• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    || Woop, even aanpassen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik had nog wel zo'n halve minuut. Mijn ogen sloot ik, mijn rug werd recht en mijn benen deed ik in een kleermaker. Na tien seconden schoten mijn ogen open en ik staarde voor me uit. Er kwam een eekhoorntje, en niet al te geboeid volgde ik met mijn ogen zijn bewegen. De geur van Embry drong mijn neus binnen, maar ik bewoog niet. Netjes bleef ik recht zitten.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Ik zwaaide hem uit - zag hoe hij verdween in het donker en zuchtte.
    ‘Je hebt 't hem niet verteld, he?’ Glimlachte Ithuriël. Hij leunde tegen de deur waardoor er vers licht over de veranda stroomde. ‘Nee. Hij heeft genoeg aan zijn hoofd.’ Gaf ik als antwoord, terwijl ik naar binnen liep.
    Het was een simpel, kortdurig huis. We leefden nog zo lang op dezelfde plek.
    Ik voelde me misselijk. ‘Is Jay al terug?’ Ithuriël schudde zijn hoofd - waardoor zijn gouden krullen vrolijk op- en neer sprongen. Fijn.
    De Blackwell familie bestond uit Tisare en Filian - de ouders van het gezin - Ithuriël, Jason en Irvani als de drie broers en zij, de halfvampier die het zusje mocht voorstellen. ‘Misschien ga ik nog even langs, om gedag te zeggen.’ Prevelde ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Edward Cullen
    Na een aantal minuten flitste ik het reservaat binnen en zette direct koers naar het huisje van Brynn, waar ik haar zag zitten op de grond, met haar rug tegen het huisje aan. Een aantal meter van haar vandaan kwam ik tot stilstand en opende mijn mond om wat te zeggen toen ik mijn naam hoorde. 'Hallo Edward,' Embry kwam langs en stak zijn hand op waarna hij even stil bleef staan en naar de zittende Brynn keek. 'Oh sorry, hallo! Ben je nieuw hier in het reservaat?' vroeg hij met een glimlach. Met een verbaasde blik keek ik heen en weer, Embry sprak de waarheid, hij herkende haar echt niet, er was niets uit zijn gedachten te halen dat hij loog...

    Embry Call
    Toen ik het reservaat in kwam lopen haalde ik opgelucht adem, ik zag iemand die ik herkende zonder enige problemen te hebben. 'Hallo Edward,' zei blij toen ik plotseling een meisje op de grond zag zitten, 'oh sorry, hallo! Ben je nieuw hier in het reservaat?' vroeg ik met interesse.


    Brynn Maddy Danec

    Mijn mond zakte open. Meteen klapte ik hem weer dicht. Natuurlijk, Quil zei al dat Embry geheugenverlies had. 'Je herkent me niet meer, he?' fluisterde ik. 'Veel plezier met Jezebel' fluisterde ik erachterna. 'Edward, het spijt me dat ik zo onbeschoft was. Ik zal Renesmee nooit meer meenemen, zelfs niet naar mijn huis. Vergeef me' sprak ik moeiteloos, vol pijn en emotieloos uit. Mijn hoofd draaide zich naar Embry, en ik keek hem in de ogen. 'Nogmaals veel plezier. Het spijt me voor het verpesten van je leven' zei ik en ik keek weer vooruit. Als ze allebei weg waren, zou ik vertrekken. Maar allebei bleven ze staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Zachtjes knikte ik naar Brynn, die haar verontschuldigingen aanbood. 'Het is niet alleen jou schuld Brynn, Renesmee maakt nu haar eigen keuzes,' zei ik met een glimlach. Mijn woede die ik voor Brynn al die tijd vast had gehouden was in een klap verdwenen geweest. Opnieuw richtte ik me weer op Embry en keek daarna vragend naar Brynn.

    Embry Call
    'Je herkent me niet meer he? Veel plezier met Jezebel,' fluistert het meisje dat op de grond zit. 'Nogmaals veel plezier, het spijt me voor het verpesten van je leven,' zei ze daarna. Ik kon er niets aan doen maar ik schoot spontaan in de lach. 'Hoe kun je nou mijn leven verpest hebben als ik je nog nooit heb ontmoet? Maar, ken je Jezebel, is het een vriendin van je?' zeg ik met een grote glimlach.


    Jezebel Odys Fray
    Ik had plaatsenomen op het dag van ons huis. Mijn benen opgetrokken en mijn armen er beschermend omheen geslagen. Ik staarde naar de nacht die boven mijn hoofd voorbij dreef. Ik dacht na over de Blackwells, over Ithuriël en Embry. Hij zou Brynn in de ogen kijken en opnieuw verliefd worden. Ik voelde allesverterend maagzuur tegen mijn buik klotsen terwijl ik bitter op mijn onderlip beet. Ithuriël had al meerdere malen geprobeerd om me van het dak te krijgen - maar zelfs met zijn geduld was het hem niet gelukt.
    Mijn vingers voelden koud, maar ik voelde niet de behoefte om ze te warmen aan het vuur waarmee ik graag speelde. Ik voelde me slecht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Quil Ateara
    Verward keek ik vanuit de bosjes in mijn wolvenvorm toe hoe Embry zich voorstelde aan Brynn en haar op geen enkele manier kon herinneren. Snel schoot ik terug naar het huis van Jezebel, waar ik haar vanaf een afstand op het dak zag zitten. Uit haar zicht veranderde ik terug naar mijn mensenvorm en schoot in mijn joggingbroek waarna ik de weg oprende. 'Jezebel, hij herkent haar niet!' riep ik vanaf de weg.


    Jezebel Odys Fray
    Ik liet me van het dak vallen en zette enkele passen zijn kant op. Met de rug van mijn hand streek ik een kort moment over mijn wangen. ‘Ithuriël kent Brynn niet. Als Brynn Embry's inprent is, zullen ze het opnieuw doen, zegt hij.’ Mijn stem klonk broos, bedacht ik me terwijl ik Quil in me opnam.
    ‘Het spijt me, maar ik weet niet wat ik kan doen. Mijn familie wil weg, ik-’ Ik beet op mijn onderlip en gebaarde naar de toepasselijke begraveniswagen. Een soort persoonlijk grapje. ‘Ik heb al te veel gedaan, ben ik bang, Quil. Zeg eens eerlijk, wat kan ik nu nog doen?’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek naar Edward en pijn was in mijn ogen te lezen. 'Hij herkent me niet. Hij speelt geen spelletje, he?' vroeg ik hem. Edward had een blik, dat ik zeker wist dat Embry niet loog. 'Denk aan de supermarkt. Het blonde meisje dat tegen je opbotste. Jij rende de supermarkt uit en het meisje kwam je achterna. Jullie werden goede vrienden en jullie werden vriend en vriendin. Maar het meisje had een te grote mond, geen manieren en verpestte je leven. Ookal heeft ze daar erge spijt van, ze kan het niet goedmaken. En geloof me, je herkent haar' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Quil Ateara
    'Nee Jezebel,' onderbrak ik haar met wilde armgebaren, 'je begrijpt het niet, hij keek haar zo net aan en hij heette haar welkom in het reservaat! Er is niet gebeurd, helemaal niets!' Verslagen liet ik mijn armen vallen, ik had geen idee waarom ik dit eigenlijk was komen vertellen, ik hoopte maar dat het Jezebel kon helpen. 'Ik weet niet wat je moet doen, maar het moet iets zijn waar je hart het mee eens is Jez, je bent 'n leuke meid, je komt er wel uit!'

    Embry Call
    Met grote ogen luisterde ik naar het meisje dat Brynn heette en het verhaal dat ze vertelde, waarna ik overtuigd mijn hoofd schudde. 'Ik zou echt niet weten waar je het over hebt, het spijt me echt heel erg maar ik weet het niet!' Hulpeloos keek ik naar Edward, het gevoel dat ik iets heel erg fout aan het doen was en er zelf niets aan kon doen. 'Het - Het spijt me,' mompel ik, waarna ik wegren naar de kampvuurplaats.


    Brynn Maddy Danec

    'Dat begrijp ik. Daarom ga ik me nu ook aankleden en vertrekken. Opzoek naar familieleden, als ik die nog heb. Excuseer me' mompelde ik tegen mezelf en ik liep naar binnen, waar ik een simpele outfit aantrok die bestond uit een spijkerbroek, pumps, een pandamuts en een panda hoodie. Daarna liep ik naar buiten. 'Voor de laatste keer ga ik nog even een wandeling maken, als je het niet erg vind' zei ik tegen Edward en ik liep naar Florence. 'Sorry, het gaat niet door. Ik zie je over een paar jaar wel weer, Spanje wacht op me' glimlachte, niet gemeend, ik naar haar. Daarna liep ik verder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Ik luisterde ongelovig naar Quil en ademde diep in- en weer uit. ‘Oh Quil.’ Fluisterde ik zacht. ‘Mijn hart? Je bedoelt het halfdode ding hierbinnen?’ Ik lachte kort, sober - maar ik stemde toe. Ik had geen idee wat ik moest doen. Misschien wist ik het ergens wel maar het deed pijn om de afwijzing te moeten zien als het niet zou helpen. ‘Ik kan niets beloven, Quil.’ Prevelde ik zachtjes, voor ik verdween. Zo snel dat ik de wind leek voor te zijn.
    Ik rook Embry, zo duidelijk en zo vertrouwd dat het me stak.
    ‘Embry?’ Mijn ogen staan wijfelend wanneer ik een hand op zijn arm leg.
    De hitte tegen mijn koele vingertoppen zorgt voor onwillekeurige, ongevaarlijke vonkjes. ‘Ik meende het toen ik zei dat ik het een mooie naam vond.’ Ik draai hem langzaam om, en probeer in zijn ogen te kijken.
    ‘Als ik zou zeggen dat het me spijt, dan zou ik liegen. Want dit alles-’ ik haal kort mijn schouders op en glimlach ‘dit alles was wel de mooiste avond van mijn bestaan.’ Mijn handpalmen omvatten zacht zijn kaken. Teder.
    Ik buig voorover op mijn tenen en druk mijn lippen tegen die van Embry.
    Niet vluchtig, niet schuldig. Het is omdat ik het wil. Het voelt alsof mijn lippen in brand staan, en misschien is dat ook wel zo. Mijn huid gloeit terwijl ik mijn vingers zacht over zijn borst laat glijden. Meer kon ik niet doen. Een afwijzing zou zo al pijnlijk genoeg zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    'Embry?' ik voel een zachte hand op mijn arm die me langzaam omdraait, 'ik meende het toen ik zei ik het een mooie naam vond.' Wanneer ik mijn blik naar beneden richt kijk ik recht in Jezebels gezicht waardoor er automatisch een glimlach op mijn eigen gezicht verschijnt. 'Als ik zou zeggen dat het me spijt, dan zou ik liegen, want dit alles - dit alles was wel de mooiste avond van mijn bestaan.'
    Langzaam voel ik Jezebels handen rond mijn gezicht, even later voel ik haar lippen zacht op de mijne terwijl haar vingertoppen over mijn borst glijden. Wanneer ze de kus afbreekt open ik met een ruk mijn ogen en staar haar even verward aan, geheugenverlies, een meisje dat ik zou moeten kennen, een meisje dat ik net ken en me zoent...
    Voorzichtig laat ik mezelf zakken op een boomstam die rond het kampvuur ligt en trek zo ook Jezebel mee waardoor onze hoofden op dezelfde hoogte zitten. 'Ik snap nog steeds niet waar je je voor verontschuldigt, dat hoeft niet Jez,' fluister ik zacht, 'ik ben allang blij dat je hier bent!' zeg ik er met een grote glimlach achteraan en sla een arm rond haar schouder. 'Hier krijgen we altijd de stamverhalen te horen, daar moet je eens naar komen luisteren, ik weet zeker dat je het leuk vind!' zeg ik enthousiast terwijl ik haar iets dichter tegen me aantrek.


    Brynn Maddy Danec

    Mijn ogen vulde zich met tranen toen ik Embry en Jezebel zag zoenen. Hun waren het perfecte stel. Weer schoot ik weg. Dit keer naar de geur van Renesmee. Toen ik bij het huisje aankwam, zag ik Bella. 'Laat mij maar' zei ik en ik trapte de deur in met een karatetrap. Ik vloog Renesmee om de nek toen ik d'r zag. 'Beloof me dat jij bij je familie blijft' zei ik tegen haar, terwijl ik haar bij d'r schouders vastpakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."