• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij heeft me stevig in zijn armen. Niet iets waar ik makkelijk uit kan komen, maar dat wil ik ook niet eens. Hij kijkt me aan met een grijns. 'hm, als gegijzelde Leslie wil ontsnappen zal ze het goede moment afwachten, bijvoorbeeld wanneer ontvoerder Josh slaapt. En denk maar niet dat ze ooit nog terug zal komen.' Die laatste zin fluisterde ik in zijn oor en ik bijt een keer zacht in zijn oorlel.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Zachtjes schudde ze haar hoofd. "Que hacer no" zei ze met een klein, flauw glimlachje. Willend dat het anders kon, maar wetend dat dat niet kon. Dat ze buiten voor elkaar vreemden waren, behalve als ze afspraken om te dansen. Terwijl dan echter nog niemand wist wat hier net gebeurd was, wat ze voor elkaar voelden en hoe ze over elkaar dachten. Zachtjes streelden ze met haar duim over zijn wang, haar voorhoofd plaatsend tegen de zijne, het puntje van haar neus zachtjes tegen die van hem. "Te amo"
    Eleadora haar herinnering vervaagden met de minuut, in haar hoofd was de laatste zin die ze uitsprak echter nog maar een ver gemompel. Haar ademhaling werd weer normaal, trwijl ze langzaam bij beetje bij zinnen kwam. Weer terug in de realiteit. Zachtjes opende ze haar ogen, waarna een kleine geeuw haar mond verliet en ze even zachtjes over haar ogen wreef, een hand door haar haren haalden. Ze keek hem aan. "Hoelang heb ik geslapen?'


    Julio Martinéz
    "Te amo también.." Fluister ik, waarna ik mijn lippen nog één keer zachtjes op de hare druk, simpelweg omdat ik het niet kan laten. Geluk stroomt door me heen, maar neigt verpletterd te worden door de werkelijkheid. De werkelijkheid die ervoor zorgt dat we niet zo vaak samen kunnen zijn als we willen zijn, dat we al helemaal niet samen kunnen zijn als mijn ouders er achter komen dat ik met Eleadora om ga, laat staan dat ik een relatie met haar heb.. En dat voelt niet goed. Dus besluit ik nog maar gebruik te maken van het moment..
    Eleadoras stem klinkt nog zacht en licht hees, maar ik hoor hem. Zoals ik al de hele tijd alles opmerk, besef ik nu dat ze wakker is. Ik leg mijn hand zacht op haar wang en streel over haar wang met mijn duim. "Weet ik niet.." Antwoord ik eerlijk. "Ik zat ook een beetje voor me uit te staren" Ik glimlach verontschuldigend, hoewel het antwoord niet heel belangrijk geweest zou zijn. "Ben je nog moe?" De realiteit lijkt nu pas langzaam tot me door te dringen. Ik maak alles weer veel bewuster mee, en sluit het dromerige verleden af. Richt me weer op de vreselijke realiteit, die nu nog niet zo heel vreselijk is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Aireal Neville
    "Hopelijk komt er wat meer spanning." mompelde ik. "En ik heet Aireal." ik articuleerde expres super goed en hield hem goed in de gaten. Als hij nu durfde lachen of mijn naam verkeerd zeggen...


    Marcell
    Nog steeds met een emotieloos gezicht kijk ik Ai-re-al aan. Haar nummer kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen. Ik noem haar wel gewoon Ai-re-al. "Die maak je wel mee als je hier wat langer werkt" Zeg ik normaal. "Alhoewel het niet echt spanning is. Meer.. Meer je baan doen, en je nuttig maken" Ik weet dat ze dat ook bedoelt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine glimlach speelde op haar lippen, waarna ze even de zaal rondkeek en zag dat al het water al weer opgedroogd was. Eleadora wreef even met haar handen over haar gezicht, waarna ze hem aankeek, zachtjes haar schouders ophaalden. "Een beetje" zei ze zachtjes misschien een tikkeltje hees. Zachtjes hoestte ze, waarna ze haar hand weghaalde voor haar mond. "Hoelang hebben we hier gezeten?" vroeg ze terwijl ze op zijn schoot klauterden en haar hoofd tegen zijn borst aanlegden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aireal Neville
    "Het valt te zien. Als ze groter zijn dan mij... zoals meestal, en het zijn jongens, dan kan ik er wel wat spanning aan beleven. Maar dat is dan eigenlijk gewoon ze tonen wie de baas is en niet die straffen, dat is weer wat anders."
    ik fronste mijn voorhoofd. Wauw dat was, best slecht uitgelegd...
    Nja, maakt niet uit. Ik ben hier niet om begrepen te worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Dat weet ik ook niet" Glimlach ik, terwijl ik mijn hand van haar wang naar haar onderrug laat glijden. "Maar misschien is het wel slimmer om terug naar de slaapzaal te gaan.." Fluister ik. "We hebben geluk gehad dat er niemand is komen controleren of we wel dansten" Ik kijk haar spijtig aan. Ik wil hier liever ook niet zitten en dit liever ook niet zeggen, maar het is wel hoe het hier gaat en hoe het is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell
    "Dat eh, kan" Ik weet niet precies hoe ze zich voelt. Ik ben ook groter als haar, en ik ben ook een man. Hoe moet ik me dan kunnen inleven? "Maar het is al goed dat je weet dat jij hier de baas moet zijn van de dansers, samen met al je Collega's" Ik denk even na en kijk op de klok. Ik mag al bijna naar huis. Yes! "Nouja.. Ben je hier morgen ook? Dan kan ik je wel het een en ander laten zien hier"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal Neville
    "Ik ben hier altijd." mopperde ik. "Jammer genoeg heb ik geen andere plek om heen te gaan, dus heb ik hier een kamer..." zei ik teleurgesteld.
    "Ik weet zo al dat ik de eerste nachten wakker zal moeten blijven, want ik heb dat slot eens bekeken. Erin blazen is al genoeg om het open te krijgen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Ja, van de kamers wel" Geef ik toe. "Maar van de deuren die daarvoor komen niet. Er komen nooit dansers op onze kamers" Tenzij je ze zelf meeneemt. "Ik eh.. Ik heb wel een andere plek. Dus ik ga daar zo heen.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Ok." knikte ik. "Maar ik denk niet aan de dansers. Ik ben niet de enige die hier 's nachts blijft... Maar maakt niet uit. Ik blijf wel wakker." Ik keek naar hem op.
    "Hoe laat is het? En hoe lang duurt de shift nog?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes knikte ze, met half gesloten ogen. Eleadora gaapten even. "Misschien is het dan maar inderdaad beter dat we terug gaan" zei ze terwijl ze hem aankeek en even een kus op zijn lippen drukten. Eleadora stond op van zijn schoot waarna ze Julio omhoog trok, en samen met hem de ballroom zaal verliet. Ze haakte haar arm door de zijne, hield hem stevig vast bang om hem weer kwijt te raken. Bang, was ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Hoe laat is het en hoelang duurt de shift nog peopletjes? :P]

    Julio Martinéz
    Met een klein glimlachje om mijn lippen volg ik Eleadora. "Rustig. Als we haasten valt het op" Daarom hou ik haar wat in en neem de leiding over. Zoals ik ongeveer altijd al doe. De leiding nemen, op een tempo wat we allebei fijn vinden. Het is ongeveer een gewoonte gevonden. Maar het maakt me helemaal niks uit. "We doen niks verkeerd, we gaan enkel naar de slaapzaal. Dus ontspan.. We zitten hier toch. We" Herinner ik haar. Hoewel ik me zelf ook niet echt op mijn gemak voel laat ik dat natuurlijk niet merken. Ze moet op me kunnen vertrouwen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Pff, zeg gewoon dat de shift nog 5 minuten duurt of zo, laatste ronde om alle dansers op hun plaats te krijgen en dan slapen ok?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft me stevig in zijn armen. Niet iets waar ik makkelijk uit kan komen, maar dat wil ik ook niet eens. Hij kijkt me aan met een grijns. 'hm, als gegijzelde Leslie wil ontsnappen zal ze het goede moment afwachten, bijvoorbeeld wanneer ontvoerder Josh slaapt. En denk maar niet dat ze ooit nog terug zal komen.' Die laatste zin fluisterde ik in zijn oor en ik bijt een keer zacht in zijn oorlel. En dan ga ik toch weer gewoon tegen hem aan liggen. 'Ik ben benieuwd wat de nacht zal brengen.'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Misschien wel een goed idee :')
    En hoe laat is de laatste ronde dan? x)]


    Stop acting normal. It gets bored.