• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door Naomia : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge NOOIT ZELF AANMAKEN!

    Naam:
    Quizlet Naam:
    Leeftijd (Personage) :
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Met foto) :
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik ga denk ik wéér mijn persoontje veranderen, ik hou er niet zo van als andere mij na gaan doen omdat ze niets kunnen verzinnen. Ik wil niet zeuren maar ik hou daar gewoon niet van...
    Nee, ik ga hem niet veranderen, xVanilla, doe jij dat maar. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xVanilla schreef:
    Naam: Avan Tudor Jogia
    Quizlet Naam: xVanilla
    Leeftijd (Personage) : 20
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Avan is bekend uit Victorious als Beck Oliver. Hij ging op cruise om even weg te kunnen uit de drukte. Nu hij op het eiland zit, zonder mobieltjes weet hij niet hoe dit verder moet. Hij is erg terughoudend van de groep, maar kan wel zijn plek vinden. Hij dist graag mensen. Avan heeft een goede conditie, wat handig is op het eiland.
    Uiterlijk (Met foto):


    Extra: Weet wie het schip heeft laten zinken, maar heeft een ernstige verwonding op zijn been vanwege het ongeluk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam : Olivia Severance.
    Quizlet Naam : RockThisShit
    Leeftijd (Personage) : 19
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Olivia heeft enorm veel zelfvertrouwen en weet zelf dat ze niet lelijk is. Dat is ook waarom ze vaak aandacht krijgt van vooral mannen. Maar van mannen moet ze niets hebben. Ze heeft een bepaalde charme die veel vrouwen toch wel aantrekt. Ook ziet ze er ouder uit voor haar werkelijke leeftijd. Ze is geen overdreven flirter maar,als ze iemand ziet die ze leuk vind gaat ze daar wel een beetje achteraan. Ze is niet arrogant, ze blijft bescheiden en zorgt goed voor de mensen om haar heen. Rest ontwikkelt zich nog in de RPG.
    Uiterlijk :



    Extra : She's Into the Lady's. (Iknowwhatyourethinkinhrightnow.(lol))

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 9:08 ]


    Shit Could Be Worse.

    Gaan we beginnen als de laatste persoon is ingevuld?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als het goed is wel, als Lynn online komt wel :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoop dat die snel wordt ingevuld ^^

    [Hmm, ik weet bij mijn personage geen extra, weet iemand van jullie iets?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    dat ze weet wie het schip heeft laten zinken
    last van haar geheugen
    weet meer over het plan van het laten zinken van het schip perongeluk
    iets over haar verleden


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hey geheimenmoeilijkmaker! Wanneer gaan we starten? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    come on MissLima! je krijgt nog tijd maar mensen hier worden snel ongevduldig xD (A)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    XD we wachten op MissLima


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    En is die online? ..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    die is offline... kunnen nog even wachten :P

    Dodge schreef:
    XD we wachten op MissLima


    Klik deze Lynn! Zo cool!

    En deze! :3

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jij krijgt nu een schorsing van~ oeh *beweegt nek op ritme*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira