• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan heb je heel je tekst getypt, enkel nog maar drukken op 'topic maken', maar dan besluit je om het niets te doen, delete, delete, delete...
    *zucht*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    Dan heb je heel je tekst getypt, enkel nog maar drukken op 'topic maken', maar dan besluit je om het niets te doen, delete, delete, delete...
    *zucht*

    Wat is er? Mijn inbox staat open als je het nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat is er? Mijn inbox staat open als je het nodig hebt.

    Dat was eigenlijk zo'n gewoon, 'mijn klas suckt-topic'.
    Reactie op 'Nele-heeft-een-lief': "Is het een jongen of een meisje?" (terwijl zijn naam btw al tien keer gezegd was)
    En dan zit er iemand bi in onze klas, worden er ook zo'n kinderachtige opmerkingen over haar gemaakt. "Pas op hoor, ze is bi!" "Jaja, want ze heeft een vriendin!"
    Stelletje kleine rotkinders. -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Anons op Tumblr kunnen toch zo'n debielen zijn


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Eepiline schreef:
    (...)
    Dat was eigenlijk zo'n gewoon, 'mijn klas suckt-topic'.
    Reactie op 'Nele-heeft-een-lief': "Is het een jongen of een meisje?" (terwijl zijn naam btw al tien keer gezegd was)
    En dan zit er iemand bi in onze klas, worden er ook zo'n kinderachtige opmerkingen over haar gemaakt. "Pas op hoor, ze is bi!" "Jaja, want ze heeft een vriendin!"
    Stelletje kleine rotkinders. -.-

    Waaauw, wat een irritante mensen en ook zo kortzichtig. Vreselijk! Ja ik kan snappen dat dat vet irritant is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay, ik ben weer eens te laat wakker. Stoppen met rpg'en -./

    En slapen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb honger.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Ik heb honger.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 10:12 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eerst moet ik 2 extra A4'tjes in mijn verslag en dán mag ik weer op Q.


    You are beautiful, you are love.

    Scientia schreef:
    Ik heb honger.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Waarom ben ik gister in godsnaam meegegaan? Het was echt geen flikker aan en heb alleen mn geld opgemaakt ;( Was de hele avond zo chagrijnig als maar kan, en nog steeds. Gelukkig was de meeting wel zeer geslaagt!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    You just made my day (:


    26 - 02 - '16

    Gisteren was zooo gezellig met jou. En ik weet nu ook eindelijk wanneer alles weer back to normal is. Officieel dan. :'D
    Hihi! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mygod. Die 15/16 jarigen van tegenwoordig denken echt dat ze zo stoer zijn. Saaiste feestje ever was dat gisteren :')


    -

    Ga nu toch leren!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.