• Zoals ik in een vorig topic had gepost zou ik een bril krijgen. Normaal doen ze er een week over dus ik zou hem rond deze tijd moeten krijgen, maar ze hebben nu pas de glazen dus ze hebben nog gewoon een week extra nodig. Dan kan je wel zeggen, stel je niet aan, maar ik heb gigantisch hoofdpijn bij het lezen en ik heb die bril echt mega nodig.

    Om dit topic nuttig te houden: Waarvan baalde jij vandaag?


    26 - 02 - '16

    Kan je tot die tijd geen lenzen halen bij de Hema ofzo? Dan heb je in ieder geval minder last van hoofdpijn. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb het koud en ik baal ervan dat ik nu niet naar buiten mag van mijn moeder voor een knuffel van een warme jongen );
    Wat balen voor je zeg trouwens!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    MadameParis schreef:
    Kan je tot die tijd geen lenzen halen bij de Hema ofzo? Dan heb je in ieder geval minder last van hoofdpijn. :)


    hema? kan je dat daar kopen? o:
    en je moet wat mij vertelt werd als je een bril wilt eerst een half jaar een bril daarna mag je pas lenzen ..


    FASHIOOOON.

    Dat mijn docent boekhouden een eikel is met een dikke nek.

    aaw dat is inderdaad kut
    En ik baalde ervan dat ik van kwart voor 9 tot 6 uur op school zat :(


    As travars

    lovelifefun schreef:
    (...)

    hema? kan je dat daar kopen? o:
    en je moet wat mij vertelt werd als je een bril wilt eerst een half jaar een bril daarna mag je pas lenzen ..


    Ja, als het goed is kan je bij de Hema lenzen halen. Anders wel bij drogisterijen e.d.
    Ik ben zelf begonnen met lenzen, na twee jaar lenzen te hebben gehad ben ik pas een bril gaan dragen, dus dan hebben ze je verkeerd geïnformeerd. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Dat ik praktisch voor 2 lesjes niets naar school ben gegaan *zonde van de reiskosten* en, dat ik nogsteeds snipverkouden ben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hopelijk komt ie nog eerder dan nog een week wachten :/
    Ik baalde omdat ik er achter kwam dat er een gat in m'n lievelings shirt zit ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat mijn hersenen ontploften omdat ik gewoon niet meer weet wat ik wil.
    Misschien weet ik het wel maar denk ik dat het onmogelijk is.

    Veel succes met je bril, ik heb er ook een -voor digiborden vooral ik draag hem niet heel vaak- en die heeft er ook 2 weken over gedaan. Zo rot voor je, ik hoop dat hij er echt sneller is (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ik zoveel moet leren en ik heb totaal geen zin (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat ik morgen niet vrij heb gekregen om mn broer van Schiphol af te halen, die 11 weken in Nieuw-Zeeland is geweest ;(


    live your life like it's your last day

    Ik baal er van dat ik nog steeds mijn latijn moet leren. Ik ben stom. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik baal ervan dat ik 2 uur had kunnen uitslapen als ik had geweten dat filosofie uitviel.

    OT Kun je niet ondertussen je oude bril niet gebruiken? Meestal als de sterkte niet meer goed is, is het beter om het gewoon af te zetten zo veel mogelijk, dan heb je meestal minder hoofdpijn.


    If you're going to hell, keep going

    ik baalde dr van dat ik iemand niet kon zien die ik wel wilde zien


    Life is hard, just break it with your head <3

    Hmm, heb ruim een uur in de kou staan wachten op een vriendin. Maar het was het dubbeldik waard. We gingen ijsje eten en warm worden bij mij thuis met thee, en toen ging ik uit of the blue bij de buren voor het eerst oppassen. Kreeg zelfs 8 euro. [: Sorry, ik had gewoon een heel leuke dag. Send u some support!

    Maar, wel super erg balen van je bril. Ik krijg ook hoofdpijn als mijn bril af is, afschuwelijk irritant! D:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 0:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife