• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    •

    Edward Cullen
    Langzaam frons ik mijn wenkbrauwen even, als ik de geur van Renesmee en Brynn aan de andere kant van het reservaat opvang. 'We moeten even gaan kijken Bella, Brynn is bevriend met Florence, we moeten Renesmee verzekeren dat ze weet wat ze aan het doen is.'
    Snel flits ik samen met Bella naar de andere kant van het reservaat, waar we Brynn - helemaal opgetut - en Renesmee zien lopen. 'Nessie, wacht even, waar ga je naartoe?' vraag ik een tikkeltje bezorgd.

    Embry Call
    Verbluft kijk ik Brynn na. Ze heeft zojuist mijn vrienden verwond, is zomaar weggelopen en nu denkt ze voorbij te kunnen lopen met alleen 'Hoi Embry,' als antwoord? Woedend sta ik op en been ik terug naar haar huisje, waar ze zojuist uit is vertrokken. Met de sleutel die ik heb gekregen open ik de deur en stap woedend naar binnen, alle vernieuwingen die ik heb aangebracht zijn er weer zo snel mogelijk afgehaald en naast de trap van de veranda naar buiten gegooid. Daarna loop ik - nog steeds trillend van woede - naar het huisje van de Blacks. Ondertussen zie ik Brynn en Renesmee nog van een afstandje staan, terwijl ik ze een donkere blik toewerp.


    •

    Brynn Maddy Danec

    De vader van Renesmee kwam ineens, en ik zag ook de moeder staan. Mijn gedachten hield ik onder controle en ik zette een hand in mijn zij. 'Wij gaan naar mijn oom en tante, die op dit moment in Forks zijn. Dit is de eerste keer dat ik ze zie, sinds mijn achtste dus ik wil er goed uitzien. En Renesmee wouw graag mee' zei ik vastbesloten. Er was geen enkel sprankeltje leugen in mijn stem te bekennen en in mijn gedachtes ook niet. 'Dus er is niets om je zorgen over te maken, ballerina' siste ik daarna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    "We moeten even gaan kijken Bella, Brynn is bevriend met Florence, we moeten Renesmee verzekeren dat ze weet wat ze aan het doen is." ik knikte zachtjes en flitste met Edward mee naar de andere kant van het reservaat, en zien Brynn en Renesmee lopen. "Nessie, wacht even, waar ga je naartoe?" haar gezicht betrekt even, en ik zie dat ze in een ongeloofelijke tweestrijd zit. Of normaal doen tegen ons, en nergens heen gaan, maar dan zou ze Brynn teleurstellen. Of ons volkomen negeren en met Brynn mee gaan, waar zo ons wel een beetje pijn mee deed. Brynn gaf antwoord voordat zij iets kon doen.

    Renesmee Carlie Cullen

    Brynn rolde zichtbaar met haar ogen toen mijn ouders ineens naast ons stonden, zelf wist ik niet wat ik moest doen. De smekende en bezorgde toon van mijn vader hielp echt niet mee, wat moest ik nou doen? Ik hield mijn gedachten vrij wel neutraal, een hoopte dat Brynn zou liegen, want net zoals mijn moeder kan ik dat totaal niet. "Wij gaan naar mijn oom en tante, die op dit moment in Forks zijn. Dit is de eerste keer dat ik ze zie, sinds mijn achtste dus ik wil er goed uitzien. En Renesmee wouw graag mee." klonk haar stem vastbesloten. Er kwam een kleine, opgeluchte zucht uit mijn keel en ik kijk naar de grond. "Dus er is niets om je zorgen over te maken, ballerina." zei ze daarna sissend, waarschijnlijk nog boos op hem. "Nee, pap. Het is oke." zeg ik daarna om het te bevestigen, mijn stem klinkt niet zo helder als ik zou willen. Het klonk geloofwaardig, maar het zat op de grens.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Met pijn in mijn ogen staar ik in Renesmee's ogen, 'het is dus oke,' zeg ik zacht, waarbij ik hoorde dat mijn stem gebroken klonk. 'Als jij het zegt Renesmee, dan vertrouw ik jou, dat weet je,' laat ik er zacht achteraan klinken. Langzaam draai ik op en loop richting de bossen, terwijl ik de grote neiging onderdruk om me om te draaien en Renesmee veilig mee naar huis te nemen.


    •

    || Weet iemand btw of er nog een Snow White and the huntsman 2 uitkomt? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Het is dus oke.." mompelt hij zachtjes, ik zie de gebrokenheid in zijn ogen. "Als jij het zegt Renesmee, dan vertrouw ik jou, dat weet je." een enorme vlaag van schuldigheid overvalt me als hij zijn laatste zin zegt, wanhopig kijk ik naar Brynn die nogsteeds met een geërgerde blik naar papa keek. Mama liep hem achterna, waarbij ze ons dus alleen liet. "Papa.." probeerde ik nog heel smekend, maar hij was al weg. Weer keek ik naar Brynn. "Nou, kunnen we nu gaan?" ik knikte zacht.

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    Met een bezorgde blik loop ik Edward achterna, terwijl ik achterom kijk naar Renesmee en Brynn. "Edward, weet je het zeker?" vroeg ik verschillende keren, maar hij antwoorde niet. Hij liep gewoon vooruit, mij negerend. Omdat hij dat nooit deed, wist ik dat hij of helemaal gevangen zat in zijn eigen gedachten, of die van iemand anders natuurlijk. "Edward.." ik trok hem tot stilstand via zijn schouder.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Wat?' vraag ik iets geïrriteerder dan de bedoeling was op het moment dat Bella me aan mijn schouder tot stilstand bracht. De hele tijd was ik in beslag genomen door Renesmee's gezichtsuitdrukking, haar gedachten, haar woordkeuze, en wat de bedoeling van al die zaken geweest was. Ze had iets voor me achtergehouden, van Brynn's verhaal had ik sowieso al weinig geloofd, maar Renesmee, ik dacht dat ik haar kon vertrouwen...
    Verward en verstoord keek ik naar Bella's gezicht die me vragend aankeek.


    •

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    "Wat?" kwam er geïrriteerd uit zijn mond, maar het was beter dan ik verwacht had. Normaal kon je hem bijna nooit uit zijn gedachten halen, dus ik was blij dat het me gelukt was. "Weet je zeker dat dit een goed idee is?" vroeg ik zachtjes aan hem. Het was al aan het schemeren en de licht kleurde prachtig rood, met diep grijze wolken. "Ik bedoel, wat nou als ze-" ik brak mijn zin in het midden af, ik dacht dat ik geritsel hoorde.

    Florence Ruth Campbell

    Op een afstandje bekeek ik het groepje dichtbij, niet alleen Edward en Bella waren er, maar ook Brynn en Renesmee. Het zou mijn perfecte kans wezen, als Brynn Renesmee alleen liet. Misschien zou ze me zelfs helpen. Eerst besloot ik Edward en Bella van een afstandje te gaan volgen, Edward kon Bella niet altijd onbeschermd achterlaten.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Ik draaide mijn hoofd opzij, op het moment dat ik weer in gedachten verzonken ging. 'Er zal niets gebeuren Bells, er zal niets gebeuren...' mompel ik zachtjes terwijl ik naar de rode lucht kijk en de donkere wolken die een dreigende rand vormen aan de horizon. In een opwelling trek ik Bella naar me toe en kijk haar met hongerige ogen aan, 'er zal haar niets gebeuren,' fluister ik opnieuw, waarna ik mijn lippen dwingend op de hare duw en haar teder kus.


    •

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    Edward kust me zacht en loopt daarna, samen met mij hand in hand verder. Als we bij ons huisje aan zijn gekomen, bedenk ik me dat mijn boek nog in het grote huis ligt. "Ben zo terug." mompel ik en schiet vooruit. Net voordat ik de deur kan bereiken wordt ik met een grote klap naar beneden geduwd. Doordat ik het totaal niet verwacht had duurde het even om mezelf te herstellen, maar ik worstelde me uiteindelijk los uit de greep. Ik duwde hetgeen wat me aanviel tegen de muur aan en keek toen pas wat het was. Haar vuurrode ogen branden in de mijne, en haar donkerblonde haar danst om haar gezicht heen. Ze was ontiegelijk snel, want binnen een tiende van een seconde stond ze alweer aan de andere kant van de veranda.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Glimlachend keek ik Bella na toen ze wegflitste richting het huis van Carlisle en Esme om haar boek op te halen, ze was altijd bezig met lezen, zo veel als ze maar kon, wat me erg in haar fascineerde. Ik leunde tegen de deurpost van ons kleine huisje aan en volgde haar gedachten, die ik nu kon horen op een paar kilometer afstand. Het had me goed gedaan dat ze tijdens onze kus haar schild weer had laten zakken, ik zocht het niet zo als ik haar gedachten niet kon horen en daardoor niet alles kon doen wat ze wilde. Op het moment dat ze bijna bij het huis zag merkte ik aan haar gedachten dat ze werd opgeschrikt door iets. Langzaam liep ik in richting van het huis. 'Bells?' riep ik vooruit, toen ik nog een aantal honderden meters moest.


    •

    Alfa schreef:
    Seth Clearwater

    Ik grijns een wolvengrijns als ik zie hoe ze aarzelend een hand uitsteekt. Ik druk zachtjes mijn kop tegen haar handpalm. Ik brom zachtjees onder haar aanraking. Ik kijk haar met een zachte uitdrukking aan.


    Charlie Mila Evergreen
    Ik lach verrast als hij zijn vochtige snuit tegen mijn handpalm drukte. Ik laat mijn hand over zijn neus naar zijn voorhoofd glijden, en Seth gromt tevreden. Dan besef ik me ineens wat ik aan het doen ben.
    Ingeprent.
    Weerwolf.
    Ik laat mijn hand terugschieten, en ik zie Seth's verbaasde uitdrukking door zijn wolvengedaante heen.
    "Beetje veel allemaal," zeg ik, en ik draai me om. Ik voel de gedaante van Seth achter me. Ik hou mijn armen om me heen geslagen alsof ik het koud heb, en ik voel hoe ik een van mijn aanvallen krijg. Aanvallen van depressie, wantrouwen en verdriet. Ik weiger mezelf ermee mee te laten varen, en draai me om.
    "Kan je me naar de anderen brengen?"


    Tijd voor koffie.

    Isabella [ Bella ] Marie Cullen-Swan

    Net toen ik probeerde te antwoorden op het geroep van Edward sprong Florence op me af, en gooide me met een niet al te krachtige maar snelle worp tegen de grond aan. Ze was te snel voor mij, maar ik wist dat ik sterker was dan haar. Ik concentreerde me op haar bewegingen, die te snel waren om te volgen. Tegen de tijd dat ik opgestaan was had ze me alweer naar beneden gedrukt, haar handen - bedekt met aarde van de grond - greep naar mijn nek. Met een grom had ik me onder haar vandaan gewurmd. Haar felrode ogen leken me wel te hypnotiseren, en nog verbaasd van haar vorige aanval wierp ze me tegen een boom aan. "Ed-" ze trapte me weer op de grond. Maar ik was sterker dan haar, dus ik draaide het weer om. Ze lag onder mij, en verzette zichzelf hevig. Haar rode ogen stonden zo, wanhopig en verdwaald dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om haar iets aan te doen. Door mijn verlies van focus kwam ze overeind waarna ze mij weer tegen een boom aan slingerde.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Kan ik me nog aanmelden? :] ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    || Kan ik me nog aanmelden? :] ||


    || Ja, dat kan volgens mij wel :3 Maar ik beslis er niet over, maar denk het wel hoor! Leeeuk (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.