• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    Embry Call
    Op het moment dat ik samen met Jezebel de dansvloer van de club op liep vergat ik alles wat er buiten de club aan de gang was, alle ruzies, al het drama, alle gewonden. Nu was er alleen ik, Jezebel, de muziek en de heerlijke drankjes die we dadelijk tot ons zouden nemen.
    Ik keek grijnzend toe hoe Jezebel enkele moves maakte en uitdagend op haar onderlip beet. Niet voor haar onder willen doen stapte ik achter haar aan en liet haar zien dat de jongens uit het reservaat net zo goed kunnen dansen als daarbuiten. Op een neuslengte afstand kwam ik weer tot stilstand. 'En nu wat te drinken,' schreeuwde ik boven de muziek uit terwijl ik haar een knipoog gaf en een weg door de menigte baande naar de bar toe.


    Brynn Maddy Danec

    Ineens kreeg ik een perfect idee. Meteen schoot ik het bos in, de koffers achterlatend. Ik pikte de geur van Florence op en zocht d'r. Ze zat verstopt. Geen seconde twijfelde ik, dit zou zoete wraak zijn. Toen Florence omkeek gaf ik d'r een blik. En ze wist maar al te goed wat die blik betekende. Mijn haren deed ik in een slordige staart en ik was er klaar voor. Tijd voor wraak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [OMDAT LIEVE LIEVE DELILAH MIJ EEN BERICHTJE STUUUURT. Ghihi!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Muahahahahaha :33333
    Wahaha, zo bijzonder is dat niet toch? Miehieh (:
    Ben blij dat ik je beroemd heb gemaakt!||

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:55 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik zit hier zo heel vrolijk Jellybeans te eten. JELLYBELLY TIME!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Ik grinnikte en liep achter hem aan, waarna ik naast hem bij de bar op een krukje ging zitten. ‘Je bent leuk, ik snap niet waarom je vriendin dat niet ziet.’ Mijn mondhoeken veerden om tot een glimlachje terwijl ik een drankje bestelde: hij hoefde niet te schreeuwen, mijn geweldig scherpe gehoor pikte alles wel op. Ik gooide de bacardi achterover en keek hem grijnzend aan.
    ‘Nooit gehoord van vampiers die kunnen drinken? En dan wel alcohol.’ Ik grijnsde en prikte hem zacht in zijn zij, terwijl mijn ogen over de rokende dansvloer gleed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || + Als iemand zich afvraagt waarom ik best hyper ben, ik heb echt geen idee! Normaal ben ik echt rustig hihi (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    'Je bent leuk, ik snap niet waarom je vriendin dat niet ziet.'
    Wat Jezebel daarbij zei kwam niet bij me binnen, mijn gedachten dwaalden af naar Brynn. Kort keek ik naar het biertje dat ik had besteld, gooide het in een slok achterover en wenkte de barman om er nog twee neer te zetten, waarnaast een nieuw drankje voor Jezebel.
    'Ze kent geen grenzen, weet je, dat irriteert me soms,' flap ik er plotseling uit, terwijl ik weet dat Jezebel het kan horen. Snel schud ik mijn hoofd, Brynn ging nu weg, ze moest de wereld zien, ik heb haar een keer tegen gehouden en dat kan ik niet nog een keer doen.
    Jezebel prikte me zacht in mijn zij en haar blik gleed naar de dansvloer. Binnen een halve minuut had ik ook mijn andere twee drankjes naar binnen gewerkt en keek ik haar aan. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb wel de behoefte om vannacht even helemaal uit m'n plaat te gaan.'


    Jezebel Odys Fray
    ‘Vrouwen zijn ingewikkeld. Ze komt wel terug. Een jongen als jij laat niemand lopen.’ Ik schonk hem een glimlach, sloeg mijn tweede drankje achterover en volgde hem naar de dansvloer: dat hij dát nog moest vragen.
    Ik draaide enkele rondjes en zette zo nu en dan een uitdagende stap naar voren, waarbij onze gezichten enkele milimeters van elkaar waren, en vervolgens weer enkele meters. Als een rekkend elastiekje, bedacht ik me.
    Terwijl ik mijn best deed op de ritmische platenbeat, kon ik het niet laten om hier en daar plagend tegen zijn lichaam te duwen of tegen zijn neus te tikken. Wat ik nu deed, was morgen slechts een vage herinnering als ik de drank mocht geloven. Een kater kwam nooit, maar drank was altijd welkom voor zijn zweverige roes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Delilah, gek, schrijf een stukje o_O]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Delilah, gek, schrijf een stukje o_O]


    || Ohjah, zit helemaal te wachten op Shoot. Vergeet ik jou, meheh. Eeexcuuuse meaaaa, ga gelijk schrijven! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Charlie Mila Evergreen
    Voorzichtig ga ik op zijn rug zitten. Ik kan nauwelijks geloven dat hij dit zal houden- tenminste, als ik op zijn mensengedaante af ga. Zijn wolvengedaante is groot en ziet er sterk uit. Als ik eenmaal zit, richt hij zich weer in zijn volle gedaante op, en mijn voeten komen van de grond af. Ik klem mezelf vast aan zijn vacht, en kijk resoluut vooruit.
    Dan zet hij af.
    We vliegen. Dat denk ik. We vliegen gewoon. Ik voel enkele malen dunne takjes tegen mijn gezicht slaan, en ik verberg mijn gezicht in zijn vacht. Dan kijk ik zijdelings naar de grond, die toch niet ver weg is, en snel voorbij raast. Ik kijk weer vooruit, en trek mijn benen op.
    Dan merk ik dat we inderdaad ergens heen gaan, en na een tijdje houden we stil.


    Tijd voor koffie.

    Embry Call
    Ik genoot zichtbaar van het feit dat Jezebel als een elastiekje over de dansvloer bewoog en de afstand tussen ons de ene keer groot en de andere keer klein maakte. Iedere keer moest ik zacht grinniken toen ze met in mijn zij porde of een tikje tegen mijn neus gaf. Plagend deed ik mee en sloot op een moment mijn ogen om van de muziek te genieten. De lichte waas die in mijn hoofd merkbaar was voelde prettig aan en toen ik mijn ogen opende keek ik even gefascineerd rond in de ruimte, de dansende menigte, de felle lichten, de dreunende muziek, alles was perfect. Met een grote glimlach op mijn gezicht bleef ik doordansen en boog af en toe voorover om wat tegen Jezebel te fluisteren, 'bedankt dat je bent meegegaan, je bent echt de beste!'


    Florence Ruth Campbell

    De blik van Brynn zegt meer dan duizend woorden. Het maakte me misselijk dat ik kon zien dat de band tussen haar en Embry verslechtert was, en ik wist dat als je Brynn eenmaal boos had gemaakt, dat je dat niet zo snel weer goed kan maken. "Time for revenge." trok ik de conclusie. Ik schudde mijn donkerblonde haar naar achter, en keek haar grijnzend aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    Er gebeurde iets waarvan ik had geweten dat het nooit gebeurde: mijn wangen gloeiden. Roze op een mengeling van olijfkleurige huid. Kon dat wel?
    ‘Euh, tuurlijk.’ Ik schonk hem een glimlach en keek op bij het horen van een vertraagd nummer. ‘Wil je iets drinken of zoiets? Ik bedoel, dit is meer iets wat je met Brynn moet doen.’ Gaf ik zacht toe. Hoewel ik het leuk vond, en Brynn me gesloten kon worden - wilde ik niet bepaald dingen tussen hen kapot maken. Daar hield ik me dus liever buiten. Ik streek kort over mijn jurkje en hield mijn hoofd ietwat schuin richting Embry.


    Feel the fire, but do not succumb to it.