Dat is iets wat mensen nogal kan irriteren. Je kan eigenlijk altijd wel met hem lachen maar als er iets is wordt hij serieus en kan je altijd bij hem terecht. Hij probeert altijd zijn vrienden te helpen en staat voor ze klaar. Omdat die erg sociaal is heeft die erg snel vrienden gemaakt, maar omdat hij erg druk is irriteert hij mensen vaak en dan maakt die juist geen vrienden. Ryan is best snel boos en kan ook erg agressief zijn en dan wil je liever niet in zijn buurt zijn. Hij is erg sterk, hij traint ook erg vaak, daardoor zijn sommige mensen bang voor hem. Als je hem niet boos maakt is der niks aan de hand en is hij gewoon heel vrolijk tegen je. Soms kan hij een lullige opmerking maken terwijl hij het eigenlijk heel anders bedoeld maar de verkeerde woordkeuze maakt. Hij beseft dan pas later dat die opmerking lullig was en bied dan bijna altijd zijn excuses aan.
    Uiterlijk (Met foto):


    Extra: Hij weet niks meer vanaf het moment dat hij op het schip is gestapt.

    (A)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira