• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    'nee nee nee,' zeg ik dan gelijk. 'zo bedoelde ik het niet.' Van mij hoeft ze het niet te vertellen. 'zeg het me maar wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent om te vertellen.' En ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik wieg haar zachtjes heen en weer.

    Nala
    "Arg, nu doe je het weer! Stop met zo lief te doen!" zei ik, maar besefte wel hoe stom ik nu klonk. Misschien waren mijn hormonen gewoon aan het opspelen.
    Hadden zwangere vrouwen dat niet ook?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Saaaam???}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik was even bezig om bij Nightschool te typen :3 ik zit op mobiel dus ben nie snel (;]

    Sam
    Ik kijk haar niet begrijpend aan. Waarom zijn meisjes zo verwarrend. Ik probeer lief te zijn, en dan mag ik niet lief doen. 'Wat moet ik dan doen? Gemeen?' Zeg ik dan. Ik kijk haar aan. Echt. Onbegrijpelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Een klein kreetje verlaat mijn mond als Josh in mijn kont knijpt. Het was onverwachts en erotisch. De kusjes, beetjes en likjes maken het er ook niet beter op. Ik open heel even mijn ogen om naar Josh te kijken maar die zijn al zo snel weer gesloten dat het net traag knipperen had kunnen lijken. Ik kreun weer en bijt op mijn lip. Josh zorgt ervoor dat ik echt naar hem doe verlangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Natuurlijk niet! Gewoon niet zo... begrijpend..." Ik schudde mijn hoofd en zuchtte.
    "Sorry, daar moet je niet op letten. Ik- Ik snap mezelf niet eens meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer, ga haar biseksueel naken, lol, dus dat ze valt op jongens en meisjes en de jongen weet ik nog niet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oe, cool Naoom ^^]

    Sam Jason Night
    Ik kijk haar aan. 'Oke, niet begrijpend moet wel lukken, want ik snap niet wat ik mis doe,' zeg ik met een glimlach. 'En laat het gewoon gaan, dan hebben we het er niet meer over en hoef jij ook niet een poging te doen om het wel te snappen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Vast de hormonen die opspelen." mompelde ik muisstil en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik drukte mijn gezicht tegen hem aan en snoof zijn geur op om mezelf te kalmeren.
    "Sorry." mompelde ik nog een keer zacht, want ik had wel echt stom gereageerd. Waar sloeg dat nu op?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {pff, zit hier met gasten.
    Maar ze spreken frans, ik begrijp niets van het gesprek.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Saaaaaaam?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Je hoeft geen sorry te zeggen,' zeg ik dan. En ik sluit mijn ogen. Ik heb hoofdpijn, de pijnstillers beginnen uit te werken. 'Het maakt toch niets uit als je iets niet wilt vertellen? Daar heb ik geen problemen mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    En nu deed ie het weer! Waarom moest hij zo lief zijn?
    Ik had het beter laten vallen. Ik had beter mijn mond gehouden en mijn ogen gesloten, maar dat deed ik niet. Ik hief mijn hoofd dan op om hem recht aan te kijken.
    "Ik ben... misschien." het laatste woord bleef in mijn keel steken, maar ik perste het er toch uit. "Zwanger."
    Het klonk zo definitief nu. Alsof het vast stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Jack Collins
    Maar zou hij dan niet denken dat ik hem niet moest hebben?
    Opnieuw twijfelend ging ik rechtop zitten en keek in zijn richting. Ik zag dat hij mij ook net aankeek en mijn adem stokte in mijn keel. Ik beet op mijn lip, terwijl ik hem twijfelend aankeek. Ik glimlachte naar hem, als om te tonen dat ik het misschien zeker was.
    Ik weet eigenlijk niet wat ik ermee wou tonen. Misschien wou ik gewoon naar hem glimlachen. Punt.


    [sorry dat ik er gisteren niet meer was, ik ging met mn zusje van vier weken spelen, en toen had ik geen zin meer.]

    Jamy Black
    Voorzichtig glimlach ik terug, hij ziet er moe uit. Opeens voel ik hoe moe ik ben, doodop. Waarschijnlijk zie ik er ook zo uit, ik voel de wallen onder mijn ogen bijna hangen en mijn hele lichaam trilt. Met een zucht glij ik onderuit en doe mijn ogen dicht. Ik wil weg zijn, weg van hier, weg van alles.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    {haha, is niet erg! Maar ik moet na deze reactie gaan!}
    Jack Collins
    En toen was ik het beu. Ik was mijn lafheid beu. Mijn angst, voor wat?
    Ik stond op en liep naar hem toe.
    "Ik kan niet zeggen dat ik het honderd procent zeker ben, maar ik heb nagedacht. Ik vind het fijn als je me aanraakt, ik kan niet meer denken als je in de buurt bent, ik heb een vreemd gevoel in mijn maag en ben teleurgesteld als je weg bent... Volgens mij kan het niet anders, maar dan moet ik je wel waarschuwen dat ik hier helemaal niets van weet. Ik snap niets van de liefde. Voor mij is het bijna een soort van monster, ja, ik geef het toe. Ergens ben ik er bang voor. Bang van de liefde... Dus het wordt vast niet makkelijk, maar... Wil je het proberen?" ik had nog nooit zoveel gezegd. Nog niemand zoveel over mijn gevoelens verteld...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Een beetje verveeld sta ik op en loop rond. Iedereen is in gesprek met elkaar, en ik voel me een beetje het vijfde wiel aan het wagen, tot ik een hoopje zag liggen op een bed. Voorzichtig kwam ik dichterbij, ik zag dat het een meisje was. Ze was prachtig, ook al stonden er tranen in haar ogen en zat haar donkere haren in de war. Verbaasd over het feit dat ik haar zo mooi vind, ondanks dat ik Amy ben verloren loop ik nog dichter naar haar toe.
    "Hallo." Fluister ik zachtjes.


    Don't let your life be lived by somebody else.