• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Edward Cullen
    Renesmee's uitbarsting had me verrast, op een negatieve manier. Op het moment dat ze alleen verder het bos inflitste, terug naar huis, werd ik opnieuw verrast, dit maal door een nóg negatievere manier. Met een grom schoot ik haar achteraan, waardoor ik haar inhaalde, net voor de trap van de veranda. Mijn ogen waren nog donkerder geworden en ik maakte mezelf iets groter om vervolgens op haar neer te kijken. 'Ik weet niet wat jij denkt jongedame, maar ik heb liever niet dat Florence rondjes danst om jou hoopje AS!' begin ik woedend.

    Embry Call
    Lachend haal ik even mijn hand door mijn haren, 'ze zal je niets doen, ze heeft last van stemmingswisselingen of zo iets,' grinnik ik kort. Wanneer Jezebel ons uitdaagde voor een wedstrijdje keek ik haar geamuseerd aan, ze zal er uit als een meisje maar gedroeg zich als 'n halve jongen, het beviel me wel. Schouderophalend knikte ik langzaam, 'maar onthoud dat je niet mag huilen als je verliest,' zei ik plagend, waardoor Quil in de lach schoot. 'Mij niet gezien hoor, rennen jullie maar, ik haal eerst nog wat te eten,' zei Quil die over zijn buik wreef die luid begon te knorren. Hoofdschuddend keek ik van hem weg, 'beginnen dan maar?' vroeg ik aan Jezebel, die wiebelde met haar wenkbrauwen.


    •

    Jezebel Odys Fray
    Ik bewoog met vampiersnelheid tot naast de jongen, waarna ik op mijn tenen ging staan en grijnsde. Ik kon zijn hart horen kloppen, en het was een mooie melodie. ‘Ik heb niet gezegd dat ik eerlijk speel.’ Fluisterde ik zoetjes in zijn oor, waarna ik met de meeste hoog haalbare snelheid voor mij, richting het centrum schoot. De wind krulde zich vast in mijn lokken terwijl een glimlach zich rond mijn lippen nestelde. Langs onwetende mensen, tussen de steegje en uiteindelijk voor de deur van de club. Mijn lokken vielen langzaam terug over mijn schouders terwijl ik mijn jurkje onschuldig goed trok.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth Clearwater

    Ze trekt haar hand weg en draait zich om.
    'Beetje veel allemaal.' zegt ze. Ze draait zich om.
    'Kan je me naar de anderen brengen?' ik knik. En maak een beweging met mjn kop, om aan te duiden dat ze op mijn rug moet gaan zitten. Ik ga liggen zodat ze erbij kan en jank zachtjes.


    Because I love him, do I need another reason?

    Renesmee Carlie Cullen

    Net toen ik het huis had bereikt en de trap op wilde lopen haalde papa me in, waardoor hij woedend op me neerkeek. "Ik weet niet wat jij denkt jongedame, maar ik heb liever niet dat Florence rondjes danst om jou hoopje AS!" mijn wenkbrauwen schoten de lucht in, en ik hoorde mama een afkeurend geluid maken. "Edward.." mompelde ze zachtjes, terwijl ze haar hoofd zacht schudde. Maar papa ging door. "Nou moet jij een goed luisteren Renesmee, jij blijft binnen de komende tijd." ik hoorde het zachte geschuifel van mama's voeten en de deur die open schoof. Ze liep maar binnen, waarmee ze ons alleen liet. "Mooi niet!" bracht ik boos uit. "Dus doordat jij een fout heb gemaakt, mag ik daarom binnen blijven?" schreeuwde ik woest. Nu had ik hem echt boos gemaakt.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [OKE WAT HEB IK GEMIST IK WAS NAAR DE STAD VOOR M'N GABORLAARZEN]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    'Dus doordat jij een fout heb gemaakt, mag ik daarom binnen blijven?!' schreeuwde Renesmee woest, naardat ik haar had duidelijk gemaakt dat ze de komende tijd het huis niet meer uitkomt. Mijn gezicht werd nog bleker dan normaal en trillend sloeg ik mijn ogen neer, waarna ik mijn vuisten achter mijn rug verborg. 'Renesmee,' zei ik met een twijfelende stem, 'als jij niet luistert wordt het je dood,' zei ik kil. Ik wist dat Bella achter het raam afkeurend naar me stond te kijken, maar ik had geen idee hoe ik op een andere manier op Renesmee in kon praten. Met een ruk opende ik mijn ogen en greep Renesmee bij haar schouders vast, 'snap dat dan! Ik wil je niet verliezen!'

    Embry Call
    Een aantal minuten nadat Jezebel voor de club tot stilstand was gekomen kom ik hijgend uit een straatje gerend, als het niet midden in het centrum was geweest had ik mijn wolvenvorm kunnen rennen en had ik haar makkelijk bij kunnen houden, dit was een ander verhaal. Terwijl ze onschuldig haar jurkje goed trok keek ik haar hijgend, met een grote grijns aan. 'Valsspeler,' grinnikt ik plagend en trok de rand van mijn zwarte t-shirt omlaag. 'Nieuwe wedstrijd,' glimlachte ik toen, 'wie het best kan dansen,' grinnikte ik erachteraan en wijs met mijn hand naar de club, waar dreunende muziek vanuit was te horen en hield mijn arm op zodat ik haar naar binnen kon begeleiden.


    •

    MadeByHades schreef:
    [OKE WAT HEB IK GEMIST IK WAS NAAR DE STAD VOOR M'N GABORLAARZEN]


    || BEST WEL HEEL ERG VEEEUL. Nee hoor, valt wel mee (: Ness is nu thuis en aan het ruziën met Edward, Embry Jez en wss Brynn straks ook zijn naar een andere club, verder heb ik het niet gevolgd (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik knapte van woede. Nog net kon ik mijn schreeuw inhouden. Als Embry me zo behandelde, zou hij me heus niet nodig hebben. Ik snelde het gebouw uit en rende naar mijn huisje. Daar pakte ik alles in, ik merkte niet op dat het veranderd was. Snel belde ik Embry, en toen hij opnam barstte ik los. Alhoewel ik allemaal dingen in het Spaans zei, zodat hij het niet zou verstaan. Uiteindelijk zei ik wat wat Embry verstond. 'Als jij zo doet, dan heb jij mij niet nodig. Weet je hoe we zulke mensen in mijn land noemen? Bedriegers' vertelde ik snel. 'Día Embry' en ik sprak het langzaam uit, waarna ik ophing. Nee, ik kon inderdaad er niet tegen als iemand me respectloos behandelde. Ik was gewend om als iemand speciaals behandeld te worden. Dus in een woord een kreng. Maar daar kon ik niks aan doen. Wereldreis, ik kom eraan! Ineens was ik vrolijk. Mijn doel is om de hele wereld rond te reizen, en een paar weken in een land te blijven. In dit geval dit land. Maar dat was over. En ten slotte zou ik zo een andere jongen kunnen krijgen. Embry kon sowieso ook wel een ander meisje krijgen. Hij was niet lelijk.

    [Hoe voorspelbaar was dit ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Voordat Jezebel en ik de club binnen liepen voelde ik mijn telefoon trillen in mijn broekzak, toen ik met een grote zucht opnam en half luisterde naar Brynn's tirade klapte ik hem direct dicht nadat ze gedag had gezegd. Op dit moment kon niets me meer schelen, Brynn dacht altijd dat het om haar draaide, dat was voor mij ook zo, maar niet voor alle andere mensen in de wereld en daar moest ze eens een keer achter zien te komen. Als ze de tijd nodig had voor zichzelf om rustig te worden en tot zichzelf te komen was dat goed, dan moest ze die tijd nemen.
    'En nu heb ik een drankje nodig,' zei ik met een zucht en een verontschuldigende glimlach naar Jezebel toe.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renesmee." begon hij, de twijfel in zijn stem was duidelijk te merken. "Als jij niet luistert wordt het je dood." ik zuchtte weer geërgerd, hoe dramatisch ging dit nog wel worden? Hij greep me ruw bij de schouders. "Snap dat dan! Ik wil je niet verliezen!" ik schudde boos zijn handen van mijn schouders af. "Ja, alsof ik een keus heb met vámpierouders!" het laatste kwam er spottend uit. Als je normale ouders had kon je weglopen, alles doen. En ik, als ik ook maar een stap in de verkeerde richting zet werd ik al hardhandig teruggeduwd. Het was totaal nutteloos, deze discussie, dat wist ik zelf ook maar al te goed.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || @Brooook, ik ga jou even pb'en met een ideetje :3 Jawel, ik ga je bij je voornaam noemen vanaf nu. Ben het zat om usernames te typen. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Believe me, eenmaal ruzie met Brynn altijd ruzie met Brynn ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [JEEEEEY, IK WORD BEROEMD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ik was even eten :] ||

    Jezebel Pdys Fray
    Ik nam zijn arm aan, en keek vervolgens naar de uitsmijters. Met een lichte knipoog stapte de man opzij. Gladjakker. Door mijn gehoor luisterde ik alles mee. Onbedoeld, welliswaar. ‘Oh, nee, nee. Dat gaat deze avond niet verpesten.’ Ik schudde mijn hooft koppig terwijl ik hem langs de mensen heen trok. ‘Wij, wij gaan dansen.’ Gebood ik hem met een uitdagende glimlach. De muziek was goed, de drank in de buurt en hij mocht deze avond niet laten verpesten door zijn jaloerse vriendinnetje.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:50 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Brooks, waarom wordt je beroemd daaaan? :3
    @Leave, what did you eat? Nieuwschierig, meheh. Ik heb net tosti gegeten, dat was erg lekker...


    But calm, white calm, was born into a swan.