• Tulantis



    ----

    KLIK HIER VOOR DE RPG. Numbero 1

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollen die je kunt krijgen:

    - Vrije inwoner
    - Slaaf/slavin
    - Meester/Meesteres
    - Switch (Een switch is iemand die de ene keer onderdanig is, en de andere keer een Meester/Meesteres is voor zijn/haar slaaf/slavin)

    Lijstje om in te vullen als je mee wilt doen:

    Geslacht:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd (Minimaal 16):
    Uiterlijk+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra's:



    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:40 ]

    Corallo schreef:
    (...)

    'n Beetje rustig, dit topic is pas drie dagen open. Soms kan het wel één week duren voordat een roleplay start.


    Sorry voor m'n enthousiasme.


    Geslacht: Vrouw
    Rol:Slavin
    Naam: Rosalie 'Rose' Aria
    Achternaam: Flow
    Leeftijd (Minimaal 16):Net 18
    Uiterlijk+Beschrijving:


    Rosalie is lang en slank. Ze is 1.78 en is erg dun. Ze heeft lange blonde haren dat over haar schouders golft. Ze heeft opvallende blauwe ogen en roze volle lippen. Meestal draagt ze een jurkje met blote voeten. Haar haren draagt ze meestal in een vlecht, los of in een losse knot. Om haar nek heeft ze altijd een kettinkje, die van haar moeder is geweest. Ook heeft ze een hele kleine tattoo aan de binnen kant van haar pols met de eerste letter van haar moeders naam, haar vaders naam en haar eigen naam in een symbool. De tattoo valt haast niet op.
    Karakter:Rosalie is niet anders gewend dan dienen. Haar ouders deden het ook en zo heeft zij het overgenomen. Ze is onzeker over haar uiterlijk en erg kwetsbaar. Dit laat ze niet blijken in het buurt van haar Meesteres/ Meester. Ze zal alles doen voor hun. Dat doet ze vooral omdat haar ouders het ook hebben gedaan en haar voorbeeld zijn. Hoewel ze onzeker en kwetsbaar is, kan ze ook haar sterkere momenten hebben. Ze protesteert weinig en is erg lief. Ze heeft veel over voor haar Meester/ Meestares en kijkt ook naar hen op. Rosalie is erg volwassen voor haar leeftijd en is erg intelligent. Ze houdt van de natuur en is dan ook vaak buiten te vinden als ze even niet hoeft te dienen. Ze kan uren uit het raam staren en luisteren naar de geluiden van buiten.
    In Rosalie zit veel verdriet, doordat haar moeder overleden. Dat verdriet uit ze niet. Dat doet ze alleen als ze alleen is. Soms voelt ze zich heel eenzaam, maar zoekt dan haar gezelschap bij dieren. Omdat haar moeder overleden is en haar vader vertrokken naar een ander dorp is ze nog meer gesteld op haar Meester/ Meesteres.
    Extra's: Haar moeder is overleden(als dat mag) en haar vader is vertrokken naar een ander dorp.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Geslacht: Mannelijk.
    Rol: Meester.
    Naam: Deylano Milan,
    Achternaam: Garcia.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Uiterlijk+Beschrijving:


    Deylano heeft een blanke huidskleur en is vrij lang, zo'n 1.90 m. Hij heeft donkerbruin haar, waar hij verder weinig aan doet. Het enigste wat hij 's ochtends doet als hij wakker wordt, is kammen. Dan zit het de rest van de dag wel goed. Zijn wenkbrauwen zijn even donker als zijn haar en behoorlijk breed. De ogen onder zijn wenkbrauwen zijn grijzig, met een tintje groen. Hij heeft lichtroze, dunne lippen en wanneer hij zich niet scheert, krijg hij een stoer stoppelbaardje - zoals op de foto -. Deylano vindt een stoppelbaard wel oké, maar hij heeft een hekel aan baarden en snorren, dus hij zal zich ook altijd netjes scheren.
    Verder heeft hij een gespierd lichaam, door de vele trainingen die hij het liefste vóór zonsopgang doet. De verdere lichaamsbeharing op zijn lichaam laat hij staan, tenzij hij zich net een aap voelt, dan zal hij het wel scheren.
    Karakter: Deylano is een gecompliceerd persoon, die door de jaren heen behoorlijk veranderd is.
    In het begin van zijn levensjaren, was Deylano echt een lief, schattig ventje, die speelde met wat hij had en niet meer spullen wilde. Rond zijn tiende is dat veranderd. Hij veranderde in en verwend jochie, met rijke ouders, die hem alles gaven om hem gelukkig en blij de houden. Hij kreeg alles, van speelgoed tot vriendjes, die zijn vader simpelweg omkocht. Tegen zijn zestiende is hij opnieuw veranderd, qua karakter. Dat was de tijd van zijn eerste vriendinnetje. Hij was smoor verliefd op haar en gelukkig was dat insgelijks. Maar hij snakte naar meer. Hij wilde de macht over haar, hij wilde dat ze alles zou doen wat hij zou zeggen. Een korte tijd is dat ook zo geweest, tot dat zijn vriendin er vandoor ging. Deylano heeft nooit meer iets van haar gezien. Rond zijn twintigste is hij opnieuw veranderd. Deylano is nu een jongen die zijn gevoelens ver achterwege laat, maar deze wel degelijk duidelijk van binnen voelt. De slaven - die hij gekocht heeft van een deel van de erfenis van zijn overleden vader - ziet hij niet altijd als slaven. Het ligt eraan hoe zijn zich zelf voelt. Wanneer hij zich gelukkig en vredig voelt, behandelt hij de slaven als eerwaardige mensen, maar wanneer hij zich ellendig en vreselijk voelt, kan hij behoorlijk tegen ze uitvallen. Daarnaast blijf Deylano wel echt een man, die ook af en toe ook wel van een vrijpartij houdt, maar aangezien hij geen vrouw heeft, moeten zijn slaven er af en toe echt aan geloven.
    Verder zal Deylano zijn slaven wel altijd netjes behandelen. Hij geeft ze hun eten, hun slaapplek en zelfs hun kleding. Daarvoor terug, geven ze hem liefde. Door die liefde en door die slaven voelt Deylano zich machtig, maar verder is hij niet arrogant en heeft hij geen kapsones. Het machtgevoel zit van binnen.
    Als laatste, Deylano is een echte rommelkont en en vreselijk slechte kok. Gelukkig heeft hij zijn slaven om de rommel op de ruimen en natuurlijk om te koken.
    Extra's: Deylano's huis is gebouwd ín een rotswand - Zoiets als op de foto, maar dat wel chiquer natuurlijk -. Vanuit zijn huis loopt er een groot, breed pad richting het dorpje.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:37 ]

    Shooter schreef:
    (...)

    Sorry voor m'n enthousiasme.


    Daar hoef je je niet voor te verontschuldiging hoor. Ik wilde het alleen even melden. (:

    @Corallo, ik mag jouw personage nu al :9~

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:56 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Corallo schreef:
    (...)

    Daar hoef je je niet voor te verontschuldiging hoor. Ik wilde het alleen even melden. (:


    Weet ik wel, i'm sorry voor m'n best wel kutreactie ! Heb 'n beetje 'n kutbui vandaag, vandaar ! Vergeeef mij c:

    En die Deylano is freaaaking hot !

    Moet je trouwens een meester/meesteres vinden als slavin? Of koppel jij ze aan elkaar ?


    Shooter schreef:
    (...)

    Weet ik wel, i'm sorry voor m'n best wel kutreactie ! Heb 'n beetje 'n kutbui vandaag, vandaar ! Vergeeef mij c:

    En die Deylano is freaaaking hot !

    Moet je trouwens een meester/meesteres vinden als slavin? Of koppel jij ze aan elkaar ?



    Aah.. ik heb medelijden met mensen als ze in een kutbui zijn. Dan wil ik ze altijd opvrolijken! =D

    Maar ik weet niet wie ze aan elkaar koppelt.. Ik hoop gewoon wat de meesters/meesteressen mogen kiezen.

    Bedankt trouwens voor de reactie's op mijn personage. Ik ben nog niet helemaal over zijn innerlijk uit.. Zal ik hem een strenge, verkrachtende meester maken of juist een vriendelijke?

    Corallo schreef:
    Bedankt trouwens voor de reactie's op mijn personage. Ik ben nog niet helemaal over zijn innerlijk uit.. Zal ik hem een strenge, verkrachtende meester maken of juist een vriendelijke?


    Ik zou gaan voor vriendelijk, als 't de meester van mijn personage zou zijn dan hè, dan is 't zo'n badboy die toch heel lief is.


    Corallo schreef:
    Geslacht: Mannelijk.
    Rol: Meester.
    Naam: Deylano Milan,
    Achternaam: Garcia.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Uiterlijk+Beschrijving:


    Description comes.
    Karakter: Coming.
    Extra's: -


    Hij is knap.... gehehehe :Y)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Corallo schreef:
    Bedankt trouwens voor de reactie's op mijn personage. Ik ben nog niet helemaal over zijn innerlijk uit.. Zal ik hem een strenge, verkrachtende meester maken of juist een vriendelijke?

    Hmm, ik denk wat jij het leukst vindt om te spelen, maar ik vind sadisten altijd wel leuk ^^
    Ik twijfel of ik zelf nog een Meester aan zal maken, ik weet niet zeker of ik genoeg tijd heb namelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ziet er leuk uit maar ik denk er nog even overna omdat ik wat weinig tijd heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou denken de strenge, want je ziet heel vaak dat ze zo'n vriendelijke badboy innerlijk hebben.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mogen eigenlijk relaties tussen slavin en meester of meesteres en slaaf?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb even gekeken, en ik ga ook 'n meester maken ;D
    Paspoortje komt er zo op !