• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    Jezebel Odys Fray
    ‘Maar Embry, Brynn is jouw inprent. Ik dacht, als ik je zoen, herinner je haar wel. Ze zoent jou ook, toch?’ Ik blijf echter zitten, de warmte voelt aangenaam. Zijn armen zijn gevuld met spieren terwijl hij me aankijkt met een blik.. Een blik die ik niet kan plaatsen en toch enorm vertrouwd voelt.
    Hoe kon ik hem ooit vertellen dat ik weg zou gaan? Ik draai me om naar zijn gezicht en besef me dat het niet eens een zorg zou mogen zijn.
    ‘Waarom ben je blij dat ik hier ben? Jij bent een wolf en ik een hlfvampier. Je zou doodsbang voor me moeten zijn.’ Ik trek mijn bovenlip op en laat hem daarmee mijn hoektanden zien. ‘Toen je gewond was, wilde ik zelfs drínken. Dat is toch niet goed?’ Er verscheen en gepikeerde frons boven mijn ogen terwijl ik te lange plukjes van zijn haar uit zijn gezicht streek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Zuchtend laat ik mijn arm van Jezebel's schouder afglijden en maak mezelf iets kleiner, mijn blik is gericht op het vuur terwijl ik een aantal tranen wegknipper. 'Ik herken haar niet Jez, ik doe mijn best, echt waar. Maar het lukt me gewoon niet, wat ik ook probeer! Het enige meisje wat me gekust heeft en wat ik me kan herinneren ben jij!' geef ik blozend toe terwijl ik mijn hoofd in mijn handen leg.
    'En ik ben niet bang voor je, ik ben nergens bang voor, denk ik... En het feit dat je me wilde drinken hoort gewoon bij je, daar kan jij ook niets aan doen.'
    Ik voel mijn schouders schokken en krijg het met succes onder controle. 'Ik weet het gewoon niet Jez, ik kan er niets aan doen dat het me niet lukt, ook al zou ik het zo graag willen, ik heb gewoon niet het gevoel dat ik iets bijzonders mis, is dat fout?' vraag ik zacht terwijl ik mijn hoofd opricht om naar haar te kijken.


    Jezebel Odys Fray
    Mijn blik verzacht wanneer hij ineen duikt, en met een beetje vampier kracht dwing ik hem tegen mijn borst. Mijn vingers glijden troostend over zijn rug terwijl ik over zijn woorden nadenk. ‘Zo lang jij voelt dat er geen leegte is, mis je niets. Dan is niets slecht. Dat zei mijn adoptiemoeder altijd.’ Glimlach ik zacht. ‘Ik weet gewoon niet.. Je hebt je ingeprent op Brynn, dacht ik. Maar als je niets mist dan is er toch iets veranderd.’ Prevel ik bedachtzaam. Ik laat hem los om hem aan te kunnen kijken en glimlach.
    ‘Volg je hart om te zien bij wie je hoort te zijn. Zoiets zei Quil tegen me en het hielp. Het hielp om jou wakker te krijgen.’ Geef ik zachtjes toe.
    Ik kijk opzij naar de kolkende zee, naar de sterren en sluit mijn ogen half.
    Ik ben moe, besef ik dan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [En als Embry z'n berichten op zijn telefoon terugleest >_> Lolz.

    Bente, ik snap als je het er niet hier over wilt hebben, maar leg Brooke uit in een PB wat er aan de hand is met Joyce]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Starend in het vuur liet ik mijn gedachten de vrije loop en begon weer te graven door mijn herinneringen. Ik merkte dat Jezebel zwaarder tegen me aan begon te leunen en toen ik mijn hoofd draaide zag ik dat ze haar ogen had gesloten. 'Je bent moe,' concludeerde ik met een fluisterende stem. Direct stond ik op en tilde Jezebel in mijn armen waarbij ik haar hoofd tegen mijn borstkast aanlegde. 'Ik breng je naar huis,' fluisterde ik en begon op een rustig tempo richting haar huis te lopen terwijl ik strak vooruit keek, nog steeds nadenkend over mijn herinneringen.

    || Ben even filmpje kijken met ons pap&mam&zusje dus reageer over 'n uurtje weer ! & Brookie, stuur maar 'n pb'tje met wat je wil weten, dan geef ik je antwoorden <3 ||


    || Have fun, ik heb even geen puf meer om een stukje te schrijven. Gelukkig heeft niemand er last van (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Is goed! Ik ga ook een film kijken x ||

    Jezebel Odys Fray
    Mijn hoofd wilde protesteren, terwijl mijn hart niet verder weg van hem kon zijn. Ik legde mijn hoofd gewillig tegen zijn borst en streek zacht over zijn wang. ‘Embry?’ Prevelde ik zachtjes, mijn ogen gericht op de imposante jongen boven me. ‘Ik ben al thuis.’ Vulde ik langzaam aan. De Blackwells hadden geen 'thuis', ze reisten en verstopten zich voor de mensheid.
    Zoals ik had gedaan, tien jaar lang. Maar nu was het tijd om mijn eigen weg te kiezen. ‘Blijf bij me.’ Ik ademde zacht in- en weer uit en rook de geur van mannen aftershave en bloed. Het was een fijne geur en verbloemde de hondengeur. Ik deed mijn best, maar de vermoeidheid van álles, zorgde ervoor dat mijn ogen langzaam dichtzakten. Hij zou alles met me kunnen doen - me kunnen vermoorden en verbranden - en ik vertrouwde hem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [UPHUPHUPHU, NIEMAND LAST VAN?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [UPHUPHUPHU, NIEMAND LAST VAN?]


    || Heb jij last ervan? Sorry sorry, tell me what I need to write, then I will do it right now! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Zeg wat je er van vind: Ik had zo'n idee dat Brynn haar naam veranderd en d'r helemaal laat verbouwen etc -NEE NIET TOT MAN, VOOR ALS IEMAND DAT VRAAGT- een heel nieuw uiterlijk krijgt, nieuwe geur -;p- en niet meer herkent word. Ze speelt dan de "nieuweling". Haar gave kan ze zo gebruiken dat niemand er iets van merkt. Door Embry's geheugenverlies herinnerd hij Brynn niet en daardoor is alles opgelost. Brynn laat Embry los en misschien dat Embry haar ooit herkent. Maar wat vinden jullie?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Renesmee stukje, mama]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Mijn eerlijke mening is dat het een beetje too much is. ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MadeByHades schreef:
    [Renesmee stukje, mama]


    || Je bedoeld met Florence? Ik laat het eventjes, want lig half te kotsen nu. Schrijf zo wel weer een stukje (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ja i know ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het was maar een idee:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."