• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik kijk haar aan, ze maakt iets van een piepend geluidje. 'Vertel het me,' zeg ik zacht en hees en ik kijk haar nog al die tijd aan en dan bijt ik mijn lip en laat die dan weer los. 'Alsjeblieft?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Mijn adem ontsnapte in een zucht aan mijn lippen, terwijl ik mezelf gewonnen gaf.
    "Ik bedachte me net..." mijn ogen scheurden zich met moeite los van de zijn om naar mijn handen te dwalen, die nog sneller waren beginnen prutsen met de zoom van mijn shirt. Mijn bloederige shirt...
    "Hoe fijn het was om jou te kussen... en..." mijn kop zou onmogelijk nog roder kunnen worden. Dit soort dingen waren gewoon zò stom om luidop te zeggen.
    "Dat ik dat... nu ook wel... zou... willen?" mijn zin was onverwachts op een vraag uitgedraaid en mijn stem was maar net nog te verstaan. Ik bleef naar mijn handen kijken, terwijl ik wachtte op zijn reactie... Ergens had ik al een vermoeden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:

    [Hoe bedoel je dit? Is hij al gemarteld of wat?]
    [Nee, Dexter zegt het tegen mars ^^ ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luke Ian O'shea

    "Waar wil jij eigenlijk gaan studeren als het buiten engeland of londen moest zijn? " vraag ik. Als ze met hem mee zou willen, dan had ik dat graag waargemaakt voor haar. Ik zou alles voor haar doen

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ze heeft haar blik afgewend en onder veel gefriemel en veel pauze's zegt ze waar ze aan dacht. Ze blijft al die tijd naar haar handen kijken met best wel rode wangen. Ik til haar kin op en kijk haar aan. 'Zoiets als dit?' vraag ik dan en ik druk mijn lippen op die van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Medelijden met Nala.. Sam kiest haar alleen maar om iedereen gelukkig te maken, waaronder Nala zelf. Maar hemzelf? Nee, dat niet.. Sam wordt niet zo gelukkig van Nala als dat hij van Naomi wordt.. Conclusie: Sam gebruikt Nala :S

    Reactie met Julio komt eraan als Myrthe en ik iets bedacht hebben x)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Awwwhh, reactie bijgesteld! Die van Sam was voorspelbaar maar lief ^^ Ik zie het al helemaal voor me!]

    [Maar nadat Marcell hem gemarteld heeft of nog daarvoor? Waarvan wordt hij wakker? Het is maar zo'n lichte verdoving dat hij gewoon nog bij bewustzijn is heaa?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Alainn schreef:
    Dexter levi loover

    Ik open mijn ogen en wordt verblind. Ik had alles kunnen voelen maar ik was te lui om mijn ogen open te houden, maat hem maar sleuren. Ik kijk links van me en die ene gast zat er weer.
    "Ook hallo, pijn geleden?" vraag ik met een grijns. Sluw kijk ik hem aan. Ik moet en zal hem bereiken.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Awwwhh, reactie bijgesteld! Die van Sam was voorspelbaar maar lief ^^ Ik zie het al helemaal voor me!]

    [Maar nadat Marcell hem gemarteld heeft of nog daarvoor? Waarvan wordt hij wakker? Het is maar zo'n lichte verdoving dat hij gewoon nog bij bewustzijn is heaa?]
    [Ervoor, lees de quote heb hem aangepast]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren in het moment. Mijn handen stopten met frunniken en gingen in plaats daarvan vastberaden op zijn borstkas liggen.

    {nou ja, ooit komt Nala erachter dat hij haar 'gebruikt' heeft en dan laat ik hem eens kennis maken met haar Spaanse bloed! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaaj ^^]

    Marcell/Man
    "Door jou te sleuren? Nee hoor" Zeg ik alsof ik niet weet dat hij het over zijn trappen heeft. "Jij zou het zwaarder moeten krijgen.. Maar je mag me ook je geheim van zelfverdediging vertellen" Niet dat ik daar al heel veel les in heb gehad, maar deze zag ik niet aankomen en het voelt waarschijnlijk alsof hij iets belangrijks en geheims gaat vertellen wanneer hij me zijn tactieken uitlegd, en daar gaat het om. Lichamelijk pijn of een geestelijk offer. Ik geef hem een keus.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoezo gebruikt Sam Nala? :S

    Sam wil er juist zijn voor Nala. Hij vindt haar wél leuk en lief. En hij is blij met haar. Maar wat er met Naomi was.. Hij kan dat niet los laten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hij maakt mensjes alleen maar blij door met Nala te gaan, en hij mag haar dan wel lief en aardig vinden, hij vindt haar niet léúk.. Lijkt het nu. Dus hij probeert door middel van haar Naomi te vergeten :(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter Levi Loover

    Ik keek achter hem op de muur.
    "Mooie garderobe," zeg ik als ik het marteltuig zie.
    "Daar zou mijn moeder van gaan houden. Niets persoonlijks. En ik los niets, martelingen helpen niet, en die heb ik niet van Les die zei dat ze alleen straften. Zwak, heel zwak..." zeg ik
    "Je geeft me keuzes, niet? Wilt me kwetsen, niet? Poor little guy," zeg ik en kijk hem strak aan. Façade en focus. Focus, idem. Façade, nooit idem.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [eten]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque