• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, DoeiDoei]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem wil je reageren, verveel me.... ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja ik ga reageren met Ian]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Zijn adem in mijn nek bezorgt me kippenvel. En wat hij dan doet. Ik kreun er zachtjes van, en hij weet echt precies waar mijn zwakke plek zit. 'Josh,' kreun ik zacht zijn naam. Ik wil nog meer zeggen maar hij zorgt er voor dat ik dat niet kan. Door de dingen die hij in mijn nek doet gecombineerd met zijn handen over mijn hele lichaam. 'Jij, niet lief,' mompel ik dan. Mijn ogen nog steeds gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns en kijk Naomi aan. 'En laat ik nou net op Italiaanse meiden vallen.' Ik grijns en kijk haar aan. 'Encdan vooral Meise met de naam Naomi,' grinnIk ik en kijk haar aan. Ik sla mijn armen om haar heen en glimlach. Dan sta ik stil en bijt op mijn lip. Opeens dacht ik weer aan ouders. In een flits. En ik maakte me zorgen. Hoe doen ouders? Hoe moet ik ooit een kind kunnen opvoeden als ik er nIks van weet? Het zijn zorgen voor later, dat weer ik. Maar toch... Ik heb die lessen nooit gehad. Ik ben nooit zo opgevoed. Hoe moest ik dat dan ooit doen? Ik zou nooit een kind verwaarlozen zoals ik dat ongeveer ben geweest. Ik zou mijn kind nooit dumpen. Ik kijk naar Naomi en trek haar nog dichter tegen me aan. 'Ik hOud van je,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 23:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik even. 'Hmm en laat ik nou toevallig Italiaans zijn en Naomi heten.' zeg ik dan lachend en leg mijn hoofd op zijn schouder en hij slaat zijn armen om me heen en ik glimlach en sluit even mijn ogen. Dan is het een lange tijd stil, waarna hij dan zegt dat hij van me houd. 'Ik hou ook van jouw.' zeg ik dan zacht en druk weer even kort mijn lippen op de zijne en kijk hem dan aan. 'Waar dacht je aan?' vraag ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Zijn adem in mijn nek bezorgt me kippenvel. En wat hij dan doet. Ik kreun er zachtjes van, en hij weet echt precies waar mijn zwakke plek zit. 'Josh,' kreun ik zacht zijn naam. Ik wil nog meer zeggen maar hij zorgt er voor dat ik dat niet kan. Door de dingen die hij in mijn nek doet gecombineerd met zijn handen over mijn hele lichaam. 'Jij, niet lief,' mompel ik dan. Mijn ogen nog steeds gesloten.


    Joshua Gayle

    Ik grijns. 'Als ik zo gemeen ben zeg dan recht in mijn gezicht dat ik moet stoppen en je het niet fijn vindt.' zeg ik dan en heb mijn lippen nog steeds bij haar nek en grijns even en ga dan verder waarmee ik gestopt ben en laat mijn handen nog steeds over haar lichaam glijden en wacht op haar antwoord en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan met een Liefdevolle glimlach. 'Niks belangrijks. Ik was aan het nadenken over...' Ik kijk haar aan en sla wat beschaamd mijn ogen neer. Dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad. 'Dat als ik ooit een kind zou krijgen ik waarsjijnlijk een waardeloze vader ben aanvezien ik niet zou weten wat ik moet doen, hoe ik het zou moeten aanpakken. De liefde moet tonen... Ik heb het zelf ook nooit gehad en ik ben bang dat ik mijn kind dat ook nie zou kunnen geven.' Ik zucht. 'Maar dat zijn zorgen voor een paar jaar later.' Ik kijk haar met een klein glimlachje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Daar heeft hij me. Want wat ik wil kan Josh me geven. Ik kreun weer. 'I-ik,' begin ik. Maar daar stop uk mee als mijn adem stokt wanneer hij weer in mijn nek verder gaat. 'J-J-je bent gemeen,' zeg ik dan kreunend. 'en je pakt me op mijn zwakke plek.' Mijn ogen zijn gesloten maar ik open ze. 'en ik v-vindt het n-niet fijn.' Maar ik meen er helemaal niets van en dat weet Josh ook. Ik kreun weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik even en luister dan verder. 'He zult geen slechte vader zij, dat weet ik zeker..' zeg ik dan zacht. 'ik had ook niet bepaald het beste voorbeeld.' zeg ik dan zacht en kijk hem dan weer aan. 'Maak je geen zorgen, je hebt nog even de tijd.' zeg ik dan en glimlach. 'ik hou van je het komt wel goed.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle

    Ik grinnik. 'Nu alsof je het meent.' fluister ik dan zwoel in haar oor en ga weer verder. 'Geef het toe, je vindt het fijn, je wilt meer.' fluister ik dan weer in haar oor en ga dan weer verser in haar nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij gelooft het inderdaad niet. Zijn stem in mijn oor. Een rilling trekt weer eens door me heen. Hij heeft gelijk. Ik vind het fijn en ik wil meer. 'Ja,' zeg ik amper hoorbaar. Mijn ogen zijn alweer gesloten en ik kreun weer zachtjes en bijt op mijn lip. Ik hoef alleen maar toe te geven, wat ik ook gedaan heb, en Josh is geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grijns. 'Zeg me wat je wikt, wat wil je dat ik doe?' vraag ik dan zwoel ik gaar oor en druk kusjes op haar kaak en ga zo weer een weg terug naar gaar nek.

    [Beetje inspi loos......]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 0:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind Ian nu eigenlijk echt lief. :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 0:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp