• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb mijn meisje al klaarweet alleen geen dansstyle voor haar, weet jij dus wel een voor haar en met Ayden wacht ik nog even zodat ik die op de joune kan aanpassen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke, ballet. :Y) Maar ik twijfelde omdat Deem's nieuwe karakter ook ballet heeft...]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala

    En nu deed ie het weer! Waarom moest hij zo lief zijn?
    Ik had het beter laten vallen. Ik had beter mijn mond gehouden en mijn ogen gesloten, maar dat deed ik niet. Ik hief mijn hoofd dan op om hem recht aan te kijken.
    "Ik ben... misschien." het laatste woord bleef in mijn keel steken, maar ik perste het er toch uit. "Zwanger."
    Het klonk zo definitief nu. Alsof het vast stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Femke, heb het meisje af. ;) Dan kan die ertussen geplaats worden.]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe ballroom, dan kan die jongen ook ballroom doen en worden ze zo'n duo:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Welke jongen, de mijne, ik laat niet 2 van mijn personages samen een duo zijn, ik zou wel Ayden Ballroon kunnen laten doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ach, dat maakt niet zoveel uit aangezien er dan 5 meisjes zijn bij ballet waarvan er twee niet reageren. Dus dan is het toch weer in evenwicht :')]

    Sam
    Oke, die had ik totaal niet aan zien komen. 'W-wat?' vraag ik dan. En ik kijk haar aan. Ik ben even uit het veld geslagen. 'Je bent pas dertien,' stamel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Noa(Amor) gaat toch ook nog iemand maken?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Misschien kunnen we die, die niet meer reageren door strepen, je weet wel zo..... Dan weet je wie er nog actief is en wie niet....]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, een meisje, geen jongen, whaha, die jongen die ik nu maak is voor het meisje dat Nowwi gaat maken. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan doen zij toch ballroom? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Veertien... sinds gisteren." mompelde ik even. "Maar nog steeds te jong, ik weet het. Maar ik heb er nooit een keus over gehad." zei ik zacht.
    Ik beet op mijn lip, terwijl de tranen in mijn ogen kwamen, maar ik probeerde ze terug te dringen.
    "Ik heb het nooit gewild... Niets van dat alles en zeker de gevolgen niet."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar Noa heeft al een jongen bij ballroom, dus dan heeft ze alleen maar bij ballroom :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Heeft ze zo jong seks gehad? 'Maar als je het niet gewild heb, waarom heb je dan niet gewoon nee gezegd?' vraag ik dan aan haar. Dan was dit alles nooit gebeurd. 'Die jongen had gewoon niet aan je mogen zitten,' mompel ik dan. 'hoe oud was hij? 15? 17?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ze waren met 2 en vast ouder dan 20." mompelde ik nog en kon de tranen nu niet tegen houden. "Maar daar is het niet mee begonnen... Het begon met mijn vader, vlak na de dood van mijn moeder en op een avond nodigde hij die 2 mannen uit... En-" mijn stem stokte en ik schudde mijn hoofd. Ik had die gedachten net kunnen verdrijven. Nu waren ze hier alweer.


    “To live will be an awfully big adventure.”