• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Mars
    Zodra ik heb gecheckt hoe erg de verwondingen zijn - er is nog niks te zien, maar het is allemaal best pijnlijk - en een pijnstiller heb genomen, loop ik nog één keer over de gangen. Zometeen is de dag weer ongeveer voorbij voor mij, ik mag een keer vroeg gaan, en daarom wil ik nog een keer checken hoe het met de dansers is. Als ik langs de toiletten loop zie ik door een kier van de deur iemand zitten, en dat wekt argwaan. Dus ga ik even kijken en zie meteen dat a) het Nala is en b) dat het niet goed met haar gaat. Ik loop voorzichtig naar binnen en sluit de deur achter me. Hopelijk is ze niet bang nu ik er ook ben.. "Nala?" Ja, ik onthoud haar naam. In tegenstelling tot mijn collega's..

Stop acting normal. It gets bored.

Nala
    Ik keek plots op en wreef mijn tranen weg, toen ik Marcell zag staan.
    Ik glimlachte waterig naar hem.
    "Nja, of wat ervan overblijft." mompelde ik zacht.

Mars
    Dat is een teken dat het niet goed gaat. Ik weet niet zeker wat ik nu het beste kan doen, maar ik besluit haar maar gewoon de keuze te geven. "Wil.. Wil je erover praten? Ik lul echt niks door" Hoe kan ze dat nou geloven?! Sjezus.. Les moest haar mond houden, en dat wil ik nog steeds, maar niemand weet dus dat ik niet zoals de anderen ben. Maarja.. Hoe minder mensen het weten, hoe beter. Ook al denk ik dat ik dan richting de verkeerde kant ga.. However, ik kan alleen maar hopen dat ze me vertrouwt..

Eleadora Amora Alonso

Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen waarna ze een kus op zijn kaaklijn drukten, dichter tegen hem aankroop en haar gedachtens weer verder liet afdwalen.
    Een teder glimlachje speelde op haar lippen, ze was blij dat Julio ondanks zijn afkomst toch bij haar wou zijn. Ookal wouden de meeste dat niet. Zachtjes schudde ze haar hoofd. "No, yo voluntad con usted permanecer,aquí. No hay donde nuestro carreteras divorciado." zei ze zachtjes, haast fluisterend maar wel verstaanbaar voor hem. Eleadora plaatsten haar hoofd in het kuiltje van haar hals terwijl ze haar knieën optrok haar vingers in de zijne vlocht en een vertederende kus op zijn sleutelbeen plaatsten. "si usted que voluntad?". Eleadora begreep het best als hij terug wou naar zijn ouders. Ze kantelde haar hoofd wat en keek hem aan waarna ze zachtjes haar wijsvinger onder zijn kin planten en haar hoofd richting de hare draaiden om hun lippen samen te laten komen als een puzzelstukje.

The expert in anything, was once a beginner.

Nala
    Ik haalde mijn schouders op wat me een kreun van pijn bezorgde.
    "Ik weet niet." mompelde ik, maar brandde toen los. Ik sloeg mijn handen weer voor mijn gezicht, omdat dat makkelijker was. Zo leek het alsof ik mezelf verstopte, terwijl ik me toch kwetsbaar opstelde door hem alles te vertellen.
    "Ik wil niet zwanger zijn, ik kan niet zwanger zijn! Mijn leven is kut! Ik ben gestraft, omdat ik gewoon naar de danszaal liep. En die fucking gast moest persé Russische roulette spelen." Een rilling liep over mijn rug, waardoor ik weer een steek van pijn voelde.
    "En van mijn rug heeft hij ook niet veel heel gelaten." mompelde ik zacht.
    "En zelfs het feit dat Sam blijkbaar toch meer van me houdt dan als zusje-broertje, kan dit niet beter maken!"

Julio Martinéz
    We staren beide maar een beetje voor ons uit. "Herinner je je de momenten daarna ook nog?" Fluister ik uit het niets. Ik weet niet of ik antwoord krijg.. we zitten allebei verzonken in onze gedachten. Eleadora geeft me niet eens tijd om antwoord te geven, maar ik vind het totaal geen probleem zoals ze haar lippen op de mijne drukt.. Ik geniet van de warme tintelingen die door me heen gaan terwijl ik het liedje met haar meespeel, maar dan zonder geluid. Zonder woorden vertellen we elkaar toch een verhaal.. Ik draai me langzaam iets bij zodat ik comfortabeler zit, en ben nog niet van plan haar los te laten. Dat moet ze maar als een ja zien..

SUPERmars
    Nala stort ineens een hele hoop eruit en verstopt zich achter haar handen. Ik ga langzaam naast haar zitten, maar blijf verder van haar af. Ik vraag haar niet om haar handen van haar gezicht af te doen bijvoorbeeld.. Als zij zich zo prettiger voelt moet ze zo blijven zitten. Ik ga haar niet dwingen ofzo. "Russische Roulette?" Zeg ik zacht. "Je rug? Heeft iemand dáár al iets aan gedaan?" Ik pak meteen verband, zalf, ontsmettingsmiddel en een washandje uit een kastje. Ik weet bijna zeker dat het antwoord een nee is. "Laat eens zien.."

Dexter Levi Loover

Ik peuter wat aan de stenen tot ik een kiezeltje loskrijg. Met grote letters schrijf ik op de muur gonna kill you all. Ik ga weer zitten en speel met mijn schoen. Veters erin veters eruit en opnieuw.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Eleadora Amora Alonso

Een kleine giechel verliet Eleadora haar lippen, terwijl ze langzaam knikten. "Ja..." zei ze zachtjes terwijl ze kleine rondjes met haar wijsvinger op zijn borstkast maakten. "Natuurlijk weet ik dat nog" zei ze waarna ze hem aankeek en een klein glimlachje op haar lippen speelden.
    Minuten, misschien zelfs wel uren leke voor bij te gaan waarna Eleadora het eigen hef nam en zachtjes haar lippen terug trok. Kleine blosjes speelden op haar wangen terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en een onschuldige blik in haar ogen speelden. Teder plaatsten ze haar voorhoofd tegen de zijne, terwijl ze even zachtjes met het puntje van haar neus tegen de zijne streelden. "Te amo" fluisterden ze zachtjes, terwijl ze hem iets dichterbij trok.

The expert in anything, was once a beginner.

Nala
    "Ja. Sam heeft een man geroepen. Eentje die niet al kwaad was voor ik er per ongeluk tegenaan liep." mompelde ik. Ik haalde mijn handen van voor mijn gezicht en zuchtte.
    "Laat het, ik stel me aan." schudde ik mijn hoofd. Ik probeerde weer recht te staan, maar kreunde zacht toen dat niet wou lukken.

Julio Martinéz
    "Ik ook" Ik glimlach ook en druk een korte kus op haar lippen. Ze kijkt me nu eenmaal zo perfect aan.. Terwijl hier de tijd stil lijkt te staan, speelt de tijd verder in mijn hoofd. "Te amo también" Fluister ik. Het voelt raar om te zeggen, maar tegertijd ook superlogisch en bovendien helemaal waar. Want het is nu eenmaal zo en daar wil ik niet meer voor weglopen. Niet nu tenminste. Ik druk mijn lippen weer zacht op de hare omdat ik nog lang niet klaar ben, maar of ik dát ooit zal zijn?

Marcell
    "Je stelt je niet aan" Zeg ik. Dat ze niet kan opstaan is misschien wel zielig, maar nu zelfs heel even handig. "Mag ik je rug verzorgen?" Mompel ik half. Nu sta ik al met die spullen in mijn hand.. "Nouja.. Je kan dingen vertellen als je wil, maar ik weet niet of je dat wil"

{dingen vertellen? xD
    ben niet mee ;p
    ze heeft het net toch allemaal vertelt :$}

[Ja, maar ik bedoel meer uitleggen enzo. Gwn praten. Net wat Nala zelf wil ;P]

Nala
    Ik knikte. "Ok, als je dat wilt." mompelde ik zacht.
    Ik keek hem even aan en sloeg toen mijn ogen neer.
    "Ieder jaar maakte ik mezelf steeds weer wijs dat alles op mijn verjaardag zou veranderen... Dat mijn leven eindelijk verlicht zou worden. Weg uit de duisternis. Maar nu gisteren ben ik 14 geworden en nog steeds is mijn leven gewoon een hel. De hel is veranderd, verplaatst, maar het blijft een hel." fluisterde ik zacht.

Marcell
    "Nog gefeliciteerd.." Het klinkt heel stom, maar ik probeer haar toch wat op te vrolijken. Wat niet lukt. Ik doe voorzichtig haar shirt wat omhoog - en haar rug is lang niet goed genoeg verzorgd. Dus begin ik opnieuw met het voorzichtig schoon te maken en te verbinden. "Maar.. Denk je dat je de hel iets minder erg kan maken, of is het uitzichtloos?"

Nala
    "Ik heb Sam wel... Maar het ziet er gewoon uitzichtloos uit nu, ja." mompelde ik.
    "Maar zo is het steeds. Ik val steeds van een tikkeltje hoop naar uitzichtloze situaties... Ik heb al een tiental keer op het puntje van zelfmoord gestaan." mompelde ik. "En de laatste tijd vraag ik me steeds meer af, waarom ik nooit dapper genoeg ben geweest."