• No idea, of die hier goed staat.

    Oke, zo als de titel dus al zegt.
    IK HEB STRAKS EEN DATE, ik vind het echt GE-WEL-DIG.
    want ik vind deze jongen namelijk al anderhalf jaar leuk :3
    En hij vind mij dus al een jaar leuk, maar dat maakt niet uit.
    MAAR IK BEN ZÓ ZENUWACHTIG!
    En hij is erg verlegen in dat soort dingen en ik dus ook. Hij heeft nog niet echt vaak een vriendinnetje gehad, en hij is nog niet ontgroent, niet dat dat erg is.
    Maar ik date normaal eigenlijk ook niet,
    dus heeft iemand do's en dont's?

    I NEED HEEELP! haha
    xoxo


    even a white rose has a black shadowx

    Do: Bak een taart en neem het mee
    Don't: Hem ten huwelijk vragen


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat voor date c: ?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Wat voor date c: ?


    naar de bios. AHAHAH


    even a white rose has a black shadowx

    Ooooh ik ben een paar weken geleden ook naar de bios gegaan met mijn date, met wie ik nu samen ben dus dat pakte wel goed uit. :Y) Tja, ik weet niet echt hoe je het het beste aan kan pakken, omdat wij toen al gezoend hadden en al langer bezig waren. Maar veel plezier iig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is simpel je gaat naar de bioschoop, je kijkt de film en uiteindelijk zeg je gedag tadaa the end :'D.
    Oké aan mij heb je niet veel ,want ik heb nooit een date/vriendje gehad op de 15 jaar dat ik op deze aardbol rondloop:Y)


    Shoganai i ne~

    Technisch gezien zeg je niet zoveel onder de film, so don't worry.


    Pretty is just a pretty word.

    Kijk een horrorfilm waarna je in zijn armen kan wegkruipen omdat je'bang' bent.(;
    Veel succes(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Don't: Je direct op hem storten.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een film is eigenlijk niet heel leuk, maar wel makkelijk omdat je bijna niks hoeft te zeggen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Niet te veel parfum op, vooral jezelf zijn! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Deel anders een zak popcorn, dan komen jullie handjes toevallig tegen elkaar of zo.
    Wees blij dat er geen ongemakkelijke stiltes zullen vallen. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    wees gewoon jezelf, niet te overdreven doen ofzo. Als het blijkt dat jullie niet bij elkaar passen... het zij zo...
    don't: helemaal gaan slijmen enzo..
    ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mordin schreef:
    Do: Bak een taart en neem het mee
    Don't: Hem ten huwelijk vragen


    No growth of the heart is ever a waste

    Probeer gewoon jezelf te zijn en niet helemaal te flippen. En het is niet erg om zenuwachtig te zijn, dat hoort er nu eenmaal bij. :3
    Als jullie echt bij elkaar passen, komt het wel goed. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn eerste date met n jongen, twee weken geleden, was ook in de bioscoop en dat is geweldig uitgepakt want we zijn nu samen! Gewoon jezelf zijn, dat is t allerbeste. ;)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin