• Tulantis



    ----

    KLIK HIER VOOR DE RPG. Numbero 1

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollen die je kunt krijgen:

    - Vrije inwoner
    - Slaaf/slavin
    - Meester/Meesteres
    - Switch (Een switch is iemand die de ene keer onderdanig is, en de andere keer een Meester/Meesteres is voor zijn/haar slaaf/slavin)

    Lijstje om in te vullen als je mee wilt doen:

    Geslacht:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd (Minimaal 16):
    Uiterlijk+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra's:



    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:40 ]

    Hehehe, Dylan? Als ik het zo mag vragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Killshot. Okii, dan probeer ik morgen een rol in te vullen als vrij persoon aangezien je daar nog niemand hebt :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okeee, m'n persoontjes hebben een berichtje staan in het topic !
    Slaaf + Slavin nog op zoek naar een meester/meesteres ! Dus gaat u gang.
    Good night.


    •



    Geslacht: Vrouwelijk
    Rol: Meesteres
    Naam: Yulia Namara
    Achternaam: Fiore
    Leeftijd : Vierentwintig
    Uiterlijk:
    Yulia heeft een gave, getinte huid. Haar lange, krullende haar is zwart van kleur en wordt meestal opgestoken of in een staart gebonden, want ze ergert zich er mateloos aan als het in haar gezicht hangt. Haar ogen zijn lichtgrijs. Yulia is slank van zichzelf, en dat is maar goed ook want echt sporten doet ze niet. Ze is dus ook zeker niet gespierd, maar juist tenger. Met haar 1,78 is ze vrij lang voor een vrouw, maar de meeste mannen steken boven haar uit.

    Karakter:
    De dominante Yulia wil dat de dingen gaan zoals zij dat bedacht heeft. Ze stelt duidelijke regels en duldt geen overtredingen, ongeacht de redenen. Wanneer ze toch ontevreden is aarzelt ze niet om lijfstraffen te geven, en ze is vrij creatief in dit soort dingen. Ze is wel zo tactvol om botten heel te laten en het gezicht grotendeels te ontzien. Als Yulia boos is kan ze hardhandig worden, maar ze werkt geen uitgebreide wraakplannen uit. Soms hebben haar straffen echter wel een lange termijnwerking, bijvoorbeeld wanneer ze een slaaf of slavin een tijdje geen eten geeft of voor onbepaalde tijd opsluit.
    Yulia mag dan streng zijn, ze is niet onrechtvaardig. Als je je aan haar regels houdt en haar niet teleurstelt, heb je het goed bij haar. Ze heeft een aantal rare kronkels in haar hoofd, maar dit zijn altijd dezelfde en dus kan je hier aan wennen. Hoewel ze slaven als minderwaardig ziet, raakt ze toch snel gehecht aan die van haar.
    Onder haar ruwe, strenge karakter zit een onzekere kern. Haar vader was een Meester en haar moeder een slavin, maar die laatste stierf toen Yulia jong was. Haar vader heeft nooit veel naar haar omgekeken, ze kreeg een kindermeisje om haar op te voeden terwijl hij rustig verder ging met zijn leven, maar toch heeft zijn dochter altijd naar hem opgekeken. Ze wil nog steeds zijn liefde en erkenning, en is bang om hem teleur te stellen. Ze is Meesteres geworden in de hoop dat hij dan wel trots op haar zou zijn, hoewel ze dat niet toegeeft, ook niet aan zichzelf, maar dat heeft niet gewerkt. Ze zoekt de gemiste liefde deels bij haar slaven, waardoor ze redelijk goed behandeld worden, maar ze compenseert ook haar lage zelfvertrouwen door streng op te treden.

    Extra's:
    Yulia’s oude slaaf was erg koppig en heeft flinke tijd met ademhalingsklachten rondgelopen voor ze hierover klaagde. De longontsteking was tegen die tijd te ver gevorderd om genezen te worden en hij is overleden. Ze geeft zichzelf hiervan de schuld en wordt geplaagd door nachtmerries.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:39 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Coockies schreef:
    (...)

    Done:) Hij zoekt nog slaven of slavinnen :)


    Mijn slavin ;3

    N4I5 schreef:
    (...)

    Mijn slavin ;3


    Ja is goed:) waar staat je personage? Dan kan ik die even doorlezen:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Waerloga, heb je misschien interesse in mijn mannelijke slaaf Luke? :)


    •

    Coockies schreef:
    (...)

    Ja is goed:) waar staat je personage? Dan kan ik die even doorlezen:) x


    [Ben haar aan het afwerken x3]


    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Rol:
    Slavin.
    Naam:
    Delaney Valerie.
    Achternaam:
    Rivera.
    Leeftijd (Minimaal 16):
    19 jarig.
    Uiterlijk+Beschrijving:



    Delaney heeft lange, bruine haren die van zichzelf stijl zijn. Ze is ongeveer 1m65 en weegt 67 kilogram.
    Haar schoenmaat is een 36, wat best klein is.
    Ze heeft een volle B-cup en wilt zeker niet meer.
    Haar ogen hebben een hele lichte kleur bruin, goudachtig is het beste woord.
    Ze heeft een parelwitte glimlach en is slank gebouwd.
    Karakter:
    Delaney is een meisje dat altijd een leider nodig heeft.
    Zonder een leider weet ze niet wat ze moet doen of waar ze staat in haar leven.
    Haar gehele leven draait om 1 iemand te dienen, en ze doet het nog met plezier ook.
    Delaney is iemand die graag plezier maakt, en die zeker niet op haar mondje is gevallen.
    Ze zegt soms dingen die ze beter niet zou zeggen, maar omdat ze eerst zegt en dan pas denkt weet ze dat pas als ze het al gezegd heeft.
    Delaney is het typische voorbeeld van het lichtpuntje in iemand zijn leven. Het meisje dat altijd vrolijk is, die je aan het lachen kan maken door enkel een lach te laten horen en die soms echt domme opmerkingen kan maken waardoor je weer begint te lachen.
    Ze is avontuurlijk, maar ook koppig.
    Iets wat niet altijd in de smaak valt bij haar meester, maar meestal hield ze haar koppigheid voor zichzelf.
    Je kan Delaney heel rap verlegen maken waardoor ze erg veel bloost. Haar beledigen kan je ook heel makkelijk aangezien ze gevoelig is.
    Het kan zijn dat je Delaney spraakloos krijgt, dat je het meisje dat altijd een antwoord heeft op alles stil kan krijgen, maar daarvoor moet je toch echt al iets speciaals doen.
    Delaney is opgegroeid als slavin. Haar moeder was slavin, haar vader was een slaaf, haar zussen en broers zijn slavinnen en slaven, dus echt iets anders kent ze niet.
    Delaney is enorm diervriendelijk. Als ze een dier ziet lijden onder een taak dat hij of zij moet doen, dan zou ze liever zelf die taak doen dan dat het dier het moet doen.
    Extra's:
    Delaney kan erg mooi zingen, professioneel bijna, maar dat wilt ze zelf niet geloven. Er zijn maar een handjevol mensen die weten dat ze echt kan zingen, maar zijzelf zit daar niet tussen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:19 ]

    Shooter schreef:
    Waerloga, heb je misschien interesse in mijn mannelijke slaaf Luke? :)

    Ja hoor ^^ Als je het meisje graag bij hem in hetzelfde huis wilt, vind ik dat ook goed hoor, maar dan moet jij denk ik veel tegen jezelf spelen dus misschien wil je dat niet. Nu ja, je kijkt maar wat je wil (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    (...)
    Ja hoor ^^ Als je het meisje graag bij hem in hetzelfde huis wilt, vind ik dat ook goed hoor, maar dan moet jij denk ik veel tegen jezelf spelen dus misschien wil je dat niet. Nu ja, je kijkt maar wat je wil (:


    Ik zoek voor het meisje wel iemand anders ! Heel de tijd tegen jezelf spelen is inderdaad niet heel erg fijn ;p Maar in ieder geval bedaaankt dat mijn slaaf 'n meesteres heeft!


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    Ik zoek voor het meisje wel iemand anders ! Heel de tijd tegen jezelf spelen is inderdaad niet heel erg fijn ;p Maar in ieder geval bedaaankt dat mijn slaaf 'n meesteres heeft!

    Jij ook bedankt, een Meesteres zonder slaaf heeft ook verdacht weinig te doen x] *gaat Yulia even afmaken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, als ik mijn slaven zelf mag kiezen, heb ik er nu al twee;

    - Zafyra (Waerloga).
    - Rosalie (Cookies).

    Dat klopt toch? (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:53 ]

    Corallo schreef:
    Oké, als ik mijn slaven zelf mag kiezen, heb ik er nu al twee;

    - Zafyra (Waerloga).
    - Rosalie (Cookies).

    Dat wordt inderdaad onderling geregeld zei ze, en meerdere slaven heb je sowieso omdat er meer slaven dan Meesters zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Corallo schreef:
    Oké, als ik mijn slaven zelf mag kiezen, heb ik er nu al twee;

    - Zafyra (Waerloga).
    - Rosalie (Cookies).

    Dat klopt toch? (:


    YEAH:) Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne