• Zoals ik in een vorig topic had gepost zou ik een bril krijgen. Normaal doen ze er een week over dus ik zou hem rond deze tijd moeten krijgen, maar ze hebben nu pas de glazen dus ze hebben nog gewoon een week extra nodig. Dan kan je wel zeggen, stel je niet aan, maar ik heb gigantisch hoofdpijn bij het lezen en ik heb die bril echt mega nodig.

    Om dit topic nuttig te houden: Waarvan baalde jij vandaag?


    26 - 02 - '16

    dat ik voor de tweede dag ziek was en zometeen ontzettend veel toetsen moet inhalen.


    FASHIOOOON.

    Dat ik 8 uur lang les had en dat er werd beweerd dat ik maandag een uur gespijbeld had, terwijl de leraar de verkeerde had opgeschreven als afwezig. pff.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dat ik morgen WearyEyed niet kan meeten, aangezien school mijn klas morgen geen uitval geeft.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat ik twee uur bio had en na een half uur al niks meer te doen had en er serieus niks was wat we konden doen. En we mochten niet eens eerder weg D:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik baal ervan dat ik een beetje iets lulligs heb gezet tegen een vriendin van me.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik baal van mijn hele dag. Ik weet niet wat ik had, maar alles leek mis te gaan. Nou ja, soms heb je van die dagen...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik baal dat ik mijn overhoring geschiedenis in het frans heb verpest :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik baal nergens van, vandaag was een topdag :x
    Maar dat is inderdaad rot voor je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is niet aanstellen, dat is gewoon ontzettend vervelend, heb er zelf ook altijd last van en dan zet je je bril op en dat is dan zo lekker :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik voel me verschikkelijk en moet zo nog naar e bios met een vriendinnetje en heb niet eens al mijn huiswerk af.

    Trouwens, balen voor je. :s


    Life is full of fake people

    Ik baalde niet echt ergens van. Misschien een beetje dat ik bijna in slaap viel tijdens pedagogiek. Maar nu ben ik weer helemaal happy ;D

    Shit van je bril :c

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:34 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    ik baalde nergens van vandaaag... :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik baal dat ik wel naar die stomme schoolreis moet van de leerkrachten. Mijn ouders geven geen toestemming, ik heb dat aan de leerkracht Frans laten blijken en ik word doorgestuurd naar mijn leerlingenbegeleidster. Blijkt het dat ze daar niet is en dat er een afspraak wordt geregeld.
    Weer die dezelfde spelletjes, godmiljaar, kutschool...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Freerunner schreef:
    Ik baal nergens van, vandaag was een topdag :x
    Maar dat is inderdaad rot voor je!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat ik op m'n Latijnse so juist het verkeerde heb geschreven, terwijl ik wel het juiste dacht. -.-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.