• Lo als in lichamelijke opvoeding...
    Onze leraar is nogal streng, dus ons 'uniform' moet helemaal perfect en in orde zijn. Iemand van mijn klas was de witte sokken vergeten...
    Leraar: 'Dit is geen voorbereiding voor de cross, dit is geen lachertje, dit is strafloop! Iedereen volgt mijn tempo, niemand blijft achter, met dank aan je klasgenoot A. Twee lelijke grijze sokken, twee kilometer!'
    En daar gingen we, door het centrum...
    Iemand nog zo van die leuke *kuch* leerkrachten?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    madeupyou schreef:
    Ah da's stom :'D.
    Ik was echt hopeloos in LO trouwens.. 'k kon er niets van :'D. 'k kon wel lopen en 'k haalde daar wel genoeg punten mee, maar van zodra het een balsport was lukte het me maar niet :'D.


    same here


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    -dubbel post-

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 8:38 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik heb ook een hekel aan LO. Ik kan er niks van (cat) En de leraar die ik nu heb kent mn moeder ook, dus dat scheelt ook wel, al heb ik er wel genoeg van elke les aan te horen dat ik veel op haar lijk (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Wut, dat gaat écht te ver. Dan had ik vorig jaar wel héél veel kilometers moeten lopen (cat)

    Omg. Dat is erg D:
    Wij moeten ook perfect in orde zijn, als dat niet zo is krijgen we gewoon een streepje voor ons attituderapport. Dat is alles.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ah bah wat een rotvent (cat)
    Bij ons zijn de meeste LO docenten normaal, alleen in de derde had ik een beetje een gek. We moesten salto over de kast, een vriendin van mij was aan de beurt en hij ging aftellen (hij ving op enzo), maar ik weet niet meer, volgensmij ging ze te vroeg, en haar familie komt uit Afghanistan dus ze ziet er wel een klein beetje buitenlands uit, maar is gewoon heel goed in nederlands enzo. Vraagt ie zo aan haar 'moet ik in het Turks tellen ofzo?" toen dacht ik ook naaah, vind ik niet kunnen eigenlijk.
    Dit vroeg hij ook aan een andere jongen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 16:04 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat 'n klootzak! Mijn leerkracht zou zoiets nooit doen gelukkig en wij hoeven ook geen dom uniform.


    26 - 02 - '16

    Volgende keer moet je echt voor jezelf opkomen en iets zeggen als: "Ik doe dat niet, het is niet mijn schuld dat hij geen witte sokken bij heeft dus ik vind niet dat u ons daarvoor kan en mag straffen!" Of zo

    Dat zou ik dus niet pikken. Ik trek niet snel mijn mond open en al helemaal niet tegen een leraar, maar dit vind ik echt te ver gaan. Ik heb al een hekel aan gym en vind het pure onzin, dus als ze me zoiets zouden flikken zou ik ongetwijfeld boos worden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik mag niet mee doen met LO, door een slechte rug.
    Ale ik mag niet lopen, springen of rugbelastende sporten.
    Meeste leerkrachten hebben er begrip voor maar in het 3e had ik een eikel dat me liet mee doen en toen durfde ik mijn mond niet open te trekken dus deed ik mee.
    Heb ik een 3-4 dagen thuis gezeten omdat ik niet meer kon stappen van de pijn in mijn rug --'


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    lol wij meoten een wit shirt, liefste die van school
    met zwart broekje en gymschoenen, klaar
    geen hempje of spaghetti bandjes want die kunnen jongen afleiden

    in de zomer mogen ze soms zonder shirt alsof ons dat niet kan afleidenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Memoria schreef:
    Ons verplicht tenue is echt super kelijk en ja, zo gemeen zijn ze hier ook helaas :'D


    Don't find love. Let love find you.

    Britsanity schreef:
    Wat verschrikkelijk! Mijn gymleraren waren altijd aardig en realistisch. Ik vind eerlijk gezegt dat die leraar van jou belachelijk bezig is.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf