• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury:

    Ik hoorde wat hij zei en knikte somber. Het was vreselijk voor haar en ik had ook een paar dingen opgevangen over haar. 'Als ze weer op school is, dan praat ik wel met haar en probeer ik haar heel erg te helpen om er overheen te kunnen komen' zeg ik gemeend en glimlachte zwak. Ik vond het zo leuk hoe Will erover sprak over zijn kinderen. Hij hield ziels veel van ze en was dol op ze. 'Mooi, ben blij om te horen, Will' zeg ik gemeend en glimlachte. 'Dat klopt muziek uit je gevoelens en dat is zeker goed voor ze. Misschien kan je eens iets organiseren voor ze. Een leuk feestje voor iedereen in Glee club en dat ze allemaal even in de spotlicht staan en hun gevoelens kunnen uiten' stel ik vrolijk voor. 'Dat zullen ze wel nodig hebben en krijgen ze een betere band met elkaar en iedereen krijgt het naar zijn of haar zin' zeg ik glimlachend. Ons eten kwam nu en de ober legde ons eten en drinken neer voo ons en we bedankten hem beiden en hij liep weg.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik omhelsde Rachel ook en hou haar dicht tegen me aan. Ik hoorde wat ze zei en glimlachte waterig. Ik laat haar los, zodat ik haar kan aankijken. 'Dankje, Rachel' zeg ik verstikt door tranen en knikte op wat ze allemaal zei. Ik veegde mijn tranen weg die waren ontsnapt en begonnen te lopen. 'Ik hou ook heel veel van Finn, Rachel. Het spijt me dat het zo moest lopen tussen jullie twee' zeg ik gemeend en somber. 'Hij is mijn leven nu en ik probeer het vol te houden voor hem' zeg ik zachtjes en sloot even mijn ogen, waarnaar ik weer naar haar kijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Het voelde fijn toen ze me terug omhelsde, het gevoel dat iemand je eindelijk eens begreep over alles. "het is niet jou schuld Isa ik heb het zelf verknald. Maar ik wil dat hij gelukkig is en dat is hij met jou. Als je hem niet gelukkig had gemaakt had ik er heus wel een stokje voor gestoken" glimlach ik zwak en zucht even "ik heb nu Logan" zei ik twijfelend. Misschien wou hij wel na het wandelen een gesprek en het uit maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik knikte begrijpend over wat ze zei over Bella. Emma was erg goed met kinderen, dus het zou zeker geen kwaad doen. Ik glimlachte weer toen ze over de kinderen begon. 'Dat is eigenlijk een heel leuk idee, om een feestje te organiseren. Dan kunnen ze allemaal eens optreden en heeft iedereen eens de kans op een solo.' zei ik glimlachend, aangezien er altijd veel gevochten werd om solo's. 'Jij zit echt bomvol goede ideeën, zoals altijd.' glimlachte ik gemeend tegen haar. 'Misschien kunnen wij dan ook een duet doen?' vroeg ik meteen aan haar, ik moest namelijk ook nog steeds mijn gevoelens uiten aan haar. Misschien dat ik het dan kon doen, met behulp van muziek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury:

    Ik lachte om hem en blooste lichtjes. 'Ik doe dit allemaal voor de kinderen' zeg ik glimlachend en begon met mijn eten te eten. Ik dronk wat af en toe en kijk hem weer aan. 'Ja, lijkt me leuk, Will. Misschien als afsluiter van het feestje' zeg ik glimlachend. 'En we laten gewoon de kinderen beslissen wat ze willen zingen, dus alles' zeg ik lachend en doelend dat hij af en toe beslist wat ze moesten zingen. 'Het word zeker leuk en het doet de kinderen een plezier' zeg ik tenslotte.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar haar en knikte zachtjes. 'Oja, jij hebt met Logan de neef van Finn, toch?' vroeg ik als een bevestiging. Ik kijk haar aan en zag dat er iets dwars zat. 'Rachel, ik heb jullie niet zovaak gezien, maar het viel me als eerste op, dat Logan zo verliefd naar je keek. Volgens mij houdt hij echt van je en laat hij je heus niet gaan' zeg ik gemeend en troostend. Ik was blij dat ik even met Rachel kon praten. We konden ons band samen wat versterken en dit leidde me af om zelfmoord te plegen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even om haar vraag en zucht daarna. "hij was boos geworden op Jake en begon te vechten en toen hij weg was gelopen draaide ik door. Na een gesprek met Mrs. Pillsburry zocht ik hem op en hij vertelde van zijn zusje die een paar keer zelfmoordpogingen gedaan heeft en dat hij daarvoor bang is dat mensen dat doen. dus ik wou niet echt vertellen dat ik onlangs ook een poging nog gedaan had en neigingen had maar hij merkte aan me dat er iets was en toen vertelde ik het hem. Daarna zei hij niets meer en ben ik weg gelopen en hierheen gedaan omdat Emily me rustig kreeg en toen kwam Kurt nadat ik gestruikeld was en had ik gepraat. Vervolgens moest ik hem bellen en hij zei ja om te wnadelen met Emily maar ik ben bang dat hij me niet meer wilt" zeg ik zacht en barst in snikken uit. Het werd me even te veel, ik vond het stikfijn dat ik nu wist bij wie ik terecht kon maar ik was echt doodbang dat ik Logan zou verliezen. Dat wou ik niet want hij was de lijm die me bij elkaar hield.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Nu begon ik ook te eten, het eten smaakte heel erg goed en natuurlijk had ik de juiste gezelschap. Ik keek naar Emma en voelde een warm gevoel vanbinnen. Ik gaf echt om haar, maar wist nog niet precies hoe ik dit ging aanpakken. Waarschijnlijk zou ik iets voor haar zingen tijdens het feest, om mijn gevoelens te uiten. 'Dat is een goed idee, dat zou ze echt goed doen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury:

    Het was even stil tijdens het eten en ik vond het eten hier heerlijk. Ik genoot er echt van en kijk af en toe naar Will. Ik voelde me zo geliefd op dit moment en vanbinnen werd ik helemaal warm. Ik was helemaal verliefd op hem en wou echt mijn gevoelens tegen hem vertellen, alleen ik was bang hoe hij daarop zou kunnen reageren. Ik wou niet dat het dan ongemakkelijk was en dat onze vriendschap hierdoor stuk zou gaan. 'Ja, mee eens. Ze hebben nu wel genoeg meegemaakt' zeg ik zuchtend en dronk mijn glas leeg. Ik kijk eventjes naar buiten vond het een mooi weer om te gaan wandelen of buiten te gaan zitten en kijk weer glimlachend naar Will.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde gekreun en kijk snel naar Finn die zich omdraaide en verder sliep. 'Misschien is het verstandig om ons gesprek in de woonkamer te houden' zei ik zachtjes, doelend dat Finn daijk wakker word. Ik nam Rachel mee en we liepen naar de woonkamer en gingen op de bank zitten. Ik luisterde verder naar haar verhaal en knikte meelevend. 'Rachel, hij heeft het moeilijk met zijn zusje en wilt haar niet kwijt en dat betekent ook voor jou. Hij wilt je niet kwijt en reageert zo, omdat hij van je houdt. Let op mijn woorden, Rachel. Hij gaat het echt niet uitmaken' zeg ik troostend en ging haar weer knuffelen. 'Het komt goed, hij houd van je' zeg ik troostend en wreef over haar rug. Ze was echt gebroken hierdoor en ik vond het zielig voor haar. Ik zag die ene keer dat Logan naar haar keek en hij keek zo verliefd naar haar. Hij hield echt van haar dat zag je zo, maar ze moest er gewoon in geloven.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    IK glimlach even dankbaar naar haar en omhels haar terug. "dankje Isa" zeg ik tegen haar. "het lucht op, dat was bij Mrs. Pillsburry ook en we hebben voortaan elke dag een gesprek. En ze zou het tegen Mr. Shue zeggen voor als er ooit wat was of ik weer zo'n aanval zou krijgen" vertel ik haar. Ik voelde me op mijn gemak bij haar. "sorry van alles hiervoor" zeg ik even. Ik had er wel spijt van gekregen van alles dat ik naar haar geroepen had, Spaanse slet enzo. Zelf had ik er een hekel aan als menzen vooroordelen maar nou had ik het zelf ook gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik had mijn eten nu op, en dronk mijn glas leeg. Misschien moest ik vandaag mijn gevoelens voor Emma uiten. Ik wist het niet, ik wilde onze vriendschap niet op het spel zetten. Ik had gevoelens voor haar, maar ze was ook een hele goede vriendin van me. 'Zullen we dadelijk een wandeling maken door het park?' stelde ik voor. Het was mooi weer, nog wel een beetje frisjes, maar wel heel mooi weer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury:

    Nu had ik ook mijn eten op en luisterde naar hem. Ik glimlachte lief en knikte vrolijk. 'Lijkt me heel leuk, Will' zeg ik gemeend en vrolijk. 'Het is lekker weer om te wandelen, we kunnen misschien ook eendjes voeren' zeg ik vrolijk en had er nu al zin in. Automatisch zetten ik alles netjes weg en legde ik het zo, zodat de ober het gelijk kan meenemen. Met een servet maakte ik mijn handen grondig schoon en kijk Will weer glimlachend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het geeft niets, Rachel. Echt, het is al goed' zeg ik gemeend en troostend. 'Het komt allemaal goed en het is goed om met Emma te praten. Het lucht altijd op' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik wist dat ik dat ook tegen mezelf moest zeggen, maar ik wist hoe ik was. Ik vertelde niet echt alles over mijn gevoelens. Ik wou gewoon niet dat iedereen zorgen hoefde te maken om mij. Ik vertelde maar half over mijn gevoelens, ook tegen Kurt zelf maar heel weinig. En bij mij luchtte het niet zomaar op als ik het vertelde. 'Het komt goed' zeg ik zachtjes, maar ergens was het voor mezelf bedoeld.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "dat weet ik niet zo maar slechter dan dit gaan kan volgens mij niet" mompel ik. IK zucht even. "ik denk dat Logan zo voor de deur zal staan en ik moet Emily nog omkleden" zeg ik zacht. "ga je mee naar boven?" vraag ik aan isa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik rekende af met de ober en stond daarna op. 'Je bent echt lief, Emma.' zei ik naar waarheid, aangezien ze altijd haar best deed voor anderen. Ik knikte op haar voorstel en liep samen met haar uit het restaurant. Ik stak mijn arm voor haar, zodat ze haar arm in de mijne kon haken. Ik voelde me een beetje rood worden, maar negeerde het tot hoever dat lukte en liep samen met haar richting het park.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Emma Pillsbury:

    Ik bloosde toen hij dat zei en haakte mijn arm in de zijne en wandelde tegen hem aan naar de park. We kwamen in het park en ik hield Will stevig vast, waardoor ik lichtjes bloosde en genoot van het weer en ook van hem. Ik voelde dat zijn arm toch wel redelijk gespierd was, waardoor ik even naar hem keek. 'Echt mooi weer' zeg ik zachtjes en kijk om me heen. Mijn hakjes tikten op het grind van het pad waarop we bewandelden. Ik deed mijn jasje wat strakker om mij heen, vanwege het frisse wind.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte en stond op. 'Is goed' zeg ik en samen lopen we in stilte naar boven, eenmaal bij Emily's kamer pak ik haar uit haar bedje en legde haar op de tafel. Ik verschoonde snel haar luier en kleede haar weer helemaal gloednieuw om. Ze glimlachte speels naar me en ik druk een kus op haar wang, waarnaar ik haar aan Rachel gaf. 'Ze moet gewoon nog aan je wennen, Rachel' zeg ik gemeend en streelde Emily's wangetje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even "ooit zal het goed komen" mompel ik. Ik krijg een automatische glimlach als Isa haar geeft en houd haar stevig vast en geef haar een kusje. Emily kijkt me even verbaasd aan en kijkt daarna naar Isa, hmm ze begon een keer niet tehuilen. "ehm moet ik nog iets meenmen wat luiers misschien" mompel ik in mezelf. Ik zag de tas om weg te gaan liggen en pakte die. Er zaten nog luiers in en snel stopte ik haar tutje en knuffel er ook in en een flesje water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Het is inderdaad erg mooi weer,' beaamde ik, normaal gesproken hadden Emma en ik zulke diepgaande gesprekken, terwijl we nu een beetje ongemakkelijk over het waar spraken. Ik zou haar zo graag vertellen hoe ik me voelde, maar ik wist niet hoe. Ik genoot een beetje van het natuur in het park, het was altijd rustgevend en je kwam er echt van bij. Ik genoot er ook van, dat Emma bij me was. Ik had haar het liefste dicht bij me, maar ik voelde nu wel een best wel ongemakkelijk stilte aankomen.

    Logan Hudson

    Na een tijdje, kwam ik aan bij het huis van Finn en Kurt. Rachel had over de telefoon gezegd dat ze hier was, dus na een tijdje was ik gekomen en belde aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.