• Iemand uit mijn vorige school zou namelijk deze ochtend zelfmoord hebben gepleegd ): Ik kende hem niet persoonlijk, maar ik weet heel goed wie hij was en ik ken de mensen die in zijn klas zaten zeer goed. En ook al heb ik misschien nooit een echt lang gesprek met hem gehad, voel ik me triest. Als ik op de geruchten moet ingaan zou hij zichzelf deze ochtend voor een trein hebben gesprongen. Dit verschrikkelijke nieuws doet iedereen op Facebook van mijn vrienden even rouwen. Ik vind het zo verschrikkelijk voor iedereen die hem kende en vooral zijn familie..

    RIP S. We will never forget you


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik bedoel voor de trein springen, dat komt wel in het nieuws want dat zorgt voor een enorme opstopping.

    Dat hoeft echt niet hoor. Bij ons in het dorp springen er ook wel eens mensen voor de trein helaas. :/ Maar dat komt niet in het nieuws. zie je het al voor je; hier, en hier, en hier, en hier rijden er geen treinen door zelfmoord. -_- Don't think so.
    Maar wel ontzettend naar dat hij het heeft gedaan.. Sterkte! <3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sterkte. Vorig jaar was het zelfde bij mij op school gebeurd en ik weet hoe erg het is. Ook als je de persoon niet goed kent zet het je aan het denken en moet je toch sterk staan om anderen troosten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als iemand voor de trein springt, komt dat niet meteen in het nieuws hoor. Op stations roepen ze het wel om, vanochtend is er namelijk iemand voor de trein gesprongen tussen tilburg en breda, waardoor er op dat traject geen treinen reden.. (moet zelf elke dag op en neer van amsterdam naar den bosch en het stond op de ns-site bij storingen)

    Het gebeurd regelmatig en vooral nu de dagen wat korter worden en de blaadjes van de bomen vallen zal het vaker gebeuren. Dat komt echt niet elke keer in het nieuws ;).

    Maar sterkte x

    Gubleraholic schreef:
    Er is inderdaad een aanrijding geweest 'met een persoon'. Vind zo raar dat ze dat zo zeggen. Waar was het?

    België; Vlaams-Brabant..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Meestal worden zelfmoordverhalen niet in het nieuws gezet om mensen niet te "motiveren", die al op het randje van zelfmoord zitten. De media probeert het niet te laten zien, zodat het niet gaat lijken dat zelfmoord normaal is.


    If you're going to hell, keep going

    Aurorae schreef:
    Awh, wat afschuwelijk.
    Maar het gebeurt heel vaak dat iemand voor de trein springt hoor. Dat is echt niet maandelijks, dat is echt wel 1 in de 2 dagen (als het er al niet meer zijn), hoe erg dat ook is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PUKKELxDING schreef:
    Als dit zo is had het waarschijnlijk allang in het nieuws geweest..

    Zelfmoord komt eigenlijk nooit op het nieuws. Ze willen geen voorbeeld geven en het zou de privacy van de overledene schenden.
    Bovendien, er springen elke dag een paar mensen voor de trein... dat zou allang geen interessant nieuws meer zijn.


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Als dit zo is had het waarschijnlijk allang in het nieuws geweest..


    Dat is ook niet waar. Elke dag krijgt mijn papa berichten dat er iemand onder de metro is gesprongen maar nooit hoor je daar iets over.
    Als er iemand onder de trein springt dan komt dat echt niet altijd in het nieuws, want elke keer als het station bij mij in de buurt afgezet is op bepaalde plaatsen weten we hoe laat het is en niets komt daarover in het nieuws.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik bedoel voor de trein springen, dat komt wel in het nieuws want dat zorgt voor een enorme opstopping.

    nee dat komt niet altijd op het nieuws.
    ja wel op teletekst enzo dat er vertraging is maar niet dat iemand zelfmoord heeft gepleegd. ik heb ooit in een trein gezeten waar iemand voor was gesprongen...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik bedoel voor de trein springen, dat komt wel in het nieuws want dat zorgt voor een enorme opstopping.

    Toch niet altijd, of wel? Ik heb zo vaak meegemaakt dat iemand zich van het leven berooft door middel van de trein (reist dagelijks naar school avec le trein), maar ik heb al die keren dat nog nooit op tv gezien. Want, hoe erg dat het ook is, er springen inderdaad veel vaker mensen voor de trein ;c

    On topic:
    Dat is echt heel erg! :C Veel sterkte, ook aan zijn vrienden en familie!


    Inspiration can hit you any time

    Bronx schreef:
    (...)
    België; Vlaams-Brabant..

    Dit zeggen ze ook im limburg.


    Inspiration can hit you any time

    Op zo'n momenten wou je dat je toch dat net ietsje meer met die persoon gespendeerd had..

    Veel sterkte!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Constantine schreef:
    (...)
    Toch niet altijd, of wel? Ik heb zo vaak meegemaakt dat iemand zich van het leven berooft door middel van de trein (reist dagelijks naar school avec le trein), maar ik heb al die keren dat nog nooit op tv gezien. Want, hoe erg dat het ook is, er springen inderdaad veel vaker mensen voor de trein ;c

    On topic:
    Dat is echt heel erg! :C Veel sterkte, ook aan zijn vrienden en familie!

    Ja inderdaad, het hoeft daarvoor niet opstopping te zijn. Ik ken ook iemand die zich vorig jaar voor een trein gegooid heeft & dat kwam ook niet in het nieuws.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Aurorae schreef:
    Awh, wat afschuwelijk.
    Maar het gebeurt heel vaak dat iemand voor de trein springt hoor. Dat is echt niet maandelijks, dat is echt wel 1 in de 2 dagen (als het er al niet meer zijn), hoe erg dat ook is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.