• Tulantis



    ----

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollentopic klik

    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....



    Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]


    Delaney.

    Mijn luide krijsen werden gedempt door het kussen. Tranen begonnen langzaam over mijn wangen te stromen en losten op in de stof van zijn kussen. Toen hij gedaan was bleef ik nog eventjes liggen om op adem te komen. Hij streelde even over mijn schouders waardoor een rilling over mijn ruggengraat trekt. Ik sta op, doe vlug mijn pyjama aan en veegde mijn gezicht scheen. Ik nam het overtrek van zijn kussen en slikte eventjes.
    "Ik haal wel een verse" zei ik zachtjes, mijn stem met een hees randje. Ik liep de kamer uit, legde het overtrek bij de was en haalde een verse. Voorzichtig liep ik terug naar boven en deed het overtrek over zijn kussen.
    "Dankje" zei ik. Het was een wonder dat het er hoorbaar was uitgekomen want mijn stem was enkel heser geworden.
    Ik gaf hem nog een kleine glimlach en liep terug naar mijn kamer.

    William Riley Stewart

    Haar gehuil hoor ik nog in mijn hoofd. Een rilling gaat door me heen. Ik hoop maar voor Delaney dat ze braaf zou zijn, want ik wilde haar niet voortrekken. Straffen waren straffen. Ze hoort gewoon dezelfde te krijgen als Sophia. Ik kijk Delaney even na. Ik pak mijn nieuwe kussen aan en glimlach even naar haar. 'dank je. Slaap lekker,' zeg ik en loop naar mijn bed. Ik ga weer onder de dekens liggen en zucht even diep. Hopelijk wad de pijn morgen bij haar weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sophia Elizabeth Thrall
    Machteloos had ik op de gang staan luisteren hoe Delaney's wonden werden verzorgd door Meester William, het deed me zeer dat het nieuwe meisje zoveel pijn had opgelopen bij haar oude Meester. Gelukkig zou ze het hier - bij Meester William - een stuk beter krijgen. Op het moment dat ze de slaapkamer uit kwam gelopen om vervolgens via de zoldertrap naar boven te verdwijnen schiet ik snel achter een grote pilaar. Ze moest niet de indruk krijgen dat ik haar en Meester William had staan afluisteren, ik was immers alleen maar bezig alle gordijnen te sluiten en mijn laatste ronde te doen.
    Geruisloos liep ik verder door de gang, in gedachten verzonken om het laatste gordijn - vlakbij Meester Williams kamer - te sluiten. De gedachteloosheid waarin ik mijn acties uitvoerde zorgde voor een klein moment van onoplettendheid, waardoor de grote kandelaar naast het gordijn met luid gekletter op de grond viel. Ik kromp compleet ineen en probeerde uit alle macht de kandelaar weer terug op zijn verhoging te krijgen.



    Delaney.

    Mijn ogen schoten open en meteen stond ik op uit bed. Als je ook maar iets van hard geluid hoorde terwijl het stil moest zijn betekende dat dat je die persoon direct moest gaan helpen.
    Ik spurtte geruisloos de trap af en liep naar Sophia toe die probeerde een kandelaar op zijn plaats te krijgen. Ik liep naar haar toe en hielp haar zodat de kandelaar er al weer opstond. Ik had aardig wat armspieren gekregen bij mijn vorige meester, don't ask.
    "Lopen" mimede ik haar toe waarna ik haar een duwtje in de rug gaf en begon te lopen.

    Sophia Elizabeth Thrall
    Zacht knikkend begin ik langzaam te lopen, nog steeds geschrokken door de enorme klap die de kandelaar had gemaakt, en beet hard op mijn onderlip. Je bent niets waard, Sophia, herhaalde ik voor mezelf in mijn gedachten terwijl ik Delaney's rug volgde naar de trap van de zolder.
    Delaney was nog maar een dag hier en had nu al bewezen dat ze beter was dan ikzelf, schoot het door me heen terwijl ik mijn tranen probeerde te verbijten.


    William 'Will' Riley Stewart

    Ik schiet omhoog uit mijn bed door de klap. Ik luister naar de geluiden, maar hoor verder niks. Ik loop de gang op maar zie niemand. Ik gaap even en rek me uit. Ik vraag er morgen ochtend wel naar. Nu wil ik slapen. Ik kijk even om me heen, maar het huis lag er vredig bij. Ik bijt op mijn lip en loop mijn kamer weer in. De deur sluit ik achter me. Ik gaap nog even en denk even aan vandaag. Sophia en Delaney. Ik hoop maar dat ze het met elkaar konden vinden. Ik gaap weer en sluit mijn ogen. Om een bizarre reden was ik moe. Ik rek me uit en sluit mijn ogen. Welterusten allemaal, zei ik in de gedachte. Niet veel later val ik in een droomloze slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Delaney.

    Ik besloot dat het het beste was om op mijn buik te liggen. Ik was bang dat ik teveel vroeg ofzo. Ach ja, ik hoorde het morgen wel. Waarschijnlijk ging hij ook nog wel iets zeggen over wat we gedaan hadden gisteren. Ik was bereid om de schuld op mij te nemen, ik bedoel, de slagen was ik nu ondertussen wel al gewend. Leven met de pijn op mijn rug ook, maar nu het gehecht was deed het alleen maar meer zeer, zo leek het toch. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Eens zien hoe lang ik het hier ging uithouden voordat ik tòch sowieso zou weglopen. Ik ging hem echt het plezier niet gunnen om geld te verdienen aan mij als hij me niet een beetje respect gaf !

    Sophia Elizabeth Thrall
    Eenmaal in mijn bed kon ik de slaap niet vatten, de fout die ik eerder die avond had gemaakt bleef maar door mijn hoofd spoken. Zolang als ik me kon herinneren was ik al bij Meester William, van mijn tijd bij mij allereerste Meester kan ik me niets herinneren, Meester William heeft er ooit over gesproken, dat ik er slecht aan toe was toen ik bij hem kwam wonen, maar ik wil er niet meer aan terug denken.
    De kerkklok die ik vanuit het dorp hoor luiden geeft aan dat het vijf uur 's morgens is geworden, mijn ogen zijn nog steeds geopend en ik luister naar de regelmatige ademhaling van Delaney in het bed in de andere kamer. Het was een aardig meisje, ik hoop dat ze hier haar draai zou vinden.
    Alhoewel ik nog een uur mocht blijven liggen liet ik mezelf geruisloos uit het bed glijden en trok mijn dagelijkse jurkje aan. De krakende traptreden ontwijkend sloop ik naar beneden, gris wat schoonmaakspullen uit de voorraadkast en loop terug naar de grote kandelaar. Even blijf ik er naar staan kijken, waarna ik mezelf op mijn knieën laat zakken. Zoals ik al had verwacht waren er flinke strepen op de grond ontstaan door de val, die ik - trachtend geen geluid te maken - zo goed mogelijk probeerde weg te boenen.


    (@Demi en N4I5; Jullie hebben nu zeker zo'n twee pagina's vol gespamt met zijn tweetjes. Het begint aardig een 2 personen roleplay te worden.. Willen jullie het gesprek anders via pb's of gb's doen?)

    Corallo schreef:
    Deylano Milan Garcia.

    Mijn ogen blijven op Cylene gericht. Ik begin te merken dat mijn vraag haar zenuwachtig maakt. Er gaat een gevoel van medelijden door me heen. Alle meiden die ik gesproken heb, somden meteen al hun sterken kanten op of logen tenminste iets. Cylene is daar veel te verlegen voor en ik weet uit ervaring dat veel meesters en meesteressen daar een hekel aan heb. Zij hebben liever spontane, goede slaven en slavinnen. Geen watjes.
    Ik sta op en recht mijn rug. Met Rosalie aan mijn ene zijde en Zafyra aan mijn andere - die inmiddels een andere houding heeft aangenomen, wat een teken is dat Pallis in plaats van Zafyra aan de macht is -.
    "Gedraag je een beetje Pallis," beveel ik zacht tegen haar. "Oké," vervolg ik, sprekend tegen iedereen in de ruimte. "Ik heb mijn keuze gemaakt," laat ik hen weten. Ik loop naar het kamertje toe waar Rôbin zojuist in vertrokken is. Daar tref ik hem dan ook aan.
    "Rôbin, ik heb mijn keuze gemaakt. Ik neem Cylene mee naar huis," meldt ik hem. "Zal ik haar zelf halen of bent u in de gelegenheid om dat te doen?" vraag ik hem.


    (Dit was de laatste reactie. Ik wacht op een reactie van Rôbin (: )

    Corallo schreef:
    (...)

    (Dit was de laatste reactie. Ik wacht op een reactie van Rôbin (: )

    Ik was nog niet 'aan de beurt', vandaar dat ik nog even niet postte xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Corallo schreef:
    (@Demi en N4I5; Jullie hebben nu zeker zo'n twee pagina's vol gespamt met zijn tweetjes. Het begint aardig een 2 personen roleplay te worden.. Willen jullie het gesprek anders via pb's of gb's doen?)


    || Is dat ook zo erg als er verder niemand reageert dan? Aangezien de RPG op sommige momenten best dood is. ||


    Shooter schreef:
    (...)

    || Is dat ook zo erg als er verder niemand reageert dan? Aangezien de RPG op sommige momenten best dood is. ||


    (Nee, maar eerlijk gezegd heb ik er gewoon een hekel aan als ik mijn post terug moet zoeken en bij de meeste roleplay's heb je geen spammers. Tenminste, niet in de gene waar ik in speel.)

    Corallo schreef:
    (...)

    (Nee, maar eerlijk gezegd heb ik er gewoon een hekel aan als ik mijn post terug moet zoeken en bij de meeste roleplay's heb je geen spammers. Tenminste, niet in de gene waar ik in speel.)


    || Nouja, als je gewoon RPG't is 't niet echt spammen toch. Waarom zou je via gb's of pb's moeten gaan RP'en als je een topic hebt?
    Maar oke, je hebt jou mening en mijn mening. Whateveeer. ||