• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Toch een goede keuze dus?:P

    Weet iemand ideeën voor een meisje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik even en luister dan verder. 'Je zult geen slechte vader zij, dat weet ik zeke. Je hebt dan wel geen voorbeeld, maar dat is niet nodig zoiets komt vanzelf, dat leer je als je het eenmaal hebt.' zeg ik dan zacht.. 'Ik had ook niet bepaald het beste voorbeeld, ik zou ook nooit zo willen worden als mijn ouders.' zeg ik dan zacht en kijk hem dan weer aan. 'Maak je geen zorgen, je hebt nog even de tijd.' zeg ik dan en glimlach. 'Ik hou van je het komt wel goed.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Als ik zachte geluidjes hoor kijk ik even naar Eleadora, waarna ik niet meer weg kan kijken. Haar ogen zijn gesloten, waardoor haar lange wimpers de huid ergens tussen haar oog en jukbeen raken. Een lichte schaduw werpen over haar lichtrode, egale, zachte wangen. Haar neus die het plaatje niet verstoort, maar aanvult, en haar mond waarvan haar volle lippen een stukje uit elkaar hangen. Een kleine ruimte creeëren waar een regelmatige ademhaling doorheen gaat. En de lokken bruin krullend haar die om haar gezichtje heen hangen.. Haar hoofd leunt zachtjes tegen mijn schouder, haar hand ligt nog in de mijne. Helemaal ontspannen. Ik streel zachtjes met mijn duim over haar vingers en voel mijn besef van tijd en plaats weer wegvagen terwijl ik een beetje voor me uit, naar Eleadora, kijk. Vanaf het moment dat het dakje begon te kraken werd het lange tijd niet meer stil door ons gelach, maar wel redelijk gedempt en bovendien onhoorbaar op het feest. Nog lachend kroop ik naar Eleadora toe en plaatste mijn handen zo dat ik boven haar kon hangen, met mijn benen aan beide kanten van haar lichaam, evenwijdig aan mijn handen. Er was dus nog wat afstand tussen onze lichamen, maar net niet zoveel dat ze gemakkelijk weg zou kunnen. Precies zoals mijn bedoeling was. "Te amo también" Fluister ik, waarna ik mijn lippen in haar hals druk. Een beetje gretig. Daarnet was de kus ook verlangender, heftiger als onze eerste kus. En ondanks dat het dakje ingestort is.. Ik laat me niet zo makkelijk afleiden als ik dat niet wil. De eigenaar van het schuurtje is naar mijn weten allang uit deze streek vertrokken nadat hij het hier tevergeefs probeerde te verkopen, en zal ons hier dus niet weg halen. En de rest.. Nouja, het is feest, toch? Ook voor ons. Voor mij tenminste wel. Ik ben bij Eleadora en ik weet dat mijn gevoelens wederzijds zijn.. Reden om feest te vieren. Met Eleadora, natuurlijk. En aangezien we ons niet in het openbaar mogen bevinden en ik van haar hou.. Verder als dit hoeven we niet te gaan. Dit is al feest.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Naoom, kan je reageren met Joshie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Een klein kreetje verlaat mijn mond als Josh in mijn kont knijpt. Het was onverwachts en erotisch. De kusjes, beetjes en likjes maken het er ook niet beter op. Ik open heel even mijn ogen om naar Josh te kijken maar die zijn al zo snel weer gesloten dat het net traag knipperen had kunnen lijken. Ik kreun weer en bijt op mijn lip. Josh zorgt ervoor dat ik echt naar hem doe verlangen.

    Joshua Gayle

    Ik grijns weer en kijk haar dan aan en druk mijn lippen op de hare en zet haar dan een beetje neer, maar zorg er wel voor dat ze zich aan mijn kan steunen en een beetje tegen de muur gedrukt staan en laat dan mijn handen naar haar broek rand zakken en druk ondertussen mijn lippen vol lust op de hare en trek dan haar broek uit zodat ze alleen nog maar in haar onderbroek staat en grijns weer even tegen haar lippen en lat dan mijn handen weer omhoog glijden en begin haar borsten weer te strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kroop dichter tegen Julio aan terwijl een kleine frons tussen de huid van haar wenkbrauwen zat, maar weer vervaagden toen ze goed lag.
    Een kleine giechel verliet haar mond, rolde over haar lippen naar buiten terwijl rode blosjes haar wangen kleurden. Zachtjes streelde ze met haar vingertoppen over zijn rug, langzaam en voorzichtig, alsof ze het allemaal nog niet besefden dat hij het zelfde voro haar voelden. Dat hij ook de vlinders in zijn buik voelden net zoals dat zij voelde voor hem. Eleadora kwam er al snel genoeg achter dat de huid van haar hals niet bestemd was tegen zijn lippen. Kleine tintelingen stapelde zich op in haar lichaam terwijl ze haar tanden in haar onderlip zetten. "Esta es muchos mejor de la fiesta" zei ze waarna ze zachtjes grinnikten en een kus op zijn wang drukten. En dat was het ook, Eleadora genoot sinds de dood van haar ouders niet meer zo van het dorpsfeest als voorheen. Het deed haar zeer om jongens en meiden van haar leeftijd te zien met hun ouders, het deed haar zeer dat ze niet meer met haar vader kon dansen op het feest zoals vroeger. Toen ze de techniek nog niet onder de knie had en als klein 6 jarig meisje altijd op de punten van zijn schoenen stapten. Maar hij gaf geen kick. En zo wist zij, dat zij ook geen kick zou geven, en zou vechten voor haar verdere leven.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Hij zet me zo'n beetje neer, maar ik sta nog steeds tegen de muur gedrukt. Normaal zou ik last krijgen van mijn claustrofobie, maar Josh is zo afleidend dat ik er op het moment niet aan denk. Hij trekt mijn broek uit en ik proef de lust in zijn kus. Ik kus hem ruw terug en ga met mijn hand weer over zijn kruis heen. Ik grijns tegen zijn lippen en bijt op zijn onderlip, niet te hard, maar wel zo dat hij het voelt. Zijn handen strelen mijn borsten weer en ik kreun wel, maar dat wordt gesmoord door onze lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Mijn ogen zien hoe de frons komt, maar ook hoe die weer verdwijnt. Ze zien het, maar het dringt nog niet echt tot me door. Juist omdat de frons weer verdwijnt. Ik leg mijn arm wat dichter tegen Eleadora aan en droom gewoon weer verder over vroeger. "También creo..." Fluister ik snel en zacht boven haar oor, waarna ik mijn lippen weer tegen haar huid aan druk. Maar nadat ik dat even gedaan heb besluit ik te checken of Eleadora het nog wel echt fijn vindt, en daarom druk ik mijn lippen op de hare. Als ik reactie krijg vindt ze het fijn, als ik geen reactie krijg stop ik..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora verstrengelden haar vingers in de zijne terwijl ze haar andere hand op zijn borst legden, haar oor op zijn andere borst luisterend naar zijn ritmische en rustige ademhaling, verder wegdwalend in haar slaap.
    Zachtjes en teder zoende ze hem terug, liet haar vingertoppen omhoog glijden, strelend over de haartjes in zijn nek om uiteindelijk haar vingers te verstrengelen in zijn zachte bruine haren. Zachtjes trok ze haar lippen terug waarna ze een kus op zijn wang plaatsten, afdwalend naar zijn kaaklijn zijn hals zijn nek en uiteindelijk zelfs een klein stukje van zijn oor waarvan ze de huid beroerden met haar lippen. Terwijl ze streelden door zijn haar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Je bent lief,' fluister ik en druk een kus op haar voorhoofd. Haar woorden raken me wel, maar toch voel ik een beetje angst, om iets wat me vroeger nooit geboeid zou hebben. Maar waarom nu dan wel? Omdat ik een superleuke vriendin heb? Nee, ook niet. Dat had ik vorig jaar ook gehad. Omdat ik ouder ben? Misschien. Ik weet niet waarom. Ik zucht en kijk Naomi aan. Mijn mondhoeken krullen automatisch omhoog. Ik streel haar rug en glimlach naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Ondanks dat Eleadora het niet bewust doet, laat ze toch warme tintelingen achter overal waar ze me aanraakt. Al is het dan zo slap en ontspannen als nu, in haar slaap. Maar ik vind het niet erg. Dat zag ik als een duidelijke ja. Ik kreeg vrij snel reactie, en Eleadora probeerde zelfs te domineren.. Waarop ik besloot dat ze dat ook mocht. Het was heerlijk, wat ze deed, dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, dat we met zijn tweetjes in het stro lagen terwijl de rest van het dorp op het feest stond, dat we samen konden zijn zonder dat iemand erover zeurde of ons in de gaten kon houden.. Of gewoon alles bij elkaar. Ik klemde af en toe mijn kaken op elkaar en wisselde dat af met het feit dat ik kusjes op háár hals drukte, terwijl mijn handen over haar heuplijn bleven gaan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Je bent lief,' fluister ik en druk een kus op haar voorhoofd. Haar woorden raken me wel, maar toch voel ik een beetje angst, om iets wat me vroeger nooit geboeid zou hebben. Maar waarom nu dan wel? Omdat ik een superleuke vriendin heb? Nee, ook niet. Dat had ik vorig jaar ook gehad. Omdat ik ouder ben? Misschien. Ik weet niet waarom. Ik zucht en kijk Naomi aan. Mijn mondhoeken krullen automatisch omhoog. Ik streel haar rug en glimlach naar haar.


    Naomi Micheal

    Ik grijns en leg mijn hoofs weer tegen zijn borst. 'Maak je geen zorgen.' zeg ik dan zacht. Ik laat mijn vinger weer zacht over zijn borstkas glijden en grijns even en sta dan op en loop weer naar de kleren toe en voel er even aan. Droog. Ik pak mijn broek eraf en trek die dan aan. 'Ze zijn droog.' zeg ik dan en gooi Zijn broek naar hem en grinnik even. 'Maar wat liet je erover denken, een kind hebben.' vraag ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat voor dansstijl zou ik de jongen geven en welk het meisje, twijfel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat weet ik niet eens voor het meisje wat ik ga spelen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heb je nou nog steeds niets bedacht No? :P Ik denk niet dat ik nog iets kan bedenken vanavond. Mijn hoofdpijn was even minder, tijdens het eten, maar het lijkt alleen maar erger geworden te zijn. Ik denk ook dat ik over niet al te geringe tijd ga slapen. :3

    maar ik zal nog wel even voor je nadenken.

    En Naoom, waarom doe je het meisje niet bij ballet? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.