• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kreun weer, 'Ik wil jou,' fluister ik. Mijn nagels gaan over zijn borstkas. Verlangend. Ik weet dat we vandaag al een keer seks hebben gehad, maar als hij zo bezig is doet hij me verlangen naar meer. 'w-wat wil jij?' Fluister ik. 'eerlijk antwoorden.' Mijn ogen open ik zodat ik hem kan aan kijken en ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar zullen we ze naartoe laten gaan, we kunnen zo niet verder gaan in de slaapzaal. ;) whaha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Teehee, mij maakt het niets uit :') danszaal weer? XD of een kast :Y) lekker krap :P_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grijns. 'Ik wil je.' fluister ik dan ook hees en druk dan mijn lippen eindelijk op de hare en til haar dab op zonder mijn lippen van de hare te halen en loop de kamer uit en loop de eerste beste kamer in en zie dat het een kast is. Ik haal even mijn lippen van de hare en kijk haar dan grijnzend aan. 'Lekker knus.' zeg ik dan grijnzend en duw har dan lucht tegen een van de wanden van de kast aan terwijl ik haar nog steeds vast heb en druk dan mijn lippen weer op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij mij wil. Zijn stem is hees, en dat doet me alleen maar meer verlangen. Zijn naakte huid onder mijn handen en nagels te voelen. Hem in me te voelen. Dan tilt hij me op en kus hem ook verder. Hm, great. Josh loopt ergens heen met me en het blijkt een kast te zijn. Moet wel lukken. Hij duwt me ietwat tegen de wand aan en kust me weer. Ik sla mijn benen om zijn middel en sla mijn armen om zijn nek. Ik zoen hem gewillig verder en schuur dan expres plagend met mijn onder lichaam tegen dat van hem. Ik grijns tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik kreun als ze met haar onderlichaam tegen dat van mij schuurt, dan kijk ik haar weer aan en grijns en trek dan met een snelle beweging haar shirt uit en begin dan met een hand haar borst te kneden en met de ander ondersteun ik haar nog. Mijn lippen zitten nog steeds op de hare geplakt en ik strijk dan plagerig met mijn tong langs haar onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Voor dat ik het goed en wel doorheb is mijn shirt uit en ligt zijn hand op mijn borst. Ik kreun gesmoord tegen zijn lippen. Hij ondersteunt me nog wel met zijn andere hand. Ik voel zijn tong en dit keer open ik wel mijn mond, en ook gelijk. Ik ben als was onder zijn handen. Hij kan denk ik veel voor elkaar krijgen bij me. Dan ga ik lopen over zijn arm met mijn vingers naar de kraag van zijn shirt en haak daar een vinger aan en trek zachtjes. Ten teken dat zijn shirt ook uit gaat. Dan trek ik zijn shirt uit en ga met mijn nagels over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga sleepy-sleepy Jaimzzz tot morgen, dan reageer ik wel, ben echt moe...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Morning ^^ ik was ook gaan slapen (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Morning! Reageer wel ff! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Voor dat ik het goed en wel doorheb is mijn shirt uit en ligt zijn hand op mijn borst. Ik kreun gesmoord tegen zijn lippen. Hij ondersteunt me nog wel met zijn andere hand. Ik voel zijn tong en dit keer open ik wel mijn mond, en ook gelijk. Ik ben als was onder zijn handen. Hij kan denk ik veel voor elkaar krijgen bij me. Dan ga ik lopen over zijn arm met mijn vingers naar de kraag van zijn shirt en haak daar een vinger aan en trek zachtjes. Ten teken dat zijn shirt ook uit gaat. Dan trek ik zijn shirt uit en ga met mijn nagels over zijn borstkas.


    Joshua Gayle

    Dan snel is ook mijn shirt uit en voel ik haar met haar nagels over mijn borstkas en grom even. Dan haal ik mijn hand van haar borst af en trek dan haar bh uit en grijns en gooi hem ergens in de kast en leg dan mijn hand weer op haar borst en begin die weer zacht te strelen, dan haal ik mijn lippen van de hare en kijk haar even aan en begin dan kusjes vanaf haar kaak, via nek, hals en zo verder omlaag te drukken totdat ik bijna bij haar borst ben en begin daaromheen dan kusjes te drukken steeds dichter naar haar borst toe.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 9:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar Jaimzzz ik ga dus een nieuw personage maken, maar wat zou ik die jongen voor karakter geven?? Weet j


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik beet nog wat harder op mijn lip, tot ik bloed proefde.
    "Ik..." maar ik wist nog steeds niet wat te zeggen. Ik wou het wel zeggen, maar toch niet... snapte ik mezelf wel?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar Jaimzzz ik ga dus een nieuw personage maken, maar wat zou ik die jongen voor karakter geven?? Weet jij iets?? En ga misschien ook nog een meisje maken eb wat voor karakter zou ik die geven....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jack Collins
    Maar zou hij dan niet denken dat ik hem niet moest hebben?
    Opnieuw twijfelend ging ik rechtop zitten en keek in zijn richting. Ik zag dat hij mij ook net aankeek en mijn adem stokte in mijn keel. Ik beet op mijn lip, terwijl ik hem twijfelend aankeek. Ik glimlachte naar hem, als om te tonen dat ik het misschien zeker was.
    Ik weet eigenlijk niet wat ik ermee wou tonen. Misschien wou ik gewoon naar hem glimlachen. Punt.


    “To live will be an awfully big adventure.”