• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    Embry Call
    De vreemde, lijkbleke man legt zijn hand op mijn voorhoofd waardoor ik onwillekeurig naar achteren wil schuifelen. De hand van het meisje houdt me echter op mijn plek waardoor ik geen andere keus heb dan te blijven staan. Zoekend naar manieren om weg te komen schiet er plotseling een grote flits door mijn gedachten, wolven, veranderingen, La Push, het strand, de klif, Jared, Quil, Jacob en de rest, mijn avond in de club, mijn huis, mijn moeder, allerlei herinneringen schoten door mijn hoofd. Op het moment dat de man - genaamd Ithuriël - zijn hand van mijn hoofd haalde, begon ik zwaar te ademen. 'Embry? Kun je - je iets herinneren?' hoor ik achter me, waardoor ik omdraai en mijn gezicht even van pijn vertrokken is. Kort frons ik mijn wenkbrauwen, 'Jezebel?' vraag ik dan aarzelend.


    Brynn Maddy Danec

    Ik hoorde Quil's stem en een kwade blik schoot in mijn ogen. Behendig slingerde ik mezelf naar Quil toe en fronste. 'Wat boeit Embry mij nog. Is dit een grap ofzo? Laat hem lekker met die Jezebel' siste ik en ik schoot terug naar Florence. 'We can begin!' zei ik snel en ik rook alvast. De geur van Bella pikte ik al snel op.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Wanneer hij mijn naam uitspreekt, vlieg ik hem om de hals. Ik begraaf mijn hoofd tegen zijn schouder en slik de brok in mijn keel weg. ‘Oh, Embry.’ Fluister ik zachtjes. ‘Het spijt me zo! Het was zo fout.’ Ik keek op, naar zijn diepbruine ogen en besefte dat de meeste vampiers het word privacy hadden verstaan en waren weggegaan. Ik wist niet goed wat ik hem moest zeggen, wat hij míj zou zeggen. ‘Het spijt me.’ Is het enige dat ik weet te bedenken. Ik had hem beter moeten beschermen, niet moeten zoenen.. Ik beet op mijn onderlip en kantelde mijn hoofd - hij was immers anderhalve kop groter dan ik. ‘Ik dacht-’ er verscheen een weke glimlach rond mijn lippen. De rest kon hij vast wel raden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Met fronsende wenkbrauwen keek ik iets omlaag, naar het gezicht van Jezebel die zich voor iets aan het verontschuldigen was. Een aantal keer opende ik mijn mond om iets te zeggen, maar sloot hem weer om haar niet te onderbreken. Toen ze stil viel en er een weke glimlach rondom haar lippen verscheen bekende ik dan eindelijk, 'waarvoor verontschuldig je jezelf?' vroeg ik aarzelend, 'we hebben gedanst, toch?' Alhoewel de andere herinneringen allemaal vers in mijn geheugen stonden waren mijn herinneringen van de avond nog vaag, ik kon me een aantal drankjes herinneren, wat misschien de reden was voor het verliezen van de rest. 'Misschien was het de drank waarom ik niet alles meer weet...' zeg ik aarzelend, 'het spijt me als ik iets verkeerds heb gedaan...'

    Quil Ateara
    Woedend liep ik haar achterna. 'Eh hallo? Embry is zojuist aangevallen door een groep jongens in de club en heeft een zware hersenschudding en geheugenverlies ja!' De blik in Embry's ogen had me nog steeds niet losgelaten en brandde nog in mijn geheugen. 'Wat bén jij voor een vriendin?!' schreeuwde ik woedend, terwijl ik me weer omdraaien om naar het huis van Jacob te gaan.


    Florence Ruth Campbell

    Grijnzend keek ik naar Brynn, die er blijkbaar best wel zin in had. Een paar seconden later kwamen we slippend tot stilstand voor het huis. De lampen branden en het zag er warm en gezellig uit, Bella leek niks te merken en zat verdiept in een boek. "Dus, ga je gang." ik glimlach naar haar en verdwijn de bossen weer in, zodat Edward me niet kon ruiken en zodat ik Bella achter het huis kon aanvallen. Net zoals ik vroeger op de avond al had gedaan, maar niet de tijd gekregen om het af te maken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    ‘Het spijt me dat ik je gezoend heb, dat is de reden waardoor dit alles.. Nou ja.’ Ik slikte en staarde hem vertwijfeld aan. Zijn huid voelde warm, aangenaam warm. ‘Misschien.. Misschien kan ik je daarmee helpen? Dat komt wel een op televisie, dingen die je van slag maken overnieuw doen en daarna je geheugen terugkrijgen.’ Ratelde ik schuldig door. Minstens even snel drukte ik mijn lippen tegen die van hem. Aangename warmte sprong als vonkjes over tegen die van mij. Tintelend, bijna. Het was niet zo dat ik bijna niet zoende - dit was gewoon.. Apart? Uiteindelijk keek ik hem aan, mijn ogen hoopvol. ‘En?’ Fluisterde ik een tikje hees.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Geconcentreerd luisterde ik terwijl Jezebel maar doorratelde over iets wat ze op de televisie had gezien en mij zou kunnen helpen met het terugkrijgen van mijn herinneringen van de afgelopen avond. Nog voordat ik kon vragen wat ze van plan was met me te gaan doen voelde ik haar lippen zachtjes op de mijne, waardoor ik mijn ogen wijd opensperde. Zo snel als haar lippen waren gekomen, waren ze ook weer weg.
    'En?' hoorde ik een hese, fluisterende stem zeggen, die me weer terug trok naar het hier en nu en me uit mijn soort hypnose haalde. Flitsen van de avond kwamen mijn geheugen weer binnen en zachtjes knikte ik. 'Ik - Ik weet het weer,' fluisterde ik terwijl ik mijn blik in die van haar boorde.
    'Maar, waarom was ik daar? Ik ga meestal naar de club die dichter bij thuis is, ik was toch alleen met Quil op pad, en toen kwamen we Renesmee tegen, en jou...' voor mezelf ging ik de gehele avond af, maar ik kon geen reden krijgen waarom ik Jezebel had ontmoet en met haar naar de club was gegaan, het voelde alsof er iets miste er ontbrak iets. Maar toen ik Jezebels vragende blik zag besloot ik dat dan kon wachten.


    Brynn Maddy Danec

    Ik brak toen Quil de woorden uitsprak. 'Een vreselijke die niet weet wat ze moet doen als ze jaloers is' sprak ik uit met een sprankeltje woede in mijn stem. Ik was kwaad op mezelf. Al snel vloeide de tranen over mijn wangen. Ik was heel snel geraakt, maar dat verborg ik. 'Daarom ga ik weg van Embry, om hem een plezier te doen, oke?' lachte ik, ik lachte omdat ik niet wist wat ik moest doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Quil Ateara
    Opnieuw draaide ik om, mijn handen tot vuisten gebald. 'Dat zou wel het dómste zijn wat je ooit gedaan hebt in dat leven van je.' Direct veranderde ik in een wolf en zette koers naar het huis van de Blacks, waar ik Jacob zou inlichten over de situatie.


    Jezebel Odys Fray
    ‘Brynn.’ Antwoordde ik hem. ‘Ze is jouw inprent, geloof ik. Als je haar ziet, komt alles wel weer terug. Jullie kregen ruzie, je vond dat ze te.. Impulsief was.’ Prevel ik zachtjes. ‘Ze wil me nu vast vermoorden.’ Ik glimlachte, maar het was niet gemeend. ‘Je moet denk ik terug naar La Push. Mijn familie is niet erg gesteld op weerwolven en Ithuriël wil me een preek houden over welk effect ik heb op mensen.’ Ik raakte zijn arm lichtjes aan, bedacht me, en liet deze vervolgens weer zakken.
    ‘Je ontmoette mij, omdat je jezelf verontschuldigde voor je botte vriendin. Ik dacht eerst dat jullie gewoon verliefd waren maar toen-’ Ik wuifde het tafereel weg en liep naar de deur. De nacht was ondanks alles, koud.
    ‘Ik hoop dat je niet boos op me bent. Ik probeerde gewoon..’ Ik haalde kort mijn ogen op en staarde naar de lucht. Er kwamen kleine, flikkerende vonkjes uit mijn vingertoppen die als vuurvliegjes omhoog dansten.
    ‘Ik vond het leuk met jou, Embry.’ Prevelde ik zacht. ‘Ik voelde me echt.. Levend.’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zo]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brynn Maddy Danec

    Ik slofte naar het huis van de Cullens. Daar belde ik aan en Bella deed open. 'Mag ik ballerina spreken? Ik wil mijn excuses aanbieden. Zeg dat ie naar mijn huis moet komen' zei ik kil. Snel schoot ik naar mijn huisje, waar ik tegen de muur aanzakte. 'Geen zorgen Brynn, over een week ben je in Spanje, daarna lekker in Ierland, en dan zien we nog wel' zei ik tegen mezelf. Al wetend dat ik binnenkort een wrak zou zijn. Nee. Dat mocht niet gebeuren. Ik zou knap blijven en elke jongen afwijzen. Ik zou ze laten smeken. Een glimlacht vormde zich rond mijn lippen. Snel hield ik mijn gedachtes onder controle.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Automatisch volgde ik Jezebel naar de deur, waar ze bleef staan om naar de lucht te kijken. Iets in mezelf wilde hier nog niet weg, ik kon alleen niet de vinger leggen waar dat vandaag kwam. 'Ik kan me niets herinneren over het feit dat ik ben ingeprent,' mompelde ik voor mezelf uit, terwijl ik naast Jezebel ging staan en naar de flikkerende vonkjes keek die uit haar vingertoppen kwamen.
    'Ik vond het leuk met jou, Embry. Ik voelde me echt... levend,' prevelde Jezebel terwijl ze naar de donkere bossen staarden die aan de andere kant van het huis opdoemden. Met een glimlach sprong ik soepel van de veranda af en draaide om terwijl ik omhoog keek. 'Ik vond het ook leuk met jou, Jezebel. Ik zal eens gaan zien of ik me alles herinner, zoals dat ene meisje waar je het over had...' Hoe erg ik mijn best ook deed, ik had totaal geen herinneringen aan een meisje genaamd Brynn, en helemaal niet als mijn inprent. 'En - Eh - Bedankt,' zei ik met een stralende glimlach, waarna ik de bossen inrende, op weg naar het reservaat.


    Edward Cullen
    Voordat Bella me had kunnen roepen stond ik al naast haar, ik had alles gehoord wat Brynn me had verteld, maar toch was ik niet zo zeker van haar bedoelingen. Haar gedachten hadden haar woorden onderstreept, maar dat was vanmiddag ook het geval geweest, ik wist niet wat ik moest geloven. Kort drukte ik mijn lippen op Bella's voorhoofd. 'Ben voorzichtig, Carlisle en Emmett zullen ieder moment thuis komen,' fluisterde ik zachtjes, waarna ik de bossen in schoot.


    [face=arial]Bella Cullen

    Nog voor ik er iets tegen in kon brengen schoot Edward al het bos in. Renesmee was naar ons eigen huisje, daar moest ik ook heen. Met een stapeltje inmiddels versleten boeken liep ik de deur uit, het donkere bos in. Elke keer dat er een geluid klonk draaide ik me schichtig om.


    || Maybe I should kill Bella..
    Neh, dat is zwaar sneu voor Edward. ||[/face]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:48 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.