• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hellooo Naoom :3

    Kunnen we het al de volgende dag maken of niet? Want anders kan ik niets doen _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Volgende dag? Wat zijn Sam en Les dan aan het doen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even douche x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Lauren Aria Campbell

    Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. Ik glimlach kleintjes en kijk hem even aan. Niet wetende wat te moeten zeggen. Ik had zolang geen mensen meer om me heen gehad van zo dichtbij. Ik sprak meestal tegen mezelf in de spiegel of gewoon zogenaamd tegen mijn ouders, hopend dat ze luisterde. Ik slik moeizaam. 'Maakt niet uit,' fluister ik en kijk weg. Ik kijk hem langzaam aan en leg mijn hoofd op zijn schouder zonder iets te zeggen.


    Grey Pritchett
    Toen het meisje haar hoofd op mn schouder legde begon ik haar over haar haren te aaien. Ze rook lekker, naar rozen en lavendel. Met een zucht zakte ik nog een stukje onderuit.
    "Het spijt me dat ik zo bot deed." Mompelde ik een beetje verlegen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Les slaapt en Sam die... geen idee wat Sam doet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Jack Collins
    Ik moest lachen om zijn random opsomming.
    "Hmm, die heb ik nooit geproefd. Maar ik mis chocomouse, warme chocomelk, nutella, paaseieren, chocoladepudding,... Gewoon alles met chocolade." zei ik.
    Ik legde mijn hoofd op het kussen en keek in zijn ogen. Ik beet op mijn lip, hij was echt mooi...

    {onderaan de pagina beland}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Weet niet. Niet heel lang,' glimlach ik en druk een kus op haar lippen. ik glimlach en kijk haar aan. 'Wil je naar binnen?' Ik bijt op mijn lip en strek mijn benen. Die waren zowat bevroren. Alleen merk ik dat nu pas. Ik sta op en help Naomi ook overeind. Het was inmiddels harder gaan sneeuwen. 'Pas op waar je loopt,' zeg ik. Ik sla een arm om haar middel en loop voorzichtig naar de deur. We moeten even door de sneeuw lopen. Ik voel Naomi wegglijden op een hoop sneeuw. Vlug pak ik haar steviger vast en open de deur. Ik sluit hem achter ons en glimlach. 'Er zit allemaal sneeuw in je haren,' grinnik ik en veeg de meeste uit haar haren die als water achterblijven op mijn vingertoppen. Ik geef Naomi een kusje en kijk haar aan.


    Naomi Micheal

    Als ik bijna val grijpt Ian me nog net oprijd wn. Ik kijk hem aan en bloos weer even eb bijt op mijn lip. 'Dankje.' zeg ik dan zacht en als we dan binnen zijn voel ik de warmte al snel om me heen en glimlach en kijk Ian aan en hij veegt de sneeuw uit mijn haar en ik grinnik even en ga even vlug met een hand door mijn haren en grijns dan weer. Als hij dan kort zijn lippen op de mijne drukt kus ik hem terug en glimlach. 'Zullen we gaan en ik heb het nog steeds koud.' zeg ik dan en bijt even op mijn lip en pak zijn hand vast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren Aria Campbell

    Gelijk besef ik wat ik aan het doen ben? Waarom laat ik hem zo dichtbij komen? Waarom laat ik hem mijn gevoelens tonen? Straks ga ik me nog aan hem hechten en dat wilde ik juist niet. Ik haal mijn hoofd snel van zijn schouder en schuif een meter van hem vandaan. Ik staar voor me uit. 'Maakt me niet uit,' zeg ik. Mijn stem klinkt hard door de stille ruimte. Ik kijk om me heen. Het is gewoon een danszaal. Ik sta op en kijk hem aan. 'Ik ga terug naar de slaapzaal.' Met die woorden verdwijn ik snel de zaal uit. Ik schud mijn hoofd. Ik mocht geen waarde hechten aan iemand. Nooit meer. Ik slik en loop snel de slaapzaal in. Ik laat me op mijn bed vallen en ga onder de dekens liggen. Hopend dat iedereen me met rust laat om het me niet zo moeilijk te maken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle

    Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen en werd wakker van de leegte naast me. Waar is Leslie? Vraag ik mezelf dan af en kijk weer de kamer rond en zie Leslie al snel liggen in haar eigen bed en wankel er naar toe, omdat ik nog steeds moe ben en ga langzaam zonder dat ze het door heeft naast haar liggen. 'Waarom had je me verlaten?' vraag ik dan zacht in haar oor probeer haar te laten schrikken en grijns dan en sla mijn armen dan weer stevig om haar heen en druk een kusje op haar kruin en kijk haar dan weer glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Fem, maken we Charlynn en Mario nou wkkr?? Laat jij Mario eerst wkkr worden?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ké}
    Mario 'Alex'
    Ik opende knipperend mijn ogen.
    Zacht murmelend ging ik rechtop zitten. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en gooide het deken van me af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik open mijn ogen en kreun even, ik haat opstaan. Ik draai me nog eens om, maar kan de slaap niet meer vatten en draai me dan toch weer om en open gefrustreerd mijn ogen en sla de deken van me af en voel meteen de kou langs mijn lichaam glijden zodra de warme deken van me af is en ril even en ga dan met moeite rechtop zitten en gaap en rek me dan even uit en kijk dan naar het bed naast me, het bed van Mario en ik zie dat hij al wakker is en glimlach even moeilijk naar hem omdat ik nog steeds moe ben en last heb van een ochtendhumeur. 'Hey.' zeg ik dan schor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Hallo." mompelde ik.
    Ik wreef met mijn handen over mijn gezicht en na wat geknipper was ik wakker. Meestal stond ik wel snel op. Als wees begint je dag wanneer de zon op komt en dan moet je er meteen zijn om te gaan bedelen.
    "Goed geslapen?" vroeg ik, maar mijn schorre ochtendstem speelde me nog parten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grijns even. 'Je ochtendstem is sexy.' floep ik er dan perongeluk uit en lach dan even. 'Vergeet dat ik dat zei.' mompel ik dan zacht en grijns weer even. 'Maar ik heb wel goed geslapen, het gaat, alleen het opstaan, Ugh.' en kreun weer even en kijk dan Mario weer aan. 'Maar jij, goed geslapen?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaimzzz, Deeem?? :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp