• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Aria Campbell

    Ik heb mijn ogen dichtgeknepen, dekens hoog opgetrokken en ik lig naar de muur te staren. Gelukkig staat mijn bed tegen de muur. Ik kruip er tegen aan en voel de koud van de muur, maar ik negeer het. Ik tril en ril en voel me alleen, maar dat doe ik zelf. Ik had nu ook nog gewoon lekker bij hem kunnen zitten. Mijn hoofd op zijn schouder en... Waar ben ik mee bezig? Waarom denk ik daar nog overna? Mensen komen in je leven, maar je verliest ze ook altijd weer. Aan een ruzie, aan de dood, omdat je wegen scheiden. Je verliest iemand. Altijd. En dat doet pijn. Zoveel pijn. Ik wil dat niet nog eens. Niet voor de zoveelste keer. keer op keer heb ik dat over me heen gekregen en nu... Nu wilde ik dat niet meer. Ik moest voor altijd alleen zijn. Dan zou ik het gelukkigst zijn, toch?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Als je hem echt leuk vindt, kan je hem toch niet zo snel weer niet leuk vinden?
    Ben je erg close met hem?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je weet nooit wat er van komt, misschien dat je wel verliefd blijft? (;2


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {Als je hem echt leuk vindt, kan je hem toch niet zo snel weer niet leuk vinden?
    Ben je erg close met hem?}


    [Nou ja, best wel, maar ik gedraag me altijd zo dom als ik bij hem ben.
    Ik ken 'm nu iets van 6 weken ofzo, en ik vond 'm bijna meteen al leuk, maar het is nu denk ik wel ietsje minder geworden :\]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Sam
    Ik grinnik, 'Met mijn hoofd komt het heus wel goed,' zeg ik dan. En ik ga met mijn hand naar de wond. Totdat ik me bedenk dat ik er niet aan mag zitten. Ik haal mijn hand weer weg. Niets persoonlijke naar Nala toe, maar dit begint ook gewoon saai te worden zonder te kunnen dansen, of überhaupt opstaan. 'Ehm Nala...' Begin ik dan. 'ik moet naar het toilet.'

    Nala
    "Oh, tuurlijk." mompelde ik en ging toen kreunend rechtstaan. Ik keek hem vragend aan. "Kan je zelf rechtstaan?" vroeg ik zacht, een tikkeltje hoopvol.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hoe doet hij tegenover jou?
    Als je je bijvoorbeeld zo 'dom' gedraagt?
    En wat bedoel je met dom gedragen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O hee, ik was dus wel me Sam bezig :3]

    Sam
    Ik twijfel en kijk even naar Nala en bijt dan op mijn lip. 'Ik zal het proberen,' zeg ik dan. En ik leg mijn armen naast me neer en druk mezelf moeizaam, gepaard met veel pijn, overeind. En nu zit ik pas alleen. Nu moet ik nog gaan staan. Ik zucht een keer en reik dan voorzichtig met mijn voeten naar de grond. Ik kijk Nala weer aan. Ik laat me van het bed afglijden en voel de grond onder mijn voeten. En ik blijf staan. Voor even dan. Ik zak door mijn benen met een pijnlijke kreun. Maar ik steek gelijk mijn hand op naar Nala. 'Het gaat wel,' mompel ik. Zodat ze niet gelijk in de stress schiet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik loop toch op hem af, maar kalm. Minder... gestrest dan dat ik normaal zou reageren.
    "Kom, samen lukt het wel." zei ik zacht, vriendelijk. Ik hurkte naast hem neer en moest op mijn tanden bijten om de vriendelijke uitdrukking niet te laten veranderen in een van pijn, maar dan zou hij me zeker niet laten helpen.
    Ik legde zijn arm om mijn schouders.
    "Op 3?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer, terug van de kapper. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb zo'n coole kleur nu! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk vertwijfelend naar Nala. 'Ik hoorde al dat je pijn had toen je alleen bewoog,' zeg ik dan zacht en ik haal mijn arm om haar vandaan. 'En hoe lief ook, ik kan je me niet laten ondersteunen. Ik verzin wel een manier om er te komen.' want ik ga haar niet vragen om een man aan te spreken, voor hetzelfde geldt neemt hij haar mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [FOTO!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ik overdrijf snel. Ik kan je makkelijk helpen om tot daar te geraken." mompelde ik en legde zijn arm weer om mijn schouders.
    "En als je niet meewerkt, sleur ik je tot daar, wat voor ons beiden veel pijnlijker zal zijn." zei ik op dreigende toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    NIEUW TOPIC


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Hoe doet hij tegenover jou?
    Als je je bijvoorbeeld zo 'dom' gedraagt?
    En wat bedoel je met dom gedragen?}



    [Nou ja, niet heel dom of zo maar ik word een beetje giechelig enzo.
    M'n vriendinnen denken dat ie me leuk vind omdat we best veel met elkaar omgaan en ze zeggen dat ie veel naar me kijkt maar het kan ook zijn dat ze dat alleen maar zeggen om mij blij te maken.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't let your life be lived by somebody else.