• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij ben ik echt ongesteld of zo.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hen nog recht op nog en badge!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ForestKiwi schreef:
    Ik hen nog recht op nog en badge!

    PB een moderator. Die kan je daarmee helpen :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat? Seriously? Dat is zoooo laag van je. Nikki en ik zijn het zo vaak niet eens met elkaar. Maar als we daarover ruzie krijgen uiten we dat buiten Q omdat we jullie ermee neit lastig willen vallen. Ik wil het best hier uitvechten met haar hoor, vinden jullie vast heeel leuk.
    En trouwens ze haalt jou er nu toch ook bij, dus wat zeikt ze nou :W


    Lol. Wat?

    Ik heb het helemaal niet over jou en Nikki. Dit ging gewoon iets over thuis.
    *scrollt omhoog*

    Aha. Daarom denk je het dus.

    Als ik problemen heb met iemand op Q zal ik dat wel rechtstreeks zeggen. En niet via dit topic. En ik geloof niet dat het laag is om het recht tegen iemand te zeggen. Right?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Lol. Wat?

    Ik heb het helemaal niet over jou en Nikki. Dit ging gewoon iets over thuis.
    *scrollt omhoog*

    Aha. Daarom denk je het dus.

    Als ik problemen heb met iemand op Q zal ik dat wel rechtstreeks zeggen. En niet via dit topic. En ik geloof niet dat het laag is om het recht tegen iemand te zeggen. Right?

    Oh, sorry! En met laag bedoelde ik dus dat je zegt dat ik het altijd met Nikki eens zou zijn. Maaaar daar ging het dus niet over. Ik vond het al zo'n rare reactie van jou, totaal niet verwacht van je. Sorry dat ik zo reageerde. Ben de laatste tijd heel erg snel geïrriteerd door mensen, ben vast ongesteld ofzo (cat)
    Het is inderdaad niet laag als je zoiets direct tegen een persoon zegt, alles behalve eigenlijk.

    Nogmaals sorry. Ik zal mijn reactie weghalen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh, sorry! En met laag bedoelde ik dus dat je zegt dat ik het altijd met Nikki eens zou zijn. Maaaar daar ging het dus niet over. Ik vond het al zo'n rare reactie van jou, totaal niet verwacht van je. Sorry dat ik zo reageerde. Ben de laatste tijd heel erg snel geïrriteerd door mensen, ben vast ongesteld ofzo (cat)
    Het is inderdaad niet laag als je zoiets direct tegen een persoon zegt, alles behalve eigenlijk.

    Nogmaals sorry. Ik zal mijn reactie weghalen.


    Het geeft niets hoor Mitchell, kan gebeuren toch? (; en iedereen heeft wel eens zijn of haar ongesteld momentje ^.^ en ik geloof dat het een goed teken is dat je dat niet zou verwachten, het klinkt in ieder geval aardig c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CyberLord schreef:
    Volgens mij ben ik echt ongesteld of zo.

    Welkom in mijn/onze wereld. :Y)
    (fml)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Het geeft niets hoor Mitchell, kan gebeuren toch? (; en iedereen heeft wel eens zijn of haar ongesteld momentje ^.^ en ik geloof dat het een goed teken is dat je dat niet zou verwachten, het klinkt in ieder geval aardig c:

    Nou ja, zover ik jou ken hier op Q denk jij niet zo, dus ja dat is aardig bedoeld ;p Ik vind het echt vervelend dat mensen telkens denken dat ik Nikki's hondje ben of zo. Als ik mijn eigen mening heb zeg ik dat gewoon of die nu afwijkt van Nikki of niet. Maar goed, daar ga ik nu niet over beginnen. Nogmaals sorry voor mijn reactie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eepiline schreef:
    (...)
    Welkom in mijn/onze wereld. :Y)
    (fml)

    Hahaha, dankje I guess. Maar goed, het was toch al bewezen dat jongens ook iets hebben als ongesteldheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou ja, zover ik jou ken hier op Q denk jij niet zo, dus ja dat is aardig bedoeld ;p Ik vind het echt vervelend dat mensen telkens denken dat ik Nikki's hondje ben of zo. Als ik mijn eigen mening heb zeg ik dat gewoon of die nu afwijkt van Nikki of niet. Maar goed, daar ga ik nu niet over beginnen. Nogmaals sorry voor mijn reactie.


    Dat kan ik best begrijpen, dat het erg vervelend is. Maar zolang je zelf maar beter weet zit het goed. En sorry al lang en breed geaccepteerd (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, dankje I guess. Maar goed, het was toch al bewezen dat jongens ook iets hebben als ongesteldheid.

    Serieus? Zeg eens.
    Dat zou me wel eens kunnen opvrolijken, want ik voel me nu echt... D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Serieus? Zeg eens.
    Dat zou me wel eens kunnen opvrolijken, want ik voel me nu echt... D:

    Nou gewoon, dat las ik eens. Mannen hebben ook last van een soort ongesteldheid. Maar dan niet zo als vrouwen. Wij hebben ze randomly, de ene erger dan de ander en eventueel ook vaker of juist minder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dat kan ik best begrijpen, dat het erg vervelend is. Maar zolang je zelf maar beter weet zit het goed. En sorry al lang en breed geaccepteerd (:

    Gelukkig maar en daar ben ik het mee eens. En ik weet toch wel beter, Nikki en ik zijn niet voor niks een stel. Het is normaal voor een stel om dezelfde mening te hebben, daarom zijn ze ook een stel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gelukkig maar en daar ben ik het mee eens. En ik weet toch wel beter, Nikki en ik zijn niet voor niks een stel. Het is normaal voor een stel om dezelfde mening te hebben, daarom zijn ze ook een stel.


    Hm, ik denk dat het ook wel goed is als je over sommige dingen een andere mening hebt, maar je wel bereidt bent om ook naar die van de ander te luisteren en te accepteren. Maar ik weet wel zeker dat jij en Nikki dat ook wel hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat het ook wel goed is als je over sommige dingen een andere mening hebt, maar je wel bereidt bent om ook naar die van de ander te luisteren en te accepteren. Maar ik weet wel zeker dat jij en Nikki dat ook wel hebben.

    We hebben wel vaker een meningsverschil, maar dat lossen we niet via Q op maar gewoon netjes via MSN en zo.
    Maaaar goed, genoeg off-topic xd

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.