• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Ma questionne: Waarom denkt iedereen altijd dat het meer is, als je gewoon vrienden bent met iemand 'van het andere geslacht'?


    Zelfs mij overkomt dat! Alhoewel ik echt wel denk dat die jongen meer in me ziet dan ik in hem? Waarom ben ik 12? Als ik ouder was mocht ik dat ten minste uiten als ik op iemand ben. Als ik het nu doe, vinden mijn vrienden me een slet.:Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sandrachips schreef:
    (...)Hey, nu is het geen verrassing meer ):

    Solly :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Ma questionne: Waarom denkt iedereen altijd dat het meer is, als je gewoon vrienden bent met iemand 'van het andere geslacht'?

    Eh, geen last van? :'D
    En ik denk het ook niet.
    *gaat kijken hoe oud je bent*
    Op die leeftijd is dat blijkbaar nog taboe (half). Bij mij al niet meer, maar bij jou misschien wel.
    Ik heb er nu totaal geen last meer van, heel veel mensen gaan met jongens en meisjes om. Ik zit volgens mij nog net niet vaker langs een jongen met lessen (al is het één keer mijn eigen vriendje :Y)), dan een meisje ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Lilium schreef:
    (...)

    Dat stamt nog uit vroegere tijden denk ik, dat vrouwen alleen maar met elkaar om mochten gaan, net als mannen enkel maar met elkaar om mochten gaan. Enkel als de man een vrouw het hof maakte, ging hij met haar om en was het de bedoeling om dus met haar te trouwen. Daarom, denk ik?

    Hmm, toch vind ik het nergens op slaan. :3 Ik denk toch ook niet: hé, één van mijn vriendinnen gaat met een jongen om. zouden ze wat hebben? :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sapientia schreef:
    (...)
    Eh, geen last van? :'D
    En ik denk het ook niet.
    *gaat kijken hoe oud je bent*
    Op die leeftijd is dat blijkbaar nog taboe (half). Bij mij al niet meer, maar bij jou misschien wel.
    Ik heb er nu totaal geen last meer van, heel veel mensen gaan met jongens en meisjes om. Ik zit volgens mij nog net niet vaker langs een jongen met lessen (al is het één keer mijn eigen vriendje :Y)), dan een meisje ^^

    Bij ons gaan ook alle meiden een jongens wel met elkaar om, maar toch wordt er nog vaak over gegrapt. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    Wat hebben jongens tegen huwelijk?


    Ik denk dat ze het onnodig vinden. Ik vind het zelf ook wel redelijk onnodig. Als je van elkaar houd en vertrouwt oftewel een fijne relatie hebt, maakt een ring om je vinger en een papiertje waar op staat dat je getrouwd bent je relatie beter? Ik vind van niet maar dat ligt aan de relatie en de twee mensen die, de relatie hebben.

    En ouderwets als ik ben, als ik seks heb voordat ik getrouwd ben dan hoef ik ook niet meer te trouwen. Dat hoort voor mij toch wel bij het huwelijk. En daarnaast kost de bruiloft meestal heel veel geld.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:15 ]


    Physics is awesome

    Ephesus schreef:
    Ma questionne: Waarom denkt iedereen altijd dat het meer is, als je gewoon vrienden bent met iemand 'van het andere geslacht'?


    same here
    ik heb gewoon keiveel jongensvrienden en meisjesvrienden waarom zou het meer moeten zijn? volgens mij hopen ze dat gewoon.


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    same here
    ik heb gewoon keiveel jongensvrienden en meisjesvrienden waarom zou het meer moeten zijn? volgens mij hopen ze dat gewoon.

    Ik denk dat ik meer jongensvrienden heb, daar kun je tenminste goed mee praten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    Wat hebben jongens tegen huwelijk?

    Geen idee, ik heb er niks op tegen. Maar het moet niet zomaar uit de lucht komen vallen. Mannen zijn er niet zo snel in als vrouwen. Datzelfde geldt voor kinderen. Ik vind het best, maar niet te vroeg en pas als ik ervoor kan zorgen en alles kan beiden wat het nodig heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Geen idee, ik heb er niks op tegen. Maar het moet niet zomaar uit de lucht komen vallen. Mannen zijn er niet zo snel in als vrouwen. Datzelfde geldt voor kinderen. Ik vind het best, maar niet te vroeg en pas als ik ervoor kan zorgen en alles kan beiden wat het nodig heeft.
    Ik ben best snel in kinderen denk ik. Maar ja, ik moet er inderdaad eerst voor kunnen zorgen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom moeten jongens vaak zo hard mogelijk boeren? (Niet dat ik daar problemen mee heb)


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Waarom moeten jongens vaak zo hard mogelijk boeren? (Niet dat ik daar problemen mee heb)
    Dat doe ik alleen in bijzijn van vrienden, niet in het openbaar en zo :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    (...)
    Geen idee, ik heb er niks op tegen. Maar het moet niet zomaar uit de lucht komen vallen. Mannen zijn er niet zo snel in als vrouwen. Datzelfde geldt voor kinderen. Ik vind het best, maar niet te vroeg en pas als ik ervoor kan zorgen en alles kan beiden wat het nodig heeft.

    *kijk uit daar valt het*

    Sorry, ben in een domme stemming.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    *kijk uit daar valt het*

    Sorry, ben in een domme stemming.
    OH NOO, THE WEDDING IS FALLING DOWN!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ahri schreef:
    Waarom moeten jongens vaak zo hard mogelijk boeren? (Niet dat ik daar problemen mee heb)

    Omdat het kan. Ik doe het niet in het openbaar (behalve als ik te lui ben om het netjes te doen).

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.