• Voor mensen die zich afvragen wat coeliakie is, google is ya friend! Even kort, gluten intolerantie.

    Ik ga vrijdag op kamp, coeliakie kamp. Gaat iemand hier daar ook heen? En als je niet gaat, maar wel coeliaak bent, I would like to know it.
    Of ken je iemand met coeliakie?

    Of zal ik uitleggen wat coeliakie is?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:16 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    (...)

    dat zijn er anders verfluft veel hoor.

    en jij zou niet zo doen als je het zelf had.

    Ik snap best dat het kut is, een vriend van mij is ook allergisch(voor granen en noten dan), en ik zie hoe het voor haar is. Maar om er nu weer een kamp voor te houden, ik weet niet, ik vind het gewoon overdreven. Zo kan je voor alles wel een kamp maken. Er zijn zo veel dingen die kut zijn, sommige nog wel veel erger dan een allergie. Zo blijf je bezig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee, maar....

    gunnen jullie me niets ofzo?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Voel je niet gelijk zo aangevallen. Dat ik het overdreven vind betekent niet dat jij er niet na toe mag en geen plezier mag hebben. Ik vind het gewoon overdreven en zal zelf nooit naar zo iets gaan, maar als jij wilt, ga je gang. Veel plezier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Coeliakie is niet zomaar wat hoor, jullie kunnen van alles eten, ik moet alles door lezen, en als er niets staat mag het gewoon niet. Het is chronisch, dus het zal ook nooit anders worden.

    En dat met die brillen, als je die niet had gehad, kon je dan darmkanker krijgen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    Coeliakie is niet zomaar wat hoor, jullie kunnen van alles eten, ik moet alles door lezen, en als er niets staat mag het gewoon niet. Het is chronisch, dus het zal ook nooit anders worden.

    En dat met die brillen, als je die niet had gehad, kon je dan darmkanker krijgen?


    Woow, je kan je ook een béétje aangevallen voelen. Het is gewoon zo dat ze tegenwoordig van alles iets speciaals proberen te maken. Vroeger moest je gewoon niet zo zeiken en verder leven, nu is iedereen zielig en blablabla. Dat is niet tegen jou bedoeld, maar degene die alles zo proberen te maken. Ik kan ook niet alles eten, maar ik ga niet boos zijn tegen mensen die dat wel kunnen. Die kunnen er weinig aan doen.


    Your make-up is terrible

    GeverfdeDame schreef:
    Coeliakie is niet zomaar wat hoor, jullie kunnen van alles eten, ik moet alles door lezen, en als er niets staat mag het gewoon niet. Het is chronisch, dus het zal ook nooit anders worden.

    En dat met die brillen, als je die niet had gehad, kon je dan darmkanker krijgen?

    He dat heeft die vriendin van mij ook. Het is niet het eind van de wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat zeg ik ook niet, maar het is gewoon irri.


    Klaag God (of wie de wereld heeft bedacht/gemaakt) aan!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Klaag je ouders aan zou ik zeggen, die hebben de genen aan jou gegeven waardoor jij dit hebt. (: Je kan niemand anders de schuld geven.


    Your make-up is terrible

    GeverfdeDame schreef:
    Coeliakie is niet zomaar wat hoor, jullie kunnen van alles eten, ik moet alles door lezen, en als er niets staat mag het gewoon niet. Het is chronisch, dus het zal ook nooit anders worden.

    En dat met die brillen, als je die niet had gehad, kon je dan darmkanker krijgen?


    een vriendin van mij kan ook niet alles eten, ze is allergisch voor zuivel, eieren en noten...dat is dus een behoorlijk deel van de voeding...voor dat soort dingen is er ook geen kamp, voor zover bekend is bij ons...zij wordt ook hartstikke ziek als ze dingen eet waar ze voor allergisch is...dat is ook chronisch, maar haar hoor je niet...zij heeft er heel goed mee leren leven...

    wij gunnen jou best wat, maar wij mogen ook onze mening geven...deze mening is niet aanvallend tegen jou, maar meer tegen de maatschappij die van elke mug een olifant maakt, om het zo maar te zeggen...

    als we geen brillen hadden gehad, zouden we toch een beetje afhankelijker zijn van andere mensen dan we nu zijn...zonder bril zouden wij gevaren niet zien, die ons het leven kunnen kosten...hetzelfde geld op een andere manier voor ziektes als coeliakie...je kunt het ene niet met het andere vergelijken...het zijn verschillende soorten afwijkingen...

    * en voordat je denkt dat ik je aanval, dit is absoluut niet mijn bedoeling...

    ** het is wel fijn voor jou dat je zo in contact kunt komen met andere mensen die het ook hebben...veel plezier daar :3

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 16:58 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben het wel eens met Assassin eigenljk. Ik bedoel, zo kun je honderden kampen gaan bedenken. En wat ga je eigenlijk doen op zo'n kamp dan? Ik bedoel, waarom zou er een heel kamp bestaan om alleen maar glutenvrije dingen te eten? Sorry, maar dat begrijp ik gewoon niet helemaal.

    Maar als jij daar graag heen wil, dan moet je dat vooral doen! Veel plezier alvast! :'D

    Ik klaag het leven aan.

    Ik klaag de dokters aan dat ze r nog geen medicijnen voor hebben.

    Ik haal alles

    Dat was offtopic,
    En ik heb niets on topic at the moment


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fairfax schreef:
    Ik ben het wel eens met Assassin eigenljk. Ik bedoel, zo kun je honderden kampen gaan bedenken. En wat ga je eigenlijk doen op zo'n kamp dan? Ik bedoel, waarom zou er een heel kamp bestaan om alleen maar glutenvrije dingen te eten? Sorry, maar dat begrijp ik gewoon niet helemaal.

    Maar als jij daar graag heen wil, dan moet je dat vooral doen! Veel plezier alvast! :'D



    Er zijn toch ook christelijke kampen....

    heb ik weet niet wat we gaan doen, ik ben nog niet eerder geweest.
    Survivallen denk ik. Zuks. Spelletjes.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    (...)


    Er zijn toch ook christelijke kampen....

    heb ik weet niet wat we gaan doen, ik ben nog niet eerder geweest.
    Survivallen denk ik. Zuks. Spelletjes.


    Dat is toch wel even iets héél anders hé. :'D Of begrijp je dat niet?


    Your make-up is terrible

    Fairfax schreef:
    Ik ben het wel eens met Assassin eigenljk. Ik bedoel, zo kun je honderden kampen gaan bedenken. En wat ga je eigenlijk doen op zo'n kamp dan? Ik bedoel, waarom zou er een heel kamp bestaan om alleen maar glutenvrije dingen te eten? Sorry, maar dat begrijp ik gewoon niet helemaal.

    Maar als jij daar graag heen wil, dan moet je dat vooral doen! Veel plezier alvast! :'D


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is toch wel even iets héél anders hé. :'D Of begrijp je dat niet?


    Nou, het is een kamp, met mensen die hetzelfde doen als jij.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.