• Ik wilde dus nieuwe muziek op mijn Ipod zetten, maar natuurlijk zat het weer eens tegen ^^. Eerst loopt het stuk op het feit dat mijn computer aan het kutten was en ik dus mijn download programma niet kon opstarten. Goed, ik besluit dus niet 10 extra bands er op te zetten, maar in elk geval iets van 25 nieuwe nummers omdat ik die nummers er écht op wilde.. Ik download ze dus via Youtube Converter en voeg ze in een map bij op Itunes. Maar als ik dan die map aanklik, samen met alle andere bands die nog in mijn Itunes stonden die ik er weer op wilde hebben, krijg ik een foutmelding:

    'Sommige onderdelen in de Itunes bibliotheek, waaronder Motivation, zijn niet naar de Ipod Ipod van ... gekopieerd, omdat ze niet zijn gevonden'

    Maar ik heb echt geen idee waar dat aan kan liggen.. Iemand suggesties?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:06 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb geen idee, want ik gebruik geen iTunes, maar die hoeft toch niet te betekenen dat de muziek er niet op gezet is? Heb je dat al na gekeken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb geen idee, want ik gebruik geen iTunes, maar die hoeft toch niet te betekenen dat de muziek er niet op gezet is? Heb je dat al na gekeken?


    Nee, ze staan er niet op..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ik weet niet veel van apple-stuff, maar isschien komt het doordat het niet van itunes komt??


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Opnieuw je nummers importeren naar iTunes en dan kijken of je ze wel op je iPod kan zetten.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:06 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oké, wacht even. Nu moet het niet gekker worden. Als ik in Itunes de map bij ga voegen en er dubbel op klik, kan ik zien dat er helemaal niets instaat. Dit ligt niet aan één specifieke map, gezien in geen enkele map iets staat. Maar als ik er een nummer bijvoeg en de map aan klik, staan er allemaal bestanden in.

    Goddamn Apple. Goed, ik ga het even nummer voor nummer proberen, ik hoop dat het lukt :/

    Edit: Als ik eerst 1 nummer toevoeg en daarna op uitvoeren druk, doet 'ie het nog niet.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:15 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.