• Voor mensen die zich afvragen wat coeliakie is, google is ya friend! Even kort, gluten intolerantie.

    Ik ga vrijdag op kamp, coeliakie kamp. Gaat iemand hier daar ook heen? En als je niet gaat, maar wel coeliaak bent, I would like to know it.
    Of ken je iemand met coeliakie?

    Of zal ik uitleggen wat coeliakie is?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:16 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ben ik de enige coeliaak hier? :(


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja, Jette, lol, ik denk van wel. Ik weet niet eens wat het. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jette, please explain yourself. (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb het niet, maar volgens mij heb je dat mij ooit eens uitgelegd?
    Of het was iemand anders hier op Q(;
    Maar nee, ik ga dus niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uitleg :'D?
    Ik heb geen flauw idee wat dat is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik het Google krijg ik iets met glutenvrij?!


    Can't control my second personality

    de huh?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elly4ever schreef:
    Als ik het Google krijg ik iets met glutenvrij?!


    Dat is het ook ;x

    OT: Ik ben geen coeliaak.


    26 - 02 - '16

    Nee, ik ga niet.
    Ik weet volgens mij ongeveer wat coeliakie is.. ik heb er van gehoord ooit. ;p
    Wel heel veel plezier natuurlijk! ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mijn oom, mijn nicht en beste vriendin hebben dat, kom ik net achter, maar die noemen het gewoon glutenallergie.... maar ik denk niet dat die naar zo'n kamp gaan..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Fidelius schreef:
    Mijn oom, mijn nicht en beste vriendin hebben dat, kom ik net achter, maar die noemen het gewoon glutenallergie.... maar ik denk niet dat die naar zo'n kamp gaan..

    officieel is het volgensmij gluten intolerantie, teminste bij mij wel, omdat allergie meer met uitslag enzo is, en als ik gluten eet word i ziek en krijg buikpijn enzo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wacht ff, is er serieus een kamp voor mensen die niet tegen gluten kunnen? Ze proberen tegenwoordig van alles iets bijzonders te maken he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Wacht ff, is er serieus een kamp voor mensen die niet tegen gluten kunnen? Ze proberen tegenwoordig van alles iets bijzonders te maken he.


    dat zijn er anders verfluft veel hoor.

    en jij zou niet zo doen als je het zelf had.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    (...)

    dat zijn er anders verfluft veel hoor.

    en jij zou niet zo doen als je het zelf had.


    Er zijn ook veel mensen met een bril, das ook lastig, maar je moet er aan wennen. Toch heb ik nog nooit een brillenkamp gezien. Ik vind het wel een beeeetje onzin, zo speciaal is het nou ook weer niet. Zeker omdat bijna iedereen het tegenwoordig heeft. Slechte genen noemen ze dat.


    Your make-up is terrible

    Sorry, maar waarom is daar een kamp voor?
    Ik bedoel, heeft een gluten allergie dan zoveel bijwerkingen voor je lichaam dat je naar een speciaal kamp moet?


    life is awesome