• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haaai Femke! GOODMORNING!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Al snel volgt mij bh die hij met een grijns ergens de kast in gooit. Zijn hand omvat gelijk mijn borst weer en hij streelt die. Ik krijg er gelijk harde tepels van en kreun gesmoord omdat ik op mijn lip bijt. Josh drukt kusjes over mijn kaak, nek, hals en dan gaat hij telkens lager en lager en dan drukt hij kusjes rondom mijn borst. Ik kreun weer en ook zijn naam en mijn ogen zijn genietend gesloten. Ik schuur weer een keer met mijn onder lichaam langs die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Teehee, waarom vragen mensen mij altijd om karakter ideeën :')

    En Fem, ik zal zo reageren met Sam.

    Maar Okay, een karakteridee voor je jongen. Laat me er even over denken ja ;D en ook voor dat meisje :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik even en luister dan verder. 'Je zult geen slechte vader zij, dat weet ik zeke. Je hebt dan wel geen voorbeeld, maar dat is niet nodig zoiets komt vanzelf, dat leer je als je het eenmaal hebt.' zeg ik dan zacht.. 'Ik had ook niet bepaald het beste voorbeeld, ik zou ook nooit zo willen worden als mijn ouders.' zeg ik dan zacht en kijk hem dan weer aan. 'Maak je geen zorgen, je hebt nog even de tijd.' zeg ik dan en glimlach. 'Ik hou van je het komt wel goed.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, ik weet het ik ben lastig Jaimz, sorry...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk naar haar en sla mij arm weer om haar heen. 'het is al goed, je hoeft het niet te vertellen,' zeg ik dan. Blijkbaar is er dus wel iets, maar durft of wil ze het niet vertellen. Nou oké, dan niet hoor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vind het niet erg hoor Naoom (;

    Ik heb al wel een idee voor een meisje? XD een echte bitch. Maar die alleen een bitch is tegen de meisjes en poeslief doet tegen de jongens. En de reden dat ze zo bitchy is tegen de meisjes is omdat ze zelf ontkent dat ze lesbisch is :Y) lol. Ik had alleen dat eerste gedeelte in me hoofd, zonder de reden, maar dit kwam ineens bij me op. En het is geheel aan jou of je het idee aanneemt, aanpast of afwijst :3

    En voor een jongen.... Ik denk nog even verder maar... Misschien gewoon een hele lieve jongen die van dansen en knuffelen houdt? :3 ik denk nog wel even verder voor beiden :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {goedemorgen... pfff, moet over een kleine 10 minuten gaan lopen. bleuk. Nou ja, joggen is een beter woord xD}
    Nala
    "Nou als je het zo zegt dan voel ik me schuldig omdat ik het niet vertel, maar het is niet echt iets wat je tussen de soep en de patatten er even tussen gooit..." mompelde ik, terwijl ik hem nog steeds twijfelend aankeek. Als ik het al wou vertellen, hoe moest ik dat dan zeggen?
    Hoe zeg je subtiel dat je zwanger bent? Misschien! Misschien zwanger!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Al snel volgt mij bh die hij met een grijns ergens de kast in gooit. Zijn hand omvat gelijk mijn borst weer en hij streelt die. Ik krijg er gelijk harde tepels van en kreun gesmoord omdat ik op mijn lip bijt. Josh drukt kusjes over mijn kaak, nek, hals en dan gaat hij telkens lager en lager en dan drukt hij kusjes rondom mijn borst. Ik kreun weer en ook zijn naam en mijn ogen zijn genietend gesloten. Ik schuur weer een keer met mijn onder lichaam langs die van hem.


    Joshua Gayle

    Ik grijns als ze mijn naam kreunt en kan het zelf ook niet laten even te kreunen als ze met haar onderlichaam weer over het mijne schuurt en sluit ook even mijn ogen maar open ze dan weer en ga weer verder met de kusjes rondom haar borst en druk dan een kusje op har tepel en bijt er dan even zacht speels in en ga er dan met mijn tong overheen en ik merk dat haar tepels inmiddels al hard van zijn geworden en grijns dan weer even en ga dan weer verder met de kusjes en met de hand waarmee ik gaar ondersteun knijp ik even in haar kont en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lol, bij jullie is de uitdrukken tussen de soep en de patatten door. Bij ons Nederlands is het; tussen neus en lippen door :3

    Wat leuk ;D

    En minder leuk dat je moet joggen :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {nja, tussen neus en lippen door ken ik ook, maar ik vond het fijn om eens zo'n lekker vlaamse te gebruiken xD

    en ah ja, als ik terug ben dan ben ik altijd blij dat ik het gedaan heb, maar ja... eerst moet ik me wel steeds tot daar sleuren...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    'nee nee nee,' zeg ik dan gelijk. 'zo bedoelde ik het niet.' Van mij hoeft ze het niet te vertellen. 'zeg het me maar wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent om te vertellen.' En ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik wieg haar zachtjes heen en weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat grappig tussen soep en patatten door, whaha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zal ik jullie ook eens wat Limburgse woorden leren en dan kijken of jullie weten wat het betekent, whaha??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaaa! *Kom ik aan*
    Jaaaaimzz, ik zag dat je karaktertjes aan het verzinnen bent? :'D
    Una giiiirl pour moi?]


    Stop acting normal. It gets bored.