• Tulantis



    ----

    KLIK HIER VOOR DE RPG. Numbero 1

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollen die je kunt krijgen:

    - Vrije inwoner
    - Slaaf/slavin
    - Meester/Meesteres
    - Switch (Een switch is iemand die de ene keer onderdanig is, en de andere keer een Meester/Meesteres is voor zijn/haar slaaf/slavin)

    Lijstje om in te vullen als je mee wilt doen:

    Geslacht:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd (Minimaal 16):
    Uiterlijk+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra's:



    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:40 ]

    Oké ;3

    Voor de meesters die nog slaven zoeken: Zafyra is ook nog op zoek.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Geslacht:Man
    Rol:Meester
    Naam:William 'Will' Riley
    Achternaam:Smith
    Leeftijd (Minimaal 16): 22
    Uiterlijk+Beschrijving:


    William is 1.90 lang. William is erg gespierd en is daar best trots op. Hij heeft warrige bruine haren en fel groene opvallende ogen. Hij heeft een leuke lach en mooie witte tanden. Hij doet best veel aan zijn uiterlijk, maar niet overdreven veel. Met zijn lach en de combinatie van zijn haar en ogen kan hij veel vrouwen voor zich winnen.
    Karakter: William is een vriendelijke, maar ook rechtvaardige meester. Hij is eerlijk en oprecht. Hij is in het begin bot en afstandelijk, maar diep van binnen is hij een aardige vriendelijke jongeman. Hij is, dankzij zijn vader, een meester geworden. Hij is slim en houd van gesprekken. Hij is vriendelijk tegen zijn slavinnen en ook tegen zijn slaven. Alleen iets vriendelijker tegen de slavinnen. Meestal is hij in een goed humeur, maar als hij dat niet is, kan je beter zwijgen. Hij geeft zelden straffen, maar als hij straffen geeft zijn ze rechtvaardig. Hij zal niet snel iemand laten vermoorden. Tenzij het te bont wordt. Naast zijn goede kant, heeft hij ook een slecht kantje. Zo kan hij dingen in een opwelling doen, zoals slaan of iets anders. Later krijgt hij er dan wel spijt van, maar toch doet hij het. Dat doet hij alleen als hij helemaal gek van je wordt en hem iets niet zint. Het komt zelden voor.
    Extra's: -

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie zoekt ook nog een meester!

    En William een slavin :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cylene is ook nog te koop, haha (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    We noemen het niet te koop he Overexposed ;p
    Het is meer dat je er naar op zoek bent, of ontvoerd wordt.

    Ik maak nog een Meester. Of zal ik een Meesteres maken? We hebben alleen nog Meesters, maar als je naar het totaal kijkt zijn er wel meer meisjes.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:43 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Is goed Waer.

    Ik heb nog een slavin die een meester/meesteres nodig heeft,
    en een slaaf die een meester/meesteres nodig heeft.

    Bekijk de foto's maar, ze zijn HOT xd.


    KillShot schreef:
    Prima. Dan ga ik het topic aan maken.
    - Excited ;D -
    BTW, mijn personage is een switch en die zoekt ook nog slavinnen he.. dus come come... :$


    Mijn meisje wil je slavin wel zijn!


    Coockies schreef:
    Geslacht:Man
    Rol:Meester
    Naam:William 'Will' Riley
    Achternaam:Smith
    Leeftijd (Minimaal 16): 22
    Uiterlijk+Beschrijving:


    William is 1.90 lang. William is erg gespierd en is daar best trots op. Hij heeft warrige bruine haren en fel groene opvallende ogen. Hij heeft een leuke lach en mooie witte tanden. Hij doet best veel aan zijn uiterlijk, maar niet overdreven veel. Met zijn lach en de combinatie van zijn haar en ogen kan hij veel vrouwen voor zich winnen.
    Karakter: William is een vriendelijke, maar ook rechtvaardige meester. Hij is eerlijk en oprecht. Hij is in het begin bot en afstandelijk, maar diep van binnen is hij een aardige vriendelijke jongeman. Hij is, dankzij zijn vader, een meester geworden. Hij is slim en houd van gesprekken. Hij is vriendelijk tegen zijn slavinnen en ook tegen zijn slaven. Alleen iets vriendelijker tegen de slavinnen. Meestal is hij in een goed humeur, maar als hij dat niet is, kan je beter zwijgen. Hij geeft zelden straffen, maar als hij straffen geeft zijn ze rechtvaardig. Hij zal niet snel iemand laten vermoorden. Tenzij het te bont wordt. Naast zijn goede kant, heeft hij ook een slecht kantje. Zo kan hij dingen in een opwelling doen, zoals slaan of iets anders. Later krijgt hij er dan wel spijt van, maar toch doet hij het. Dat doet hij alleen als hij helemaal gek van je wordt en hem iets niet zint. Het komt zelden voor.
    Extra's: -


    Done:) Hij zoekt nog slaven of slavinnen :)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    KillShot schreef:
    We noemen het niet te koop he Overexposed ;p
    Het is meer dat je er naar op zoek bent, of ontvoerd wordt.


    Was meer een soort woordgrapje van me,
    Maar ik heb zielige humor, dus ja..
    (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Corallo schreef:
    Geslacht: Mannelijk.
    Rol: Meester.
    Naam: Deylano Milan,
    Achternaam: Garcia.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Uiterlijk+Beschrijving:


    Description comes.
    Karakter: Coming.
    Extra's: -


    Mag Rosalie zijn slavin zijn? Als jij het goed vindt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie mag wie zijn/haar slavin zijn?

    Ik wil morgen wel een vrij persoon invullen denk ik mits de RPG niet te snel gaat natuurlijk want dan hebben jullie niet zoveel aan mij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa,
    Geeft niet. Hoop ergens ook niet dat het als een trein gaat..
    Ik heb nog school ook weetje ;p