• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik grinnik even "maar je hebt vast je bronnen dus vertel" ik kijk hem even nieuwsgierig aan. "ik geloof dat ik net nog meer ruzie heb veroorzaakt tussen mij en Kurt en Blaine en Logan" verzucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Stiekem heb ik gewoon over de hele wereld camera's hangen' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan, en grijns..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik even maar ril toch om de gedachte en gelijk denk ik weer aan Micheal in het hok, hij had ook stiekem overal camera's. Ineens word ik terug gezogen in de tijd daar en voelde me weer rot en alleen. ik wist dat dit niet echt was aangezien ik Em voelde maar ik begon bang te worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Zwijgend nam ik plaats naast haar, maar sloeg ik mijn armen niet om haar heen. Ik had nu echt dringend ruimte nodig. Ik had het gevoel alsof ik geen lucht kreeg en ik was alsmaar kapot en moe. Maar ik wilde het niet aan Bella laten merken. Ik was echt doodop en ik kon het gewoon even niet meer. Iedere keer ook als Bella een zelfmoordpoging deed, knapte er iets in mij. Het deed pijn, en het sloopte me. Al die zorgen sloopte me ook gewoon. Ik wist echt niet hoelang ik dit nog vol ging houden.

    Kurt Hummel

    Blaine keek me bezorgd aan en drukte een kus op mijn voorhoofd, waardoor ik nu opkeek naar hem. 'Het gaat, maak je maar geen zorgen.' zei ik weer helemaal kalm. Ik raakte echt veel te snel in paniek, maar dat was nu natuurlijk ook logisch. Mijn beste vriendin raakte soms in een soort trance en wilde dan zelfmoord plegen. 'Soms raak ik gewoon te snel in paniek. En meestal al mensen me wegslepen word het alleen maar erger.' gaf ik toe aan Blaine. 'Ik denk dat het gewoon door alles komt wat er gebeurt is. Vroeger sliep ik zo vast als een baby en nu schrik ik van ieder klein geluidje al wakker.' zei ik zuchtend. 'IK vraag me gewoon af, hoeveel we nog aankunnen voordat we emotioneel inzakken, Blaine.' zei ik, waarna ik hem met tranen in mijn ogen aankeek. 'Ik maak me zo'n zorgen om haar, het gaat helemaal niet goed.' zei ik waarna ik gestrest mijn hand door mijn haren liet gaan.

    Will Schuester

    Ze zoende me zachtjes, waarna ik haar zachtjes terug zoende. Even later lier ze haar hoofd op mijn borst rusten en streelde ik haar prachtige rode haren. Ik keek verliefd op haar neer en glimlachte onbewust. 'Hebben we nu iets?' vroeg ik een beetje beschaamd. Ik wist nu niet precies of op onze liefde nog verkering vroeg, want dat leek me nogal raar. Daarom deed ik het maar zo. Ook al was dat niet al te romantisch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik kijk haar aan.
    'Gaat ie wel?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schrok uit de gedachtes en keek verschrikt naar Sebastiaan.
    Daarna keek ik naar mijn schoot en zag Emily liggen en opgelucht zuchtte ik.
    Dat was echt eng om mee te maken, zwak knik ik naar sebas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik ook maar.
    'Dus.. Mis je Spanje' lach ik om een gesprek te beginnen..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach even om zijn poging " het lekkere weer zeker wel maar ik ben nou wel bij mijn vaders. Ik weet wel dat ik er nog eens naar toe op vakantie ga met Emily en Logan" zeg ik glimlachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Finn' zeg ik zachtjes en mijn tranen begonnen weer te lopen. 'Ik wil dit echt niet' zeg ik snikkend, doelend op de zelfmoordpoging. Ik ging op zijn schoot zitten en nestelde dicht tegen hem aan. 'Ik kan er gewoon niets aan doen' zeg ik nog steeds snikkend en sloeg mijn armen om hem heen. Ik had hem nodig, ik had hem altijd nodig. Hij was op dit moment wat ik wou. Het leek gewoon op een trance die ik had en elke keer stuurde hij me en wou ik zelfmoordplegen. Ik druk mezelf dichter tegen hem aan en snikte zachtjes verder.

    Blaine Anderson:

    'Heey' zeg ik geruststellend en hield zijn hoofd op, zodat hij me moest aankijken. 'Het komt goed met haar' zeg ik positief en gemeend. 'Jij hebt mij, Kurt. Finn heeft ons, wij laten haar niet gaan. Wij kunnen dit nog heel lang aan samen, als we maar samen zijn en voor haar zorgen' zeg ik gemeend en liefdevol. 'Ik ben bij je Kurt en ik zal je nooit in de steek laten. Ik ben er ook nog om voor haar te zorgen' zeg ik gemeend en ergens was ik inderdaad ook bang hoelang we dit vol konden houden. We moesten positief blijven, alleen dat hielp. We waren samen en we gingen gewoon voor haar zorgen. Maar we waren allemaal moe, dat ze dat bleef doen. We moesten geduld hebben en hopen dat het over ging of tenminste het verminderde. 'Het komt goed, Kurt' zeg ik lief en zoen hem liefdevol op zijn lippen. 'Misschien moet ik je even helpen om niet meer aan haar te denken en dat je niet meer gestrest bent' zeg ik speels en ontdeugend en plaats mijn lippen in zijn nek en geef daar kusjes.

    Emma Pillsbury:

    Ik moest lachen om wat hij vroeg en ik kijk hem aan. 'Ja, we hebben een relatie nu' help ik hem en streel zijn wang liefdevol. Het was niet romantisch, maar het was moelijk om op deze leeftijd nog te vragen of iemand zijn vriendin wilt zijn. Meestal ging dat wel vanzelf op deze leeftijd en vond ik het niet erg, dat hij het zo vroeg. Ik zoende hem liefdevol op zijn lippen en kijk hem diep aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik knik.
    'Nou ja, ik moest een paar dingen van Damon melden. Die zit nu in Spanje door voetbal weetje.' zeg ik.
    'Finn kan wanneer hij wil terug naar Real, en ik moest het hele groepje dat er ook was bij La liga, vragen of ze weer meekwamen' lach ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik voelde me meteen weer schuldig, ze kon dit altijd zo snel bij mij. Ik sloeg slapjes mijn armen om haar heen en zuchtte vermoeid. 'Zullen we het er een andere keer over hebben?' vroeg ik aan haar. 'Je kan beter maar weer iets uitrusten, ik denk dat dat je goed doet.' zei ik naar waarheid. Ik was echt bang, dat als we er over zouden praten, dat ik dan echt uit mijn vel kon schieten. En dat wilde ik niet.

    Kurt Hummel

    Er vormde ondanks alle stress en kopzorgen weer een glimlach op mijn gezicht door wat hij zei en omdat hij lippen in mijn nek plaatste en daar kusjes gaf. Automatisch stak ik mijn kin een stukje in de lucht, zodat hij er beter bij kon en genoot ik daarvan. 'Jij weet ook altijd precies wat je moet zeggen of doen om mij beter te laten voelen.' zei ik naar waarheid, terwijl ik verliefd glimlachte en genoot van zijn kusjes. Ik liet mijn handen nu onder zijn shirt glijden en streelde zijn gespierde bovenlichaam. 'Je bent zo gespierd.' zei ik dromerig en genietend van hem. Ik kon gewoon elke seconden van de dag van hem genieten. Hij is zo perfect. Hij kon op één of andere manier gemakkelijk mijn zorgen wegnemen en me zorgeloos laten voelen. En dat was normaal gesproken echt moeilijk, maar voor hem was het zo makkelijk.

    Will Schuester

    Ik zoende haar nu liefdevol terug en zag dat ze me diep aankeek, met haar prachtige blauwe ogen waar je gemakkelijk in kon verdrinken. Ze was gewoon echt prachtig en ik kon gewoon niet geloven dat we een relatie hadden. Het was gewoon te mooi om waar te zijn. 'Ik hou echt van je, Emma. En ik laat je nooit meer gaan.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "ik denk dat Finn voorlopig nog niet komt aangezien het met Isa erg slecht gaat" zeg ik eerlijk tegen hem. " maar hoe bedoel je dat groepje van LA liga?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Het groepje dat die ene keer ook mee was' zeg ik.
    Ik kijk haar aan, 'ik zeg ook wanneer hij er klaar voor is' zeg ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik even "bedoel je van vakantie toen?" vraag ik weer even in de war.
    Ik was er totaal niet bij met mijn gedachtes. Straks zouden ze weer boos op me zijn omdat ik weggegaan ben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik weer.
    'Berry is er niet helemaal bij met haar gedachten' lach ik..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.