• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, maar van sommigen kon ik ook geen leuwke foto vinden, dus die vielen ook af ;P Ik zeg alleen wat ik zou doen ^^

    Nope. Heb je nog meer suggesties?:$]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Als ik op de link klik kom ik bij tumbler dus welke foto precies.. Die 2 op de eerste blz... Moet zo eten dus ben zo weg..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, idd. Ik weet alleen niet of het goed is hoowr ;3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [nowiii XD bedenk eens lekker zelf :P

    Misschien dat ik na het eten nog meer ideeën krijg XD en die zal ik dan met je delen ;)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doe maar (:
    Ik vraag me vooral af wat voor een personage er nog meer leuk zou zijn in het RPG en dan bij welke dansstijl er nog een meisje welkom is..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    EDWESTWICK schreef:
    Jamy Black
    Vol verbazing staar ik naar Jack, ik probeer zijn woorden te plaatsen. "Dus dat betekend dat je me leuk vind en-" voor ik verder kon gaan sprong ik op en pakte zijn hand vast. Ik had geen zin om te praten en besloot dat daden in deze situatie beter waren dan woorden. Ik boog voorover en drukte mijn lippen op de zijne. Ik wilde hem vasthouden en knuffelen en voor altijd bij hem zijn, maar voor voorlopig vond ik een zoen al heel fijn.

    Jack Collins
    Mijn lippen reageerden vanzelf op de zijne. Even vroeg ik me af wat ik aan het doen was, maar dat duwde ik weg. Mijn handen belandden op een of andere manier in zijn haar, terwijl ik mezelf dichter tegen hem aan drukte.
    Ik had iemand die van me hield, dat voelde ik. Iemand die echt van me hield en nog beter, ik hield van hem. Ik had hem echt toegelaten!
    Een traan liep over mijn wang en liet de kus zout smaken. De traan was van geluk, geluk dat ik veranderd was. Ik verstopte me niet meer!
    Of toch niet meer voor Jamy.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    En nu deed ie het weer! Waarom moest hij zo lief zijn?
    Ik had het beter laten vallen. Ik had beter mijn mond gehouden en mijn ogen gesloten, maar dat deed ik niet. Ik hief mijn hoofd dan op om hem recht aan te kijken.
    "Ik ben... misschien." het laatste woord bleef in mijn keel steken, maar ik perste het er toch uit. "Zwanger."
    Het klonk zo definitief nu. Alsof het vast stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zijn de foto's goed??? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Welke foto's?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Kleine zachte geluidjes verlieten haar mond terwijl Eleadora in een lichte slaap verzonken was, liggend tegen Julio aan.
    Zachtjes streelden ze door zijn haar, verstrengelden haar vingers in zijn lokken, streelden met haar duimen over zijn wangen en liet uiteindelijk haar handen op zijn schouders rusten. Eleadora had geen besef van tijd meer, geen besef meer van waar ze was, het enige wat ze wist was dat ze met Julio was. Julio en Zij en Zij en Julio. Een licht gekraak onder hun maakte dat ze haar lippen terug trok en even naar beneden keek waar niemand te zien was, zachtjes haalden ze haar schouders op waarna ze hem weer aankeek. Zachtjes plaatste ze haar voorhoofd tegen de zijne, hem aankijkend in zijn ogen. "Te amo, Julio-" weer een gekraak. "Te am-" het dakje van het schuurtje stortte in waardoor de twee naar beneden vielen en neer ploften in balen stro. "Te amo" maakte ze haar zin af en lachte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Rollentopic...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja hoowr ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben ik weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hij is zo sexy, whaha! ^\/^ ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HEY DEEM!! Wil je reageren met Ian.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp