• Lo als in lichamelijke opvoeding...
    Onze leraar is nogal streng, dus ons 'uniform' moet helemaal perfect en in orde zijn. Iemand van mijn klas was de witte sokken vergeten...
    Leraar: 'Dit is geen voorbereiding voor de cross, dit is geen lachertje, dit is strafloop! Iedereen volgt mijn tempo, niemand blijft achter, met dank aan je klasgenoot A. Twee lelijke grijze sokken, twee kilometer!'
    En daar gingen we, door het centrum...
    Iemand nog zo van die leuke *kuch* leerkrachten?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hoe bedoel je overdreven?

    Ik ga eigenlijk nooit naar LO :3
    Ik ben dan naar fysio. En bij ons op school staat er een driehoekje met een uitroepteken voor je naam als er iets bijzonders is. Bij een vriendin van me staat er 'autistisch en kan aanval krijgen'. Met aanval bedoelen ze een woedeaanval. Toen vroeg de leraar die voor haar keek wat het inhield "wanneer is de laatste keer dat je een aanval kreeg?" Ze heeft er nog nooit één gehad x'D
    En bij mij staat er 'gaat soms tijdens LO naar fysiotherapie', ik ga altijd, maar waarom het dan ook bij vakken als Wiskunde te zien is...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb ook een bloed hekel aan LO hoor.
    Die leraren zijn altijd overdreven actie en als je iets niet kan worden ze boos. Ook vragen ze onmogelijke dingen voor een voldoende. Dat vak slaat gewoon helemaal nergens op xD Ik snap ook niet waar het goed voor is, ja voor te dikke mensen die niet sporten, maar, alsof je daar wel beweegt? Je kan altijd nog een beetje "nep" meedoen.
    Dat vak moet gewoon een keuze vak worden, helaas ist verplicht... :8

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:56 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uh, mag ie daar eigenlijk wel echt zo streng op zijn....?

    Mijn zusje haar LO leraar is momenteel onze neef, redelijk chill (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    What the fuck? o.o Da's echt lullig zeg...
    Wij mogen aantrekken wat we willen. Al kom je in je pyjama, 't zal de docent wat boeien x'D.


    i put the fun in funeral

    Die van ons is eigenlijk heel lief. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dafuq, dat is echt belachelijk.
    De docente die ik nu heb is echt heel aardig en probeert alles dat je goed doet aan te wijzen. Serieus, we gingen discuswerpen, ik smijt dat ding twintig meter de verkeerde kant op, is ze alsnog helemaal blij :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik had 3 jaar lang dezelfde verschrikkelijke lerares voor LO,maar nu heb ik een ietwat mildere leraar. Thank God.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Momenteel ben ik ook niet blij met mijn Lo/sport docent/leraar. Ik moet donderdag naar de tandarts (dat heb ik hem afgelopen donderdag verteld) en ga morgen een briefje in leveren zodat ik geoorloofd afwezig ben maar alsnog moet ik die les in halen. En ik snap niet waarom, misschien ligt het aan mij maar ik vind gym/sport niet zo belangrijk.


    Physics is awesome

    Ik heb altijd wel leuke leraren, maar ik vind het gewoon een stom vak.
    En is dat in België dat je uniformen nodig hebt? Waarom eigenlijk? Om zo de verschillen tussen rijk en arm nie te kunnen zien? Dat heb je toch sowieso al als je geen LO hebt? Vaag..
    Wij moesten eigenlijk een wit shirt en een zwarte broek aan en iedereen hield zich er ook aan, tot de tweede gymles :') Iedereen in verschillende kleren.
    Mijn overige leraren zijn best aardig alleen eentje heeft een roos in haar haar en ze is 45 ofzo, de ander praat onverstaanbaar Brabants en nog een andere heeft plotselinge woedeuitbarstingen..
    Maar jouw leraar overtreft alles. Wat een zeikerd!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou hem serieus zo ':8' aankijken. Ik zou niet eens mee rennen als dit mij zou overkomen. Wtf denkt hij wel niet..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij ons is het best relaxed, eigenlijk.
    We mogen helemaal zelf weten wat we aantrekken (het enige dat verplicht is, is een staart bij lange haren).
    Dan krijgen we een opdrachten en moeten we die met een groep uitvoeren.
    Het maakt niet uit of je er goed in bent, als je maar gewoon actief meedoet.
    En dat krijg je een cijfer na 3 lessen, maar dat is eigenlijk nooit een onvoldoende. :')


    Tell me about it, stud.

    Ik heb gym nooit erg gevonden, maar sinds dit jaar is er een 100% aanwezigheidsplicht ingevoerd. Oftewel: als je een gymles mist, moet je hem inhalen bij een andere klas. Ook als je gewoon ziek bent. Dat is gewoon belachelijk, want veel belangrijkere vakken die je mist hoef je ook nooit in te halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik houd echt van sporten maar had altijd een hekel aan gym. Was er wel altijd goed in, maar ik weigerde sommige dingen simpelweg te doen. Kon die op zn kop gaan slaan en 3 salto's maken. Ik deed het niet.

    Eigenlijk nooit echt problemen mee gehad. Omdat ik verder wel redelijk mee deed.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ik houd echt van sporten maar had altijd een hekel aan gym. Was er wel altijd goed in, maar ik weigerde sommige dingen simpelweg te doen. Kon die op zn kop gaan slaan en 3 salto's maken. Ik deed het niet.

    Eigenlijk nooit echt problemen mee gehad. Omdat ik verder wel redelijk mee deed.


    Dat herken ik wel, sommige dingen heb ik ook echt niet gedaan.


    Physics is awesome

    Uchiha schreef:
    Zo zo, wist niet dat je in dienst zat.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.