• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Camile Abigail Turner

    Ik zag dat Harry's wangen rood werden, terwijl hij grijnsde. Best wel schattig eigenlijk. In mijn gedachten gaf ik mijzelf een klap. Niet schattig over jongens denken die je amper kent.
    'Pfiewww, wat is het warm hier,' zei Harry na zijn laatste slok thee op te hebben gedronken. Hij stond op en ging op de bank zitten. Met een doffe klop, gaf hij aan dat ik hetzelfde moest doen. Ik kwam dus ook maar overeind en ging weer naast hem zitten.
    'Jij weet ook niet wat je wilt hè, bloosje,' lachte ik. 'En ik dacht dat jij nog wel de flirt van de band was. Zit je hier een beetje te blozen bij de eerste de beste opmerking die ik maak.'
    Ik trok mijn benen op en leunde met mijn hoofd op mijn knieën, terwijl ik hem grijnzend aankeek. 'Of is dat juist je strategie?'


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles.

    Ze stond op en ging naast me zitten op de bank.
    'Jij weet ook niet wat je wilt hè, bloosje' lachte ze.
    'En ik dacht dat jij nog wel de flirt van de band was.
    Zit je hier een beetje te blozen bij de eerste de beste opmerking die ik maak!' Grijnsde ze.
    Ik moest ook een beetje lachen, 'of is dat juist je strategie?' keek ze me grijnzend aan.
    'Ehhh, nee, maar ik vond het gewoon schattig!' zei ik lachend.
    Lachend keek ze me aan, 'heb je hobby's?' vroeg ik.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Uhm, girls.
    Aangezien er eigenlijk niemand op mij gereageerd had en GANGNAMSTYLE en ik best een leuke 'binnenkomst' hadden bedacht, mag ik het even overnieuw doen? mijn binnenkomst?


    Be yourself, then you reach the most!

    Oh, ja hoor:Y)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (Hoooooooi. Mijn Anw leraar is awesome. Mocht binnen twintig minuten al naar huis en dat mogen we dus elke les, als we maar wel tegen leraren die we tegenkomen zeggen dat we met een PO bezig zijn :Y))


    Happy Birthday my Potter!


    [LOVE IT SOOOOOOOOOO MUCH!!<3]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Camile Abigail Turner

    'Ehhh, nee, maar ik vond het gewoon schattig!' Legde Harry uit. Ik mompelde zachtjes 'mafkees' en keek Harry lachend aan.
    'Heb je hobby's?' vroeg hij vervolgens. Ik knikte en bedacht mij weer hoe dans verslaafd ik eigenlijk was. Het moest vast vreemd klinken, maar ja.
    'Ja, dansen, dansen, dansen en... uhm... had ik al dansen gezegd?' Ik ging even een stukje verzitten, zodat ik niet meer het gevoel had dat ik binnenkort van de bank af ging donderen. Dat had ik nou altijd als ik mijn benen optrok en niet ging verzitten.
    'Maar ik help ook graag een vriend van mij. Hij is echt de beste straatkunstenaar die ik ken.' Meer zei ik maar niet. De kunstwerken die hij maakte waren nou niet bepaald legaal. En eigenlijk was het schokkeren van mensen op openbare plaatsen, wat we vaak genoeg doen met de crew, ook illegaal. Als je het zo zou bekijken, was ik gewoon een crimineel.
    'En wat doe jij buiten het dollen en zingen met de jongens?'

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 15:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik stapte uit de taxi en keek op mijn mobiel en zag dat ik vet laat aankwam, die stomme trein ook nu ben ik vet laat! Ik pakte mijn tas uit de kofferbak. Ik voelde de sneeuw in m'n gezicht vallen en zwaaide de auto na, over een jaar heb ik m'n rijbewijs dacht ik. Ik keek om me heen en zag al een sneeuwpop in de tuin staan met een wortel als neus, Louis had dus een wortel opgeofferd voor de sneeuwpop. Ik glimlachte naar mezelf in het raam, wat een leuk huisje was het toch, ik had wel een foto op Google gezien maar het is toch leuker in het echt! Al die lampjes, de jongens hadden wel hun best gedaan. Ik hoop maar dat de meiden allemaal aardig zijn, ik ga er in ieder geval iets leuks van maken dacht ik bij mezelf. Ik haalde diep adem en drukte op de bel.


    Be yourself, then you reach the most!

    GANGNAMSYLE schreef:

    [LOVE IT SOOOOOOOOOO MUCH!!<3]


    (Yeah, mijn computer wil hem nu eindelijk downloaden ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 15:32 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles.

    Ze knikte en beantwoorde mijn vraag 'Ja, dansen, dansen, dansen, en uhmm, had ik al dansen gezegd?'
    Ik lachte en keek haar aan 'En ik help ook graag een vriend van mij, Hij is de beste straatkunstenaar die ik ken.'
    Ik vond het een beetje vreemd maar zei er verder niks over.
    'En wat doe jij buiten het dollen en zingen met de jongens?' vroeg ze
    Ehm, tja.. dat is eigenlijk het enige..
    'Ehmm, ja zingen en dansen enzo, dat is eigenlijk het enige wat mijn echte hobby is..' grijnsde ik.
    De bel ging, ik sprong 'sorry, dit keer wil ik zelf open doen!' en renden naar de deur.
    Ik struikelde half, en botste tegen Violet aan 'sorry!' kwam er lachend en hijgend uit mijn mond.
    Ze lachte 'geeft niet!' en samen openden we de deur.
    Er stond een meisje voor de deur 'hai, kom binnen! Ik ben Harry!' glimlachte ik

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 15:37 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Camile Abigail Turner

    Harry vertelde dat dat eigenlijk het enige is wat hij doet, waarna de bel ging en hij hem dit keer wel zelf open ging doen, een echte verbetering dus. Ik staarde even doelloos voor mij uit en was blij dat Harry verder niet doorvroeg over mijn hobby's.
    Langzaam kwam ik overeind en bracht nog steeds half in gedachten verzonken de kopjes naar de keuken. Daar deed ik niet eens moeite om een afwasmachine te zoeken en waste ze gewoon met de hand af. Daarna speelde ik wat met mijn handen in het sop. Wat nu te doen? Eigenlijk wilde ik gewoon doen wat ik altijd deed in mijn vrije tijd, dansen. Ik had echter geen idee waar.
    Ik droogde mijn handen af en keek om het hoekje van de gangdeur. Het nieuwe meisje leek wel aardig, ze was alleen wel veel te laat.
    'Hey,' zei ik vrolijk, aangezien ik toch niks beters te doen had.


    Happy Birthday my Potter!

    Violet Rose Vroom

    Ik lag op het bed wat naast Dawn's bed stond en zat een beetje op Twitter. Al mijn vriendinnen waren stikjaloers dat ik net een lange tijd met Harry Styles had door gebracht. Na mijn tweet gestuurd te hebben moest ik eerst nog 438470 uitleggen hoe ik hem ontmoet had, ik had het natuurlijk al maanden eerder getweet, maar toen nam natuurlijk nog niemand de moeite om mijn tweets te lezen. Boos keek ik naar mijn mobiel, ik had allang een SMS van Stephanie moeten krijgen. Ze had belooft dat ze meteen als ze van school kwam me te Smsen maar ik had hem nog niet gekregen, ik vroeg me af of ze hem uberhaupt wel had gestuurd. Snel liep ik naar de grote spiegel die aan de deur hing om te kijken of mijn kleding nog wel een beetje normaal er uit zag. Op dat moment hoorde ik een snerpende toon wat het hele huis vulde, de bel was gegaan. Het nieuwe meisje was nu pas gearriveerd, Nou ze moest wel een héle goeie reden om zo laat te komen. Snel opende ik de kamerdeur en rende de grote wenteltrap af, op het moment dat ik van de grote trap af sprong keek harry - die net op weg naar de deur voor de trap langs rende - geschokt op zij. Ik viel boven op hem en lachend lag ik op de grond. Harry keek me geschokt aan 'sorry' zei hij buiten adem en ik antwoordde lachend 'maakt niet uit' en stond gauw weer op. Toen harry de de deur opende stond er een knap bibberend meisje voor de deur, ze grijnsde.


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Elizabeth

    De deur ging open en Harry en nog een meisje stonden voor de deur en Harry stelde zich direct voor en het meisje begroette me vrolijk. Ik stapte naar binnen en keek verbaasd naar hun, ze waren buitenadem!? Een ander meisje stak haar hoofd om de hoek en zei ook hoi. Nadat ik m'n jas had uitgedaan stelde ik me voor, Harry lachte en zei: ''Leuke naam Elizabeth.'' ''Dankjewel!'' en ik voelde dat ik langzaam rood werd, we liepen de woonkamer binnen en daar zat het meisje wat ik net ook had gezien. '' hoi ik ben Elizabeth, noem me maar Elise!'' en ik glimlachte. Ik keek haar aan en een geïrriteerd gevoel ging door me heen, ik weet niet waardoor het kwam, ik kende haar niet eens.
    Het meisje dat voor me had opengedaan stond nog steeds bij me ik vroeg haar waar m'n slaapkamer was en we liepen samen naar boven, ze leek me een aardig meisje. Ik deed de deur van m'n kamer open.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 16:03 ]


    Be yourself, then you reach the most!


    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:02 ]


    Do what people say you can't.