• Tulantis



    ----

    KLIK HIER VOOR DE RPG. Numbero 1

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollen die je kunt krijgen:

    - Vrije inwoner
    - Slaaf/slavin
    - Meester/Meesteres
    - Switch (Een switch is iemand die de ene keer onderdanig is, en de andere keer een Meester/Meesteres is voor zijn/haar slaaf/slavin)

    Lijstje om in te vullen als je mee wilt doen:

    Geslacht:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd (Minimaal 16):
    Uiterlijk+Beschrijving:
    Karakter:
    Extra's:



    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:40 ]

    Coockies schreef:
    Geslacht: Vrouw
    Rol:Slavin
    Naam: Rosalie 'Rose' Aria
    Achternaam: Flow
    Leeftijd (Minimaal 16):Net 18
    Uiterlijk+Beschrijving:


    Rosalie is lang en slank. Ze is 1.78 en is erg dun. Ze heeft lange blonde haren dat over haar schouders golft. Ze heeft opvallende blauwe ogen en roze volle lippen. Meestal draagt ze een jurkje met blote voeten. Haar haren draagt ze meestal in een vlecht, los of in een losse knot. Om haar nek heeft ze altijd een kettinkje, die van haar moeder is geweest. Ook heeft ze een hele kleine tattoo aan de binnen kant van haar pols met de eerste letter van haar moeders naam, haar vaders naam en haar eigen naam in een symbool. De tattoo valt haast niet op.
    Karakter:Rosalie is niet anders gewend dan dienen. Haar ouders deden het ook en zo heeft zij het overgenomen. Ze is onzeker over haar uiterlijk en erg kwetsbaar. Dit laat ze niet blijken in het buurt van haar Meesteres/ Meester. Ze zal alles doen voor hun. Dat doet ze vooral omdat haar ouders het ook hebben gedaan en haar voorbeeld zijn. Hoewel ze onzeker en kwetsbaar is, kan ze ook haar sterkere momenten hebben. Ze protesteert weinig en is erg lief. Ze heeft veel over voor haar Meester/ Meestares en kijkt ook naar hen op. Rosalie is erg volwassen voor haar leeftijd en is erg intelligent. Ze houdt van de natuur en is dan ook vaak buiten te vinden als ze even niet hoeft te dienen. Ze kan uren uit het raam staren en luisteren naar de geluiden van buiten.
    In Rosalie zit veel verdriet, doordat haar moeder overleden. Dat verdriet uit ze niet. Dat doet ze alleen als ze alleen is. Soms voelt ze zich heel eenzaam, maar zoekt dan haar gezelschap bij dieren. Omdat haar moeder overleden is en haar vader vertrokken naar een ander dorp is ze nog meer gesteld op haar Meester/ Meesteres.
    Extra's: Haar moeder is overleden(als dat mag) en haar vader is vertrokken naar een ander dorp.


    Even uiterlijk aangepast... Ik twijfel ook of ik nog een meesteres of meester aan zal maken.. Aangezien ik het best heel druk heb op school


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zie dat veel mensen zeggen; 'Ik weet niet of ik genoeg tijd heb'. We kunnen ook met z'n alle proberen de roleplay wel goed te laten lopen - langere stukken, geen power-posts -, maar niet té snel, zodat iedereen het kan bijbenen. (:

    Corallo schreef:
    Ik zie dat veel mensen zeggen; 'Ik weet niet of ik genoeg tijd heb'. We kunnen ook met z'n alle proberen de roleplay wel goed te laten lopen - langere stukken, geen power-posts -, maar niet té snel, zodat iedereen het kan bijbenen. (:

    Hier ben ik het wel mee eens. En inderdaad, als veel mensen waarschijnlijk wat minder tijd hebben, loopt de RPG misschien wat langzamer maar kunnen we het vast bijhouden. Dan ga ik een Meester invullen, maar misschien pas morgen i.v.m. huiswerk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Bij deze verontschuldig ik mij even...
    Ik heb een tijd niet gereageerd, maar zie wel dat er een aantal rollen bij zijn gekomen.
    Ik vind het jammer dat de rollen van Meesters/Meesteressen en Slavinnen/Slaven niet in verhouding zijn. Er zijn veel meer slavinnen (waaronder dus vrouwelijke rollen..)
    Niet dat ik mag klagen, want ik heb zelf ook een vrouwelijke rol.
    We hebben nu zes rollen. Mijn vraag aan jullie is; is dat genoeg om te starten?
    Ja of nee?

    Liefs,

    Misschien maak ik nog een meesteres aan, maar mannelijke rollen vind ik wat moeilijker om te spelen zegmaar..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    @KillShot; Ik zou zeggen; Werk eerst de begin-post bij, dan is het overzichtelijk voor iedereen. (:
    En verder.. Wacht anders nog even. ;d

    KillShot schreef:
    Bij deze verontschuldig ik mij even...
    Ik heb een tijd niet gereageerd, maar zie wel dat er een aantal rollen bij zijn gekomen.
    Ik vind het jammer dat de rollen van Meesters/Meesteressen en Slavinnen/Slaven niet in verhouding zijn. Er zijn veel meer slavinnen (waaronder dus vrouwelijke rollen..)
    Niet dat ik mag klagen, want ik heb zelf ook een vrouwelijke rol.
    We hebben nu zes rollen. Mijn vraag aan jullie is; is dat genoeg om te starten?
    Ja of nee?

    Liefs,

    Ik denk het niet, eerlijk gezegd. Ik zou graag al willen beginnen, maar volgens mij hebben we nog te weinig rollen. Ik zou de vrouwelijke rollen tijdelijk 'op slot' zetten, tot de verhouding wat gelijker is. Er zijn trouwens een aantal reacties geweest van mensen die nog een Meester(es) wilden aanmaken, dus de verhouding Meester-slaaf zal niet zo erg uit balans zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb hem zojuist bijgewerkt.
    Het is aangeraden om de rol van iedereen goed door te lezen, zodat de RPG echt goed tot leven kan komen ...

    Ohja, nog een vraag die ik voorbij hoorde komen..
    Kunnen slavinnen en meesteressen een verhouding hebben?
    Nou, dit hebben ze sowieso al. Dat is een gevoel dat veel dieper gaat dan verliefdheid en een standaard relatie.

    Enne, nee de slavinnen worden niet toegewezen aan een Meester of Meesteres.
    Daar mogen ze helemaal zelf bij terechtkomen, ghehe.

    AANGEPAST - 2 ROLLEN

    Sophia Elizabeth Thrall



    Geslacht: Vrouw
    Rol: Slavin
    Naam: Sophia
    Achternaam: Thrall
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Sophia is een prachtig meisje om te zien, haar lange, blonde krullen komen tot haar onderrug en omringen haar hartvormige gezicht. Haar volle lippen passen bij haar felblauwe ogen en ze heeft een slank figuur, met daarbij de rondingen op de juiste plaatsen.
    Karakter: Sophia heeft maar een ding geleerd in haar leven; onderdanigheid. Ze zal altijd doen wat haar meester/meesteres wil of van haar vraagt, zonder ook maar een kik te geven. Hierdoor heeft ze een teruggetrokken persoonlijkheid en zal ze nooit haar mening geven. Wel is ze erg behulpzaam en zorgzaam, ze wil niet dat haar meester/meesteres iets overkomt en zal voor ze door het vuur gaan.
    Extra: Ze is bang in het donker.
    Familie: Luke Thomas Thrall is haar oudere broer.


    Luke Thomas Thrall



    Geslacht: Man
    Rol: Slaaf
    Naam: Luke
    Achternaam: Thrall
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Luke geeft veel om zijn uiterlijk, hij traint vaak en dat is ook te zien aan zijn gespierde lichaam. Verder zitten zijn donkerbruine haren altijd nonchalant en wild, wat prachtig staat bij zijn felblauwe ogen.
    Karakter: Luke heeft maar een ding geleerd in zijn leven; onderdanigheid. Hij zal altijd luisteren naar zijn meester/meesteres, maar heeft soms buien waarin hij zijn mening wil laten horen en niets of niemand hem daartoe kan tegenhouden. Hierdoor ontvangt hij vaak straf, wat juist hetgeen is waar hij op uit is, hij houdt van de kick en de uitdaging die daarbij komen kijken.
    Extra: -
    Familie: Sophia Elizabeth Thrall is zijn jongere zusje.



    [Ik ga straks mijn vrije inwoonster afmaken en dan ga ik eens beginnen aan een slaaf ;3]

    Ik ga een meester maken:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als het aan mij ligt kunnen we eigenlijk al beginnen.
    Invullen tijdens de RPG kan altijd nog.
    Per week zal ik in dit topic dan neerzetten wat ieder personage doet.
    Slim of niet?

    Super idee !


    Prima. Dan ga ik het topic aan maken.
    - Excited ;D -
    BTW, mijn personage is een switch en die zoekt ook nog slavinnen he.. dus come come... :$